Espresso

22 listopada 2017

21 listopada 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2017

Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfK

Black Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2017

W tym roku polska rodzina zamierza przeznaczyć na święta średnio 882 zł. Badanie Deloitte

Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł (209 euro). To o 2 proc. więcej, niż wydaliśmy rok temu. Jednocześnie jest to mniej, niż deklarowaliśmy w 2016 r. – wtedy było to średnio 1121 zł.

Poprzednie Następne