0 1 0 0 0 8.07.2023Digitalowa kampania kosmetyków Roger & GalletKampania producenta kosmetyków Roger & Gallet ma budować świadomość marki oraz wesprzeć działania sprzedażowe na polskim rynku.
0 1 0 0 0 8.07.2023Rośnie rynek produktów FMCG z licencją z bajek i seriali – badanie GfKPolski rynek produktów FMCG mających licencjonowaną grafikę z postaciami z bajek, filmów czy seriali wart jest już ponad 403 mln zł i z roku na rok rośnie – wynika z raportu Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
1 1 0 0 0 7.07.2023Colonel Sanders KFC w grze Street Fighter 6Colonel Sanders, brand hero marki KFC, dołączył do gry Street Fighter 6. W grze dostępna jest opcja tworzenia własnych postaci w ramach cyklu World Tour. Na potrzeby akcji powstała nowa wersja Colonela.
0 1 0 0 0 6.07.2023SEO Vibes – WhitePress organizuje międzynarodową konferencję SEO w regionie CEEPołączenie klimatu jednego z najlepszych miast imprezowych w Europie z dawką wiedzy od światowej klasy prelegentów na temat globalnych trendów w SEO. To właśnie SEO Vibes – międzynarodowa konferencja organizowana przez WhitePress w Budapeszcie.
0 1 0 0 0 6.07.2023Producent Flory i Ramy wybiera UM jako globalnego partnera mediowegoW wyniku przetargu Upfield wybrał UM (IPG Mediabrands) jako swoją globalną agencję mediową.
1 1 0 0 0 6.07.2023Piotr Adamczyk zachęca firmy do zielonej transformacji w kampanii Santander Bank PolskaSantander Bank Polska ruszył z kampanią „Zielone pojęcie”. Zachęca w niej przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i promującym ją spocie wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.
0 1 0 0 0 6.07.2023Girls Future Ready obsługiwana przez Spicy MobileFundacja Girls Future Ready ogłasza nawiązanie współpracy z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Celem partnerstwa jest zwiększenie zasięgu dla kluczowych inicjatyw fundacji w Polsce.
0 8 0 0 0 6.07.2023Pętla zamiast lejka zakupowego i wpływ Gen Z – Edelman Trust Barometer 2023 Special ReportFinalizacja zakupu nie jest już końcowym punktem interakcji marka – konsument, lecz raczej ich początkiem. Wraz z tą zmianą powoli umiera idea lejka zakupowego. Zastępuje ją nowa koncepcja: pętla zakupowa. Tak pokazuje najnowsza edycja specjalnego raportu Edelman Trust Barometer.
0 1 0 0 0 6.07.2023Kampania reklamowa Oceanic w digital out-of-homeKampania reklamowa marki kosmetycznej Oceanic „Technologia wieku” została wyemitowana w 50 centrach handlowych z wykorzystaniem wskaźnika Affinity Index. Oznacza to, że w kampanii wzięły udział te galerie i centra handlowe, w których w danym czasie udział kobiet robiących zakupy był największy.
0 1 0 0 0 6.07.2023Unilever wpisany przez Ukrainę na listę sponsorów wojny. Protest przed budynkiem firmyUkraiński rząd uznał firmę Unilever za międzynarodowego sponsora wojny. Okazało się, że koncern zapłacił w Rosji kilkaset milionów dolarów podatków. Zwiększył też wydatki na reklamę.