0 0 0 15.06.2018Snapchat chce pokazywać reklamodawcom, jak kampanie w aplikacji wpływają na sprzedaż offlineSnapchat wprowadził dwie nowe opcje, które mają pomóc markom lepiej kontrolować wpływ kampanii w aplikacji na sprzedaż offline. Ma to sprawić, że aplikacja będzie bardziej konkurencyjna w stosunku do Facebooka.
0 0 0 15.06.2018Grupa Agora zainwestuje prawie miliard złotych w przyspieszenie rozwojuGrupa Agora zamierza rozwijać swoje największe biznesy. Obejmuje to m.in. rozbudowę sieci kin Helios, umocnienie pozycji na rynku OOH i sprzedaż treści premium w modelu subskrypcyjnym. Jednocześnie stawia na rozpoczęcie działalności w całkiem nowych obszarach poza rynkiem reklamy. Będą to: innowacyjne usługi i narzędzia B2B oraz rozrywka i czas wolny. To założenia nowej strategii biznesowej na lata 2018–2022.
0 6 0 15.06.201815% Polaków z okazji piłkarskich mistrzostw świata 2018 planuje zakup nowego telewizora lub już go kupiło. Badanie Starcomu77% Polaków zamierza oglądać piłkarskie mistrzostwa świata w domu przed telewizorem – pokazuje badanie agencji Starcom i Samsung Electronics Polska. Firmy przy okazji mundialu w Rosji przyjrzały się, jak Polacy przygotowują się do turnieju i jak zamierzają go spędzić. 15% badanych zdecydowało się na zakup nowego telewizora.
0 0 1 15.06.2018Internet 2017/2018 – raport strategiczny IAB PolskaIAB Polska zaprezentował 15. edycję raportu strategicznego na temat rynku reklamy online. To podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, wydarzeń branży e-marketingu i najnowszych trendów.
2 0 0 14.06.2018Hyundai i Maroon 5 na mundial z coverem utworu Boba MarleyaMarka Hyundai rozpoczęła kampanię wizerunkową, w której zobaczyć można Maroon 5. Zespół zaaranżował na nowo przebój Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd legendarnemu muzykowi reggae.
0 5 2 14.06.2018Martyna Wojciechowska przekonuje, że plastik nie jest zły. Internauci grzmiąMartyna Wojciechowska, ambasadorka programu marki Żywiec Zdrój „Po stronie natury”, zamieściła na Facebooku post, w którym przekonuje, że plastik nie jest taki zły. W komentarzach pod postem rozpętała się burza.
1 0 0 14.06.2018„Miłość za regałem” w Bibliotece RaczyńskichBiblioteka Raczyńskich przygotowała klip „Miłość za regałem” na melodię utworu Sławomira. Spot powstał w ramach promocji Nocy Bibliotek.
2 0 0 14.06.2018Velux z nowym pozycjonowaniem i kampaniąW czerwcu ruszyła kampania reklamowa okien dachowych Velux. Wpisuje się w nowe pozycjonowanie marki. Przez najbliższe lata komunikację brandu będzie spinał claim: „Komfort na lata”.
0 0 0 14.06.2018Internet Rzeczy będzie rewolucjonizować rzeczywistość biznesową w perspektywie najbliższych 3 lat – badanie KPMG InternationalW perspektywie najbliższych trzech lat Internet Rzeczy i sztuczna inteligencja będą głównymi nośnikami cyfrowych zmian w gospodarce i transformacji społecznej – wynika z raportu KPMG International „The Changing Landscape of Disruptive Technologies. Tech disruptors outpace the competition”. Cyfrowi agregatorzy, którzy skutecznie świadczą cyfrowe usługi na masowym rynku, odegrają znaczącą rolę w budowaniu nowego porządku w biznesie.
1 4 0 14.06.2018Przyjaciele o Robercie Lewandowskim w kampanii HuaweiZ okazji piłkarskich mistrzostw świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze.