0 8 0 0 0 23.10.2017„Dolny Śląsk się dusi” – kampania antysmogowaDolnośląski Alarm Smogowy i Akcja Demokracja rozpoczęły kampanię billboardową. Organizacje przekonują, że niezbędne jest wprowadzenie uchwały antysmogowej.
0 0 0 0 0 23.10.2017W przyszłym roku wartość e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów – prognozuje DeloitteNowoczesne technologie zmieniają każdą dziedzinę życia społecznego i gospodarczego. Dotyczy to również sportu. VR czy rozwój platform OTT wpływają nie tylko na doznania kibiców, ale też na działalność klubów i organizacji sportowych. Firma Deloitte prognozuje, że wartość e-sportu do 2018 r. sięgnie miliarda dolarów w skali globalnej.
0 0 0 0 0 23.10.2017Red Bull Mobile wybrał do obsługi BBDO WarszawaObsługą kreatywną marki Red Bull Mobile zajmie się BBDO Warszawa. To efekt wieloetapowego przetargu.
0 0 0 0 0 23.10.2017Wynagrodzenia blogerów pomniejszone o składkę ZUSInternetowy influencer reklamujący produkt w Internecie to dla fiskusa zleceniobiorca. Jego wynagrodzenie będzie więc pomniejszane o składki ZUS. Za to będzie on mógł odliczyć 20% kosztów – podaje portal Money.pl, powołując się na „Rzeczpospolitą”.
0 0 0 0 0 23.10.2017SMSApi kupione przez Norwegów za 16 mln euroSpółka ComVision, właściciel marki SMSApi, stała się częścią norweskiej spółki giełdowej Link Mobility Group ASA. Firma została kupiona za 16 mln euro.
0 3 0 0 0 23.10.2017Polacy doceniają udział sponsorów w rozwoju polskiego sportu. Badanie ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatnich dziesięciu lat o 19 p.p. wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Również wyższy odsetek osób przyznaje, że lepiej ocenia firmy angażujące się w takie działania – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 23.10.2017FCB Warsaw i Grey Poland z Grand Prix w konkursie Golden Drum20 października wręczono nagrody w 24. edycji Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Łącznie przyznano 17 złotych statuetek, 45 srebrnych oraz 14 Grand Prix.
3 0 0 0 0 23.10.2017Tomasz Oświeciński w kampanii marki ShowmaxW kampanii serwisu VoD Showmax wystąpił Tomasz Oświeciński. Aktor niezawodowy znany m.in. z „Pitbulla” i „Botoksu” pojawia się w kilku krótkich spotach, w których poleca widzom odwiedzenie serwisu jako lekarstwo na nudę.
0 0 0 0 0 22.10.2017Ile osób ogląda seriale Netflixa? Nielsen ogłosił właśnie, że potrafi to zmierzyćSerwis Netflix ma globalny zasięg i filmowe hity takie jak serial „House of Cards”. Dotąd ukrywał jednak dane o oglądalności swoich produkcji. Teraz w Stanach Zjednoczonych ma to już przestać być tajemnicą. Wszystko za sprawą zapowiedzi firmy badawczej Nielsen, dotychczas mierzącej tylko oglądalność telewizyjną.
0 10 0 0 0 20.10.2017„Światła małego miasta” – wspólny projekt badaczy i reporterówUkazał się zbiór reportaży z polskich miast i miasteczek, pt. „Światła małego miasta”. Towarzyszy mu raport z badania miast leżących co najmniej 80 km od dużych ośrodków miejskich.