0 13 0 0 0 21.12.2017Agencja PowerEvents zaprosiła do Wrocławia nowego krasnala19 grudnia we Wrocławiu pojawił się nowy krasnal – Powerek. Wykonała go agencja PowerEvents, która w 2017 r. świętuje 10-lecie działalności. To element szerszej kampanii jubileuszowej.
0 0 0 0 0 21.12.2017Przedświąteczny szturm Polaków na centra handlowe. Badanie Retail InstituteOd trzech tygodni trwa przedświąteczna gorączka zakupów w polskich galeriach handlowych. Tylko w ostatni weekend (16–17.12.) centra handlowe objęte badaniem Retail Institute odwiedziło 3,8 mln klientów. To o 10% więcej niż rok temu. Czy gorączka przedświątecznych zakupów wrosła, czy też spadła w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r.? Sprawdzono to w badaniu.
0 0 0 0 0 20.12.2017Leo Burnett przejmuje obsługę reklamową Orange PolskaOd stycznia 2018 r. działania strategiczno-kreatywne dla Orange Polska poprowadzi zespół Leo Burnett Warsaw. W zakres obowiązków agencji wejdzie także obsługa w Internecie.
1 0 0 0 0 20.12.2017Kayah i zespół Q Ya Vy w świątecznym spocie województwa kujawsko-pomorskiegoW świątecznym spocie województwo kujawsko-pomorskie zabiera widzów w podróż po regionie. Prezentuje przy tym autentyczne historie ludzi i miejsc. Utwór „Gdy pada śnieg” nagrali Kayah i zespół Q Ya Vy.
0 0 0 0 0 20.12.2017Konkurs Timecode „Akcja animacja 2017” rozstrzygnięty12 grudnia zakończyła się pierwsza edycja konkursu „Akcja animacja”, skierowanego do twórców animacji i motion designerów. Organizatorem jest dom produkcyjny Timecode. Jury pod przewodnictwem Andrzeja Pągowskiego ogłosiło zwycięzcę. Nagrodę główną otrzymał duet Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko za animację dla marki Ursus.
1 1 0 0 0 20.12.2017„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”36,6 stopnia – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych. Tak równa, jak równi jesteśmy sobie – przypomina Poznań w rozpoczętej kampanii.
0 0 0 0 0 20.12.2017Zdrovit przedłuża współpracę z Havas Media na kolejny rokPrzetarg na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit wygrał dom mediowy Havas Media (Havas Media Group). Firmy współpracują od 2016 r.
0 0 0 0 0 20.12.2017Elastyczne zarządzanie poziomem marży w e-sklepach przed Bożym Narodzeniem. Badanie DeloitteCzy w tym roku zyskali ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie? A może bardziej opłacało się poczekać z zakupami niemal do samych świąt? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego” Deloitte, wszystko zależy od kategorii produktów.
0 1 0 0 0 20.12.2017Listopad pod znakiem e-handlu i plotek online. Analiza GemiusaW listopadzie sprzedawcy świętują Black Friday. Zakupowe szaleństwo związane z tym dniem znalazło odbicie w branży e-commerce. W czarny piątek liczba odsłon w sklepach online wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie (166,5 mln) – wskazuje analiza Gemiusa.
0 3 0 0 0 20.12.2017Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażachSpośród różnego typu promocji Polacy najbardziej upodobali sobie wyprzedaże sezonowe. Prawie 50% konsumentów zwleka z decyzją zakupową do startu promocji lub wyprzedaży. W czasie ich trwania najchętniej kupowane produkty to obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronika. Co trzeci badany zamierza wydać minimum 300 zł w ciągu poświątecznych i noworocznych wyprzedaży sezonowych – wynika z badania firmy KPMG.