0 0 0 0 0 25.09.2017Opel wybrał Digital Kingdom do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę marki Opel Poland wygrała agencja Digital Kingdom. Zajmie się planowaniem i realizacją strategii obecności brandu w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 25.09.2017Facebook zapewni większą przejrzystość reklam politycznych w Internecie. Mark Zuckerberg przyznaje się do zaniedbańDecyzja została ogłoszona w czwartek 21 września. Podczas relacji na żywo Mark Zuckerberg zapowiedział 9 kroków, które mają zapewnić uczciwość wyborów i zagwarantować, że Facebook będzie siłą sprzyjającą demokracji. Koncern udostępni Kongresowi treść 3 tys. reklam politycznych wykorzystywanych przez Rosjan do wpływania na wynik zeszłorocznych wyborów w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 22.09.2017Ulubieńcy i szwarccharaktery polskiego sportu – ranking top 50 ARC Rynek i OpiniaOsiągnięcia polskich sportowców nie zawsze idą w parze z tym, jak są oni postrzegani. Największą sympatią cieszą się: Adam Małysz, Kamil Stoch, Anita Włodarczyk, Sławomir Szmal i Karol Bielecki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Do mniej lubianych i budzących kontrowersje należą Jerzy Janowicz i Artur Szpilka.
4 0 0 0 0 22.09.2017Felix w kampanii opowiada o zaletach orzeszkówRuszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VoD zobaczą cztery filmy ukazujące zalety orzechów.
4 2 0 0 0 22.09.2017Kolumbijscy plantatorzy w kampanii marki NespressoMarka Nespresso rozpoczęła światową kampanię. Jej bohaterami są plantatorzy kawy, którzy dzielą się osobistymi historiami. Narratorem filmów został George Clooney.
3 0 0 0 0 22.09.2017Ronaldinho, Jerzy Dudek i Ruud van Nistelrooy w spotach HeinekenaHeineken przygotował serię spotów pt. „Share the Drama”. W filmach w niecodziennych rolach wystąpili znani piłkarze: Ronaldinho, Jerzy Dudek i Ruud van Nistelrooy. W ten sposób marka przypomina, że jest sponsorem Ligii Mistrzów.
0 6 0 0 0 22.09.2017Polscy skoczkowie narciarscy ambasadorami marki VistulaDo grona ambasadorów marki Vistula dołączyli polscy skoczkowie narciarscy: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki. W ramach współpracy dla sportowców przygotowano zestawy ubrań uszytych na miarę.
1 3 0 0 0 22.09.2017„Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał” – nowa kampania Radia ZetRuszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Zet. Głównym hasłem jest „Siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego.
1 0 0 0 0 22.09.2017Fashionelka w reklamie Nescafé Sensazione CremeW połowie września rozpoczęła się nowa kampania Nescafé Sensazione Créme. Produkt pokazywany jest w reklamach w kontekście rozmów, które prowadzi z przyjaciółkami blogerka Fashionelka.
1 0 0 0 0 22.09.2017Alior Bank rozpoczyna kampanię daily banking17 września ruszyła pierwsza w historii Alior Banku kampania promująca usługi daily bankingu. Stanowi ona element odświeżonej komunikacji marki.