0 0 0 0 0 22.11.2017UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć MilęUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Uznano, że konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
0 1 0 0 0 22.11.2017Aula Polska w Krakowie już 12 grudniaWe wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się trzecie w tym mieście spotkanie z cyklu Aula Polska. Kontynuowany będzie poprzedni temat, związany ze skuteczną promocją i reklamą.
0 1 0 0 1 22.11.2017„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?” – uzupełnione wydanie bestsellera3 listopada ukazało się nowe wydanie bestsellera „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”. Autorką jest Barbara Stawarz-García. To uzupełnione i zaktualizowane wydanie książki z 2015 r. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”.
0 1 0 0 0 21.11.2017Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da VinciSieć Ikea znów reaguje na aktualne wydarzenia w kulturze. Tym razem nawiązała do niedawnej aukcji najdroższego obrazu w historii, namalowanego przez Leonarda da Vinci.
0 1 0 0 0 21.11.2017Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfKBlack Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.
1 0 0 0 0 21.11.2017Lotnisko Heathrow w świątecznym spocie powraca do historii pluszowych misiówW ubiegłorocznym świątecznym spocie londyński port lotniczy Heathrow zaprezentował historię pary pluszowych misiów. W tym roku przygotowano film z historią miłości małych bohaterów. Wszystko to z podróżami lotniczymi w tle.
0 0 0 0 0 21.11.2017„Niemiecki – język nieobcy” – kampania Goethe-Institutu w KrakowieNawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to około 2400 słów. Dlatego w kampanii Goethe-Institutu w Krakowie wykorzystano słowa wspólne dla obu języków.
0 0 0 0 0 21.11.2017Ceramika Paradyż przedłuża umowę z agencją InsigniaCeramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, powierza prowadzenie działań komunikacyjnych w social media agencji Insignia. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu.
0 0 0 0 0 21.11.2017Polacy szukają nowych smaków w restauracjach – pokazuje „Payback Opinion Poll”Weekendowy obiad z rodziną czy urodzinowa kolacja ze znajomymi – już nie tylko w domowym zaciszu. Polacy polubili jedzenie na mieście. Jak wynika z „Payback Opinion Poll”, zdecydowanej większości z nas (89%) zdarza się jadać w lokalach gastronomicznych.
0 1 0 0 0 21.11.2017W tym roku polska rodzina zamierza przeznaczyć na święta średnio 882 zł. Badanie DeloitteJak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł (209 euro). To o 2 proc. więcej, niż wydaliśmy rok temu. Jednocześnie jest to mniej, niż deklarowaliśmy w 2016 r. – wtedy było to średnio 1121 zł.