4 1 0 0 0 6.12.2017„Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” – kampania Blika6 grudnia rozpoczęła się kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W serii krótkich filmów pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, guzik wiesz” ukazano zalety tego rozwiązania.
3 1 0 0 0 6.12.2017„Say Hi to Hybrid!” – kampania nowej marki lakierów hybrydowychNa polskim rynku pojawiła się nowa marka lakierów hybrydowych – Hi Hybrid. Towarzyszy temu kampania reklamowa kierowana do dziewczyn, które chcą wykonywać manicure w domu. Właścicielem marki jest firma Nesperta z Lubonia, do której należy też brand Semilac.
2 0 0 0 0 6.12.2017„W linii prostej od natury!” – kampania marki Victoria Cymes z udziałem Weroniki KsiążkiewiczRuszyła kampania promująca świeże soki marki Cymes (Victoria Cymes). Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki – Weronika Książkiewicz.
1 2 0 0 0 6.12.2017Mistrzowie w swoich dziedzinach w spocie HuaweiHuawei rozpoczął globalną kampanię wizerunkową „The Ultimate”. Wzięli w niej udział mistrzowie i cenieni profesjonaliści z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. W ich gronie jest Robert Lewandowski.
0 1 0 0 0 6.12.2017Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSMSpadek globalnego postrzegania reputacji Stanów Zjednoczonych sprawił, że na czołowe miejsce rankingu będącego wynikiem badania Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) wysunęły się Niemcy. Francja awansowała na drugie miejsce. Wielka Brytania odzyskała pozycję, którą w roku ubiegłym straciła w wyniku głosowania za Brexitem, plasując się na trzecim miejscu. Japonia po raz pierwszy wskoczyła do top 5, dzieląc miejsce z Kanadą.
1 0 0 0 0 6.12.2017Skyn odnalazł najbardziej intymne miejsca w PortugaliiW lipcu marka prezerwatyw Skyn rozpoczęła kampanię, w której poszukiwała najbardziej intymnych zakątków na świecie. W najnowszym spocie prezentuje najbardziej intymne miejsca w Portugalii.
0 0 0 0 0 5.12.2017List otwarty PTBRiO w sprawie naruszania kanonów metodologicznych w badaniach dotyczących sfery publicznejPTBRiO wystosowało list otwarty do badaczy, członków towarzystwa oraz odbiorców badań rynku i opinii. Wyraża w nim zaniepokojenie związane z naruszaniem kanonów metodologicznych w badaniach dotyczących sfery publicznej. Przypomina, że dobrej jakości badania są obiektywne, neutralne i odpowiedzialne.
0 4 0 0 0 5.12.2017Dziecięce e-listy do świętego Mikołaja – raport IMM i Duckie DeckGrudzień to zdecydowanie najintensywniejszy sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez IMM. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na świąteczne upominki? Kogo najchętniej obdarowują? Jakie podarki wybiorą dla dzieci?
0 1 0 0 0 5.12.2017TogetherAudience – nowa marka Grupy TogetherDataTogetherData tworzy specjalistyczną markę skierowaną do klientów z branży reklamowej. Na czele TogetherAudience staną Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel. Nowy podmiot oferuje indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii na podstawie analizy danych off- i online, a także szyte na miarę kampanie marketingowe.
1 0 0 0 0 5.12.2017Winiary i aktorzy komediowi w miniserialu „Tu się gotuje!”Marka Winiary przygotowała fabularny miniserial łączący elementy kulinarnego show i komedii. Od 2 grudnia można oglądać go na antenie TVN. W pierwszym odcinku wystąpił m.in. Mikołaj Cieślak, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju.