1 2 0 0 0 10.11.2017„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki KrakuskiMarka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji: „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą widoczne w mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. To kolejny element nowej strategii, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur.
3 3 0 0 0 10.11.2017„Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata” – kampania Fundacji Dorastaj z NamiRozpoczęła się kampania Fundacji Dorastaj z Nami. Jej hasło brzmi: „Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata”. To kolejna inicjatywa fundacji otaczającej opieką dzieci, których rodzice zginęli lub zostali poszkodowani na służbie.
0 0 0 0 0 10.11.2017Syn założyciela Biedronki uruchamia sieć ekologicznych supermarketówMateusz Świtalski, syn założyciela sieci Biedronka, zarejestrował spółkę Bio Market Polska. Jak podaje „Puls Biznesu”, ma to być sieć marketów o powierzchni ponad 500 m2, oferujących ekologiczną żywność. Pierwszy sklep Bio Family rozpocznie działalność w Poznaniu 25 listopada.
1 0 0 0 0 10.11.2017Spedycja jako najtrudniejsza branża świata w spocie firmy AdarPolska firma spedycyjna Adar przygotowała spot zatytułowany „Najtrudniejsza branża świata”. Ukazuje w nim realia pracy kierowców TIR-ów.
2 0 0 0 0 10.11.2017„Lepsza połowa życia” zaczyna się po czterdziestce – przekonuje Permen King w internetowym programieRusza „Lepsza połowa życia”. To internetowy program brandu Permen King, prowadzony przez Roberta Gonerę. Marka chce w nim obalić mit, że wszystko, co ciekawe, może nas spotkać przed 40. rokiem życia.
1 4 0 0 0 10.11.2017Skarby Serowara z jubileuszową kampanią sera BursztynRozpoczął się konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15-lecia produkcji sera Bursztyn. Zabawa promowana jest m.in. spotem emitowanym w kanałach VoD, kampanią banerową na portalach horyzontalnych oraz materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży.
0 2 0 0 0 10.11.2017mBank w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy6 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Marka we współpracy z wokalistką Natalią Nykiel przygotowała interaktywny klip, którego sposób działania nawiązuje do oferty.
2 0 0 0 1 10.11.2017„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produktyTymbark rozpoczął kampanię, w której opowiada o sobie, a jednocześnie o polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.
0 0 0 0 0 10.11.2017Laureaci e-Commerce Polska Awards 20179 listopada w Warszawie odbyła się gala V edycji konkursu e-Commerce Polska Awards oraz II edycji konkursu Osobowość Polskiej i Regionalnej Gospodarki Cyfrowej. Organizatorem wydarzeń jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 10.11.2017„Porozmawiajmy o komunikacji” – książka Piotra BuckiegoW październiku miała miejsce premiera książki Piotra Buckiego „Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”. Autor dzieli się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tego jak mówić, pisać i prezentować skuteczniej.