0 0 0 0 0 27.11.2017UOKiK przygląda się kampanii marki BRW „Meble i dodatki bez VAT”Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Black Red White. Wątpliwości budzi promocja „Meble i dodatki bez VAT”. Zgodnie z regulaminem tańsze były tylko wybrane produkty.
0 0 0 0 0 24.11.2017USP Zdrowie oraz Mastercard dołączają do IAA PolskaZarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do swego grona nowych członków. To USP Zdrowie oraz Mastercard, a także doradca mediowy Double Check i kancelaria adwokacka Filip Łukaszewicz.
1 0 0 0 0 24.11.2017Wild Turkey i Matthew McConaughey przekazali 4,5 tys. indyków mieszkańcom LawrenceburgaAktor Matthew McConaughey z załogą Wild Turkey przekazał 4,5 tys. indyków mieszkańcom Lawrenceburga – miasta w stanie Kentucky, z którego wywodzi się ta marka burbonu. Brand ufundował też 50 tys. posiłków dla najbardziej potrzebujących z okazji zbliżającego się Święta Dziękczynienia.
1 0 0 0 0 24.11.2017Burger King odsyłał klientów do McDonald’s10 listopada wszystkie argentyńskie restauracje Burger Kinga odmawiały gościom sprzedaży Whoppera. Wysyłały ich do konkurencyjnego McDonald’s.
1 0 0 0 0 24.11.2017„Kumple się liczą” – czyli BeamUp wygryzie Rulona i Drobnego z „Rodziny Oddano”24 listopada rozpoczął się właściwy etap kampanii „Rodzina Oddano”. Jak się okazuje, Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński promują nową aplikację – BeamUp.
1 0 0 0 0 24.11.2017„Święty Mikołaj też jest z Finlandii” – kampania marki EuroloanUdzielająca pożyczek przez Internet fińska firma Euroloan przygotowała świąteczną kampanię reklamową. Bohaterem działań prowadzonych w telewizji oraz Internecie jest święty Mikołaj.
0 7 0 0 0 24.11.2017Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwańW trzech kwartałach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6 118 mln zł – wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,2 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,2 proc.) w drugim dynamika spadła do +0,5 proc., a w trzecim wyniosła +1,1 proc.
0 1 0 0 0 24.11.2017Panasonic promuje depilatory17 listopada rozpoczęła się akcja promocyjna depilatorów marki Panasonic. Za zakup produktu będzie można otrzymać prezent. W działania zaangażowano internetowe influencerki.
0 0 0 0 0 24.11.2017Wspólna oferta TVN i ITI Neovision z kampanią wizerunkowąRuszyła kampania wprowadzająca Player+. To wspólna oferta TVN oraz ITI Neovision (operatora platformy telewizyjnej NC+), która dostępna jest w ramach serwisu Player.
0 0 0 0 0 24.11.2017Provident Polska ponownie wybrał IsobarProvident Polska wybrał agencję reklamową, która zajmie się konceptami kreatywnymi i strategicznymi, komunikacją ATL i BTL oraz projektami internetowymi. Wybór ponownie padł na Isobar.