0 2 0 0 0 24.06.2023Internetowa kampania kaw rozpuszczalnych Jacobs Barista EditionsWystartowała kampania reklamowa nowej odsłony kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions. Media w kampanii zaplanowała agencja Havas Media.
1 1 0 0 0 23.06.2023Kolejna kampania PZU z Igą ŚwiątekKampania PZU buduje wśród odbiorców świadomości oferty, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka – tenisistka Iga Świątek.
1 5 0 0 0 22.06.2023Agnieszka Woźniak-Starak i Anna Dereszowska w kampanii outdoorowej Otwartych Klatek apelują o lepsze traktowanie zwierzątW całej Warszawie pojawiły się citylighty z wizerunkiem Agnieszki Woźniak-Starak i Anny Dereszowskiej. Akcja jest częścią kampanii „Jednym głosem", której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do podpisania petycji skierowanej do Ministra Rolnictwa o poparcie unijnego zakazu stosowania klatek w chowie i hodowli zwierząt. Podpisało ją ponad 200 tys. Polek i Polaków. Kampania jest prowadzona wspólnie z Compassion In World Farming Polska.
1 3 0 0 0 22.06.2023Kampania piwa Lech Pils „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!”W kampanii Lecha Pils pod hasłem „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!” bierze udział Tomasz Kammel. Akcja ma przypomnieć Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata. Działania reklamowe potrwają do października 2023 r.
0 1 0 0 0 22.06.2023Jak pracownicy postrzegają AI w miejscu pracy – badanie Salesforce61% pracowników popiera wprowadzenie generatywnej sztucznej inteligencji, ale brakuje im umiejętności w zakresie obsługi danych i bezpieczeństwa. Taki jest ogólny wniosek z badania „Generative AI Snapshot Research Series” firmy Salesforce.
2 3 0 0 0 22.06.2023Marka hoteli Ibis startuje z nową kampaniąNowa kampania wizerunkowa ma pokazać uroki miejskiego życia i angażujące interakcje z perspektywy marki hotelowej. Działania będą prowadzone w kanałach online, a także w przestrzeni outdoorowej. Kampania jest polską adaptacją spotów emitowanych na rynku brytyjskim i niemieckim.
0 1 0 0 0 22.06.2023Kampania „Gdzie zamieszkać” zdobyła 6 Lwów z pierwszych ośmiu shortlist na Cannes Lions International Festival of CreativityAgencja McCann otrzymała dwie złote, jedną srebrną i trzy brązowe nagrody za projekt „Gdzie zamieszkać” stworzony z marką Mastercard.
0 1 0 0 0 22.06.2023UOKiK wszczął postępowanie w sprawie reklam pseudomedycznychUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie w sprawie reklam produktów pseudomedycznych (tzw. scamu) zamieszczanych w prasie.
1 1 0 0 0 22.06.2023Orange z wakacyjną kampanią „Korzystaj z internetu do bezkońca”Wystartowała kampania promująca nową wakacyjną ofertę Orange Polska - „Korzystaj z internetu do bezkońca”.
0 1 0 0 0 21.06.2023O jakich krajach i liniach lotniczych Polacy najczęściej rozmawiają w sieci przed wakacjami? Analiza SentiOneOd trzech miesięcy w polskim internecie systematycznie rośnie liczba wypowiedzi na temat popularnych kierunków wakacyjnych wyjazdów – Grecji, Turcji, Egiptu, Bułgarii i Hiszpanii. Wypowiedzi pojawiają się najczęściej w kontekście porównania cen wakacji w kraju i za granicą. Jeśli chodzi o linie lotnicze, to największą popularnością w rozmowach Polaków cieszą się LOT, Ryanair i Wizzair. Choć liczba wypowiedzi na ich temat również rośnie wraz ze zbliżaniem się wakacji, to głównym kontekstem rozmów jest otwarte w kwietniu lotnisko w Radomiu.