0 2 0 0 0 13.06.2016Majowy „Fanpage Trends” – wypoczynek oraz początek piłkarskiej gorączkiW tym roku mieliśmy aż dwie majówki. Nie spowodowało to znaczącego spadku aktywności na Facebooku. Przeciwnie, analizowane przez Sotrendera strony opublikowały o 3,5% więcej treści niż w kwietniu. W porównaniu do tego miesiąca użytkownicy częściej również klikali „lubię to” i udostępniali treści – wynika z raportu „Fanpage Trends”.
1 1 0 0 0 10.06.2016Paul Pogba w spocie „First Never Follows” Adidasa (wideo)Piłkarz Paul Pogba jest gwiazdą najnowszej produkcji filmowej Adidasa z cyklu „First Never Follows”. Premiera spotu odbyła się tuż przed meczem otwarcia UEFA Euro 2016.
1 3 0 0 0 10.06.2016„Zdrowi – gotowi – sport!” – polscy olimpijczycy zachęcają do świadomego i bezpiecznego uprawiania sportu (wideo)Niemal połowa Polaków uprawia sport – pokazuje badanie TNS Polska. Większość ćwiczących robi to jednak bez odpowiedniego przygotowania. Zainicjowana przez Lux Med kampania „Zdrowi – gotowi – sport!” ma uświadamiać społeczeństwu potrzebę regularnych badań i kontroli stanu zdrowia. W akcję zaangażowali się polscy olimpijczycy.
0 1 0 0 0 10.06.2016Heineken globalnym partnerem Formuły 1Firmy Heineken i Formula One Management (FOM) osiągnęły porozumienie, w wyniku którego marka została globalnym partnerem Formuły 1. Partnerstwo rozpocznie się podczas imprezy o nowej nazwie – Formula 1 Gran Premio Heineken d’Italia 2016, odbywającej się na torze Monza. Będzie kontynuowane przez kolejne sezony.
1 1 0 0 0 10.06.2016Robert Lewandowski i Przemysław Trust Truściński w kolejnej odsłonie kampanii Huawei (wideo)Marka Huawei w ramach minicyklu wideo przygotowała filmy, w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach definiujących jego karierę sportową. To kolejny element promocji smartfona P9. Działania powstały we współpracy z ilustratorem Przemysławem Trustem Truścińskim.
0 1 0 0 0 10.06.2016Szefowa YouTube: nasi główni konkurenci to Snapchat, Facebook i NetflixJak mówi Susan Wojcicki, chief executive YouTube, tradycyjne oglądanie telewizji jest wciąż konkurencją internetowego serwisu wideo. O tym, w jakim kierunku zamierza podążać firma, jej szefowa opowiadała w wywiadzie dla „The Wall Street Journal”.
1 1 0 0 0 10.06.2016Knorr z kampanią „Miłość od pierwszego zasmakowania” (wideo)Smak może pomóc w znalezieniu miłości. Taką tezę stawia Knorr w kampanii „Miłość od pierwszego zasmakowania”. By pokazać, jak istotną rolę odgrywa w codziennym życiu ten zmysł, przeprowadzono filmowy eksperyment – połączono w pary nieznajome osoby o podobnych upodobaniach kulinarnych, a następnie zaproszono je na wspólny posiłek.
1 2 0 0 0 10.06.2016Tomasz i Fabian Frankowscy w piłkarskiej kampanii 50 Style (wideo)50 Style przy okazji rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy startuje z kampanią promującą futbolowy asortyment. Produkty prezentuje Tomasz Frankowski z synem Fabianem.
1 2 0 0 0 10.06.2016Kampania promująca lody Muuucia (wideo)Zielona Budka wystartowała z kampanią reklamową lodów Muuucia. Aktywności prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
0 2 0 0 0 9.06.2016Wystawa „50/50/50” – prace najlepszych światowych twórców na przystankach AMS w Warszawie10 czerwca na pięćdziesięciu przystankach AMS zostaną wyeksponowane plakaty pięćdziesięciu najwybitniejszych światowych twórców grafiki użytkowej. W ten sposób warszawska ASP, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz AMS uczczą 50-lecie Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie.