0 1 0 0 0 14.09.2017Runmageddon z obsługą PRAgencja Synertime rozpoczęła działania public relations dla Runmageddonu. To największy w Polsce cykliczny, ekstremalny bieg przez przeszkody.
0 0 0 0 0 14.09.2017Gellwe z agencją do opracowania strategii i repozycjonowania markiGellwe jest marką z portfolio Food Care, produkującą m.in. desery, ciasta w proszku, dodatki do pieczenia i herbatki granulowane. Do stworzenia swojej strategii oraz repozycjonowania wybrała ona agencję H2O Creative.
1 0 0 0 0 14.09.2017„Uważaj na grzyby, brachu, bo wylądujesz w piachu” – GIS znów ostrzegaW kolejnym sezonie grzybobrań Główny Inspektorat Sanitarny umieścił w swoim kanale na YouTube ubiegłoroczny klip z ostrzeżeniem. Dyrektor Marek Posobkiewicz rapuje w nim: „Proszę, uważaj na grzyby. Skonsumujesz trującego – możesz zaraz być nieżywy”.
0 2 0 0 0 14.09.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYVerva Street Racing – Moto Pokolenia!Tylko miesiąc dzieli nas od wyjątkowego spotkania Moto Pokoleń w Płocku. Verva Street Racing po raz pierwszy wyruszy w trasę, by 14 października podzielić się doświadczeniem, mocą i energią z polskimi fanami. Najnowsze, najdroższe i najszybsze przykłady współczesnej motoryzacji w zestawieniu z zabytkowymi, legendarnymi a przede wszystkim unikatowymi autami, wzruszą i zafascynują niejednego odwiedzającego Stadion im. Kazimierza Górskiego w Płocku. Pokazy, koncert gwiazdy i atrakcje dla całych rodzin zapewnią podczas VERVA Street Racing moc emocji.
2 2 0 0 0 13.09.2017Szalony Kapelusznik, Alicja i Ojciec Chrzestny w kampanii Empik.comW nowej kampanii Empik.com sięga po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki. Chce w ten sposób opowiedzieć o własnej ofercie i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online.
1 0 0 0 0 13.09.2017„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznychNowa kampania miasta ma zachęcić turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku.
2 0 0 0 0 13.09.2017Czesi z Žateca promują nowe piwo11 września Carlsberg – właściciel marki Žatecký Světlý Ležák – rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo”. W 45-sekundowych spotach przedstawia czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu. Mocno aromatyczny žatecki chmiel jest składnikiem wyróżniającym nowe piwo.
2 0 0 0 0 13.09.2017Kampania na 15-lecie sklepu X-kom autorstwa PZLRozpoczęła się kampania wizerunkowa z okazji 15. urodzin sieci sklepów i sklepu internetowego X-kom. Działania pod hasłem „X-kom. Ponad standard” obejmują trzy spoty zamieszczone w Internecie.
0 0 0 0 0 13.09.2017Co piąty Polak ocenia swoją sytuację finansową jako bardzo dobrą – raport e-Izby35% badanych ocenia swoją sytuację finansową umiarkowanie dobrze. Jedna piąta uważa ją za bardzo dobrą. Kobiety i mężczyźni wykazują bardzo podobny poziom optymizmu. Dwie trzecie Polaków jest zdania, że ich sytuacja finansowa w najbliższym czasie się poprawi. Takie wyniki badania zawiera raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Portfel Polaka”.
0 0 0 0 0 13.09.2017Volkswagen wybrał Artegence do kompleksowej obsługi digitalPrzetarg na obsługę marki Volkswagen w Internecie wygrała agencja Artegence. Będzie też wspierała brand w obszarach big data i machine learning.