0 0 0 0 0 20.11.2017Wyniki badania wynagrodzeń w branży PR 2017Związek Firm Public Relations ogłosił wyniki badania wynagrodzeń w firmach sektora PR. Wzięło w nim udział 19 agencji public relations zrzeszonych w związku.
1 1 0 0 0 20.11.2017„Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce” – kampania SOS Wiosek DziecięcychW Ogólnopolskim Dniu Praw Dziecka SOS Wioski Dziecięce przypominają, że każde dziecko ma prawo do wychowywania się w rodzinie i do rodzinnych świąt. Organizacja rozpoczęła kampanię „Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce”.
0 0 0 0 0 20.11.2017Zenith: do 2019 r. 2/3 reklamy display w modelu programmaticUdział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59% w 2017 r. do 67% w 2019 – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” firmy Zenith. Wartość globalnego rynku reklamy programmatic wzrośnie tym samym z obecnych 57,5 mld dol. do 84,9 mld w 2019 r. Oznacza to wzrost średnio o 21% rocznie.
1 0 0 0 0 20.11.2017Allegro w świątecznym spocie przekonuje, że czasem drobny gest zmienia świat„Podziel się tym, co masz cennego” – to myśl przewodnia tegorocznego filmu świątecznego Allegro. Spot powstał w ramach platformy komunikacyjnej „Czego szukasz?”. Opowiada historię chłopca, który potrafił dostrzec potrzebującą osobę w swoim otoczeniu. Informuje też o współpracy firmy ze Szlachetną Paczką.
2 8 0 0 0 20.11.2017„Idź w stronę światła” – wielkopolski operator uczy, czym jest światłowódOperator kablowy Promax rozpoczął kampanię promującą usługę Internetu światłowodowego. Jednocześnie chce podnosić świadomość techniczną aktualnych i przyszłych klientów. W spotach tłumaczy więc w przystępnej formie zawiłe aspekty techniczne.
0 8 0 0 0 20.11.2017Zwycięzcy konkursu Young Creatives Eurobest 201718 listopada ogłoszono zwycięzców Young Creatives Eurobest 2017. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. Najlepsi w nagrodę wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się 28–30 listopada w Londynie.
0 0 0 0 0 18.11.2017Jak dotrzeć z reklamą do zdekoncentrowanego pokolenia klientów? Sprawdzili to badacze z TwitteraReklama ma nawiązywać do kontekstu, w którym się znajduje. Trzeba wyraźnie oznaczać reklamodawcę. Produkt powinien być wpleciony w najbardziej emocjonujący moment reklamowej opowieści. Tak brzmi recepta na dotarcie z reklamą do coraz bardziej zdekoncentrowanych odbiorców – wynika z badań Twittera i amerykańskiej firmy EyeSee.
1 7 0 0 4 17.11.2017Internauci zarzucają Pepco, że pogłębia stereotypyMarka sieci sklepów wielobranżowych Pepco w świątecznym spocie zapytała kobiety o ich talenty. Bohaterki długo zastanawiają się nad odpowiedzią, ich bliscy wskazują natomiast na umiejętności związane z gotowaniem, dekorowaniem i dbaniem o ognisko domowe. Taki przekaz uraził część internautów.
1 1 0 0 0 17.11.2017Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem?Marka John Lewis przyzwyczaiła nas do tworzonych z rozmachem reklam świątecznych. Nie inaczej jest tym razem. Na Boże Narodzenie 2017 przygotowała spot o przyjaźni chłopca i potwora spod łóżka. Zdaniem pisarza i ilustratora Chrisa Riddella futrzasty bohater łudząco przypomina stworzoną przez niego przed laty postać.
0 0 0 0 0 17.11.2017„Marketing i PR w Polsce w roku 2017” – raport PMRJak naprawdę funkcjonuje marketing i PR w Polsce? Jakie działania są najczęściej podejmowane przez polskie działy marketingu i PR? Jakie cele przyświecają ich pracownikom? W jaki sposób jest mierzona efektywność w tym obszarze? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w raporcie firmy badawczej PMR.