1 1 0 11.09.2024„Łowicz sos!” w rytm przeboju „What is love” HaddawayaMarka Łowicz rozpoczęła kampanię sosów do dań na ciepło „Łowicz sos!”. Po utworze „Więcej warzyw” na podstawie hitu Backstreet Boys obecnie marka oparła się na melodii „What is love” Haddawaya.
0 2 0 11.09.2024Kamil Mirowski i Artur Roguski prowadzą agencję ReBrainOd lipca 2024 r. działa agencja strategiczno-kreatywna ReBrain. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski.
0 1 0 11.09.2024Agencja Grow Now otwiera biuro w USAAgencja Grow Now (Group One), która świadczy usługi wdrożenia i skalowania sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro. Ekspansja spółki ma umożliwić jej klientom dotarcie do ponad 300 mln nowych konsumentów.
0 2 0 11.09.2024 Materiał PartneraIQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych onlineIQS do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, są rozwijane i testowane w IQS.
1 2 0 11.09.2024Kia promuje model SportageKia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającej sprzedaż modelu Sportage. W reklamach przedstawia swoje propozycje kredytowe i leasingowe.
0 2 0 11.09.2024Nowa odsłona kampanii „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami”Trwa kampania reklamowa marki Venus (Pharma CF). Działania skierowane są do kobiet, w szczególności do przedstawicielek pokolenia Z. Marka chce je zachęcić do używania kosmetyków przeznaczonych do depilacji i higieny intymnej, stawiając na edukację w zakresie pielęgnacji skóry.
2 2 0 11.09.2024Spot Pepsi inspirowany filmem „Gladiator II” – „Make Your Gameday Epic”Amerykański spot Pepsi nawiązuje do zbliżającej się premiery filmu „Gladiator II”. Przedstawia raperkę Megan Thee Stallion jako nową cesarzową popkultury, wykonującą zremiksowany hit zespołu Queen „We Will Rock You”.
0 2 0 11.09.2024Publicon Sport wprowadza usługę dla sportowcówChallengers to usługa agencji Publicon Sport dla sportowców indywidualnych i drużyn, łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów.
1 8 0 10.09.2024Kampania „Prawdziwe piękno” marki Dove rusza w PolsceMarka kosmetyków Dove (Unilever) rozpoczyna w Polsce kampanię „Prawdziwe piękno”. Działania wspierają lokalnie globalną kampanię „The Code”, prowadzoną od kilku miesięcy. Temat przewodni to prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji.
0 1 0 10.09.2024PKP Intercity zrywa umowę sponsorską z Polskim Komitetem OlimpijskimPKP Intercity zerwało umowę sponsorską z PKOl-em, zawartą w sierpniu 2023 r. Umowa docelowo miała obowiązywać do 2027 r.