2 0 0 0 0 12.09.2017Wawel z nową strategią komunikacji i kampanią „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”Wawel wdraża nową strategię komunikacji. Odświeża logo i opakowania, a także rozpoczyna kampanie poszczególnych subbrandów.
0 5 0 0 0 12.09.2017E-spryt mieszkańców dziesięciu największych polskich miastCzy podczas zakupów online internauci często korzystają z promocji i zniżek? Serwis Picodi, oferujący kody zniżkowe, zbadał zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast. Ocenie podlegał ich e-spryt, czyli umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek.
0 1 0 0 2 12.09.2017Lidl rozpoczyna sprzedaż wycieczekLidl Polska wprowadza usługę Lidl Podróże. W katalogu sieci znajdą się wycieczki krajowe i zagraniczne. Marka stawia na różnorodność oferty i niskie ceny.
0 2 0 0 1 12.09.2017PKN Orlen reaktywuje markę CPN na jednej stacji w WarszawiePKN Orlen planuje reaktywację historycznej marki CPN na jednej stacji w Warszawie – informuje serwis ISBNews. Mimo że logo CPN zniknęło z rynku prawie 20 lat temu, nie jest to pierwszy pomysł na reaktywację brandu.
0 1 0 0 0 12.09.2017Ruszyły zapisy na „Poranki z e-mail marketingiem”„Poranki z e-mail marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu e-mail marketingu, przebiegające w luźnej atmosferze. Ich celem jest inspirowanie firm do tworzenia kreatywnych i efektywnych działań e-mail marketingowych. Odbywa się to poprzez omawianie dobrych praktyk.
0 0 0 0 0 12.09.2017Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2017Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu Złotych Spinaczy 2017. Spośród 266 zgłoszeń wybrano projekty w 32 kategoriach konkursu.
0 0 0 0 0 11.09.2017Warta pozwoli klientom zgłosić szkodę przez Messengera FacebookaTUiR Warta wprowadza chatbota, dzięki któremu klienci będą mogli zgłosić szkodę przez aplikację Messenger Facebooka.
2 0 0 0 0 11.09.2017Piotr Adamczyk w spocie Eurobanku zachęca: „Daj się zaskoczyć!”Piotr Adamczyk w telewizyjnej kampanii Eurobanku promuje konto osobiste ze zwrotem za wydatki kartą na sport, rekreację i rozrywkę. Kampania potrwa do 30 listopada.
1 0 0 0 1 11.09.2017Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank„Wyższa kultura. Bank nowości” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Bank zrezygnował z dotychczasowego hasła „Wyższa kultura bankowości”, które towarzyszyło mu od dziewięciu lat, czyli od początku działalności.
3 8 0 0 0 11.09.2017Polska Fundacja Narodowa z kampanią dotyczącą sądownictwaW piątek 8 września ruszyła kampania „Sprawiedliwe sądy”. Organizuje ją Polska Fundacja Narodowa, statutowo powołana do promocji Polski za granicą. Przekaz kampanii oraz sposób jej realizacji spotkały się z krytyką.