0 1 0 9.06.2024Dwie trzecie młodych Polaków stara się minimalizować swój wpływ na środowisko – raport DeloittePołowa Polaków z pokolenia Z i jedna trzecia milenialsów wywiera presję na swojego pracodawcę, by podejmował działania proekologiczne. Tak wynika z raportu Deloitte „2024 Gen Z and Millennial Survey”.
1 10 0 9.06.2024„Pierwsza pomoc to prosta sprawa” – spot Canal+ promuje serial i zasady pierwszej pomocyWojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43 wystąpili w specjalnym spocie Canal+. Promuje on serial „Prosta sprawa”, podkreślając wagę znajomości zasad udzielania pierwszej pomocy.
0 1 0 9.06.2024Znamy laureatów 27. edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”W tegorocznej edycji laureatami konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” w poszczególnych kategoriach zostali: Dr. Max, FH „Bat”, Fundacja Biedronki, Fundacja BNP Paribas, Fundacja Deloitte Polska, Fundacja Empiria i Wiedza, Hand Made, Henkel Polska, IKEA Kraków, Nationale-Nederlanden, Nokia Solutions and Networks oraz Pepco Poland.
3 2 0 9.06.2024CIECH zmienił nazwę na QemeticaZ początkiem czerwca chemiczna grupa CIECH zmieniła nazwę na Qemetica. Zmianie uległy również nazwy podmiotów m.in. w Hiszpanii, Niemczech i Rumunii, gdzie Qemetica ma swoje spółki i zakłady produkcyjne.
1 1 0 9.06.2024Żabka prowadzi kampanię „Załatw to w Żabce”W Żabce można realizować niektóre usługi. Informuje o tym kampania „Załatw to w Żabce”, rozpoczęta 5 czerwca.
0 2 0 9.06.2024Rynek dóbr luksusowych w Polsce na koniec 2023 r. był wart ponad 42 mld zł – raport KPMGPomimo spadku wysokości dochodów najbogatszych Polaków rośnie wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce. W ubiegłym roku wzrosła ona o 12,2% rdr, osiągając 42,4 mld zł, przy inflacji na poziomie 11,4%. Tak wynika z raportu KPMG, pt. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Nowe wymiary luksusu”.
0 6 0 8.06.2024Wdrożenie AI priorytetem dla marketerów z Polski – raport „State of Marketing” SalesforceRaport „State of Marketing” opisuje najnowsze trendy dotyczące tego, w jaki sposób marketerzy oceniają i wdrażają sztuczną inteligencję do swoich działań. Opisuje także podejście do pozyskiwania danych, utrzymania i strategii rozwoju używanych aplikacji.
0 3 0 8.06.20244Move sponsorem reprezentacji PolskiNapoje 4Move będą elementem zgrupowań piłkarskiej kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Logo marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.
1 2 0 7.06.2024Kampania programu Payback w sieci CarrefourCelem szerokozasięgowej kampanii jest zbudowanie świadomości programu lojalnościowego Payback dostępnego w sieci Carrefour.
1 1 0 7.06.2024Kampania „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”Audioteka (Wirtualna Polska Holding) opublikowała spot, który jest głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej. Od 1 czerwca reklama jest emitowana w telewizji.