1 0 0 0 0 11.09.2017Piwo Specjal z mappingiem 3D na festiwalu Bella Skyway w ToruniuMarka Specjal pojawiła się wśród pokazów mappingu 3D podczas festiwalu Bella Skyway 2017 w Toruniu. To część kampanii „Legenda północy”, w której brand promuje się m.in. muralami.
3 0 0 0 0 11.09.2017Kampania „NC+ odpowiada wymagającym”Platforma NC+ rozpoczęła kampanię wspierającą jesienną promocję „Wypróbuj NC+ bez opłat”.
0 1 0 0 0 11.09.2017Zespół Facebook AI stworzył bota, który rozumie ludzką mimikęDotychczas roboty naśladowały i rozumiały ludzką mowę. Zespół AI Facebooka skonstruował bota, który rozumie ludzką mimikę. Do nauki wykorzystano ogólnodostępne filmy wideo z YouTube, przedstawiające ludzi rozmawiających przez Skype’a. Warunkiem było to, żeby twarz rozmówcy była wyraźnie widoczna.
1 3 0 0 0 10.09.2017Erotyczna kampania bielizny Agent Provocateur z udziałem Magdaleny FrąckowiakW nowej kampanii marki bielizny Agent Provocateur bierze udział Magdalena Frąckowiak. Modelka stacza pojedynek w grze zwanej rozbieranym bilardem. Jej rywalką jest inna znana modelka, Elise Crombez. Spot promuje kolekcję jesień-zima 2017.
0 12 0 0 0 9.09.2017Od 18 września w Lidlu dostępna będzie kolekcja Heidi KlumModelka Heidi Klum przygotowała dla Lidla kolekcję odzieży „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. Premiera miała miejsce 7 września w Nowym Jorku. Miejsce pokazu zostało zaaranżowane w taki sposób, by przypominało sklep sieci Lidl. 18 września kolekcja trafi do sprzedaży w Polsce.
1 3 0 0 0 9.09.2017„Made in Małopolska” – nowa inicjatywa województwa małopolskiegoWładze województwa małopolskiego podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy ogłosiły zamiar wprowadzenia nowego znaku jakości dla produktów regionalnych.
1 0 0 0 0 9.09.2017Robert Górski poprawia Mickiewicza w reklamie OrangeW nowej reklamie Orange na Kartę znów występuje komik Robert Górski. Tym razem wciela się w rolę doradcy Adama Mickiewicza. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz Internecie.
1 0 0 0 0 9.09.2017Bank Millennium z reklamą Konta 360°Od 8 września emitowana jest kolejna reklama Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego. Tym razem popularyzator wiedzy trafia do kopalni soli w Bochni.
0 1 0 0 0 8.09.2017Przychody reklamowe stacji telewizyjnych z festiwali muzycznych. Polsat lideremWśród stacji telewizyjnych największe przychody reklamowe z transmisji festiwali muzycznych w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął Polsat. Zarobił na nich ponad 130 mln zł.
1 4 0 0 0 8.09.2017Weekend bez przeszkód – nowa kampania ING BŚWeekend bez przeszkód to motyw trwającej kampanii ING Banku Śląskiego skierowanej do młodych. Bohaterem działań reklamowych jest Stefan – mężczyzna, któremu w tygodniu „nic nie idzie”.