0 0 0 3.07.2018„Pies na szczęście” – badanie 4P1 lipca obchodziliśmy w Polsce Dzień Psa. Z tej okazji firma 4P zadała kilka pytań właścicielom tych czworonogów. Okazuje się, że właściciele psów są szczęśliwsi niż osoby, które tych zwierząt nie mają.
0 2 0 3.07.2018„Wiadomości” silne w lubelskim, „Fakty” w Małopolsce, a „Wydarzenia” w łódzkim. Badanie Wavemakera„Wiadomości” najlepiej oglądają się na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. „Fakty” w województwie małopolskim i świętokrzyskim. „Wydarzenia”, najbardziej stabilne pod względem udziałów wśród programów informacyjnych, najlepsze wyniki osiągają w województwach łódzkim i podlaskim – pokazuje analiza firmy Wavemaker, obejmująca grupę dorosłych telewidzów z Polski.
0 3 0 2.07.2018Mobile Trends Conference for e-commerce tuż po wakacjachMobile Trends Conference for e-commerce to edycja specjalna wydarzenia. 13–14 września w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja, jak robić to właściwie.
0 0 0 2.07.2018O czym rozmawiali samorządowcy na Forum Promocji Województwa ŁódzkiegoJak sushi może pomóc budować lepsze marki miejsc? Jak nie zepsuć przemówienia? Gdzie opowiedzieć swoją historię? To tylko niektóre tematy minionego Forum Promocji Województwa Łódzkiego. Warsztaty poprowadzili m.in. Krzysztof Ibisz, Paweł Tkaczyk i Szymon Sikorski.
0 0 0 2.07.2018Meetrics z pomiarem viewability na YouTube i w kanałach partnerskichFirma Meetrics ogłosiła wprowadzenie pomiarów widoczności reklam (viewability) na platformie YouTube i jej kanałach partnerskich, dla wszystkich urządzeń.
0 0 0 2.07.2018Kongres Best of Online Marketing w październiku10 i 11 października w Warszawie odbędzie się specjalna edycja Kongresu Online Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni. 10 października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji.
0 1 0 2.07.2018McDonald’s Polska w Internecie świętuje pięćdziesięciolecie Big MacaBig Mac obchodzi w tym roku 50. urodziny. Z tej okazji na oficjalnym fan page’u McDonald’s na Facebooku będzie można m.in. porozmawiać z burgerem i poznać kilka smaczków na temat jego historii.
1 3 0 2.07.2018„Wyzwanie smaku” Pepsi z influencerami i limitowana edycja puszek vintage2 lipca ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360 stopni tegorocznej edycji „Wyzwania smaku” Pepsi. Tego lata marka zaprasza na Przystanek Smaku do ośmiu polskich miast. Pojawią się tam też influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na..., Mandzio oraz Dharni.
0 0 0 2.07.2018Finanse przyszłości, czyli jak dziennikarze wyobrażają sobie swój bank za 10 latRozwijanie bankowości mobilnej, dołączanie usług pozabankowych. Personalizacja produktów na podstawie geolokalizacji, pożyczki w czasie rzeczywistym, ale logowanie do konta przez portal społecznościowy już niekoniecznie – tak bankowość przyszłości widzą polscy dziennikarze. PressInstitute zaprezentował wyniki badania pod patronatem Banku Millennium.
0 2 0 2.07.2018Instagram wprowadza muzykę do Stories28 czerwca Instagram ogłosił wprowadzenie muzyki do Stories. Teraz użytkownicy będą mogli dodać ścieżkę dźwiękową do swoich historii. Aplikacja upodabnia się w ten sposób do Musical.ly.