0 0 1 29.06.2018Oświadczenie Polskiej Fundacji Narodowej w sprawie ugody z Fundacją NavigarePolska Fundacja Narodowa poinformowała, że 27 czerwca 2018 r. zawarła ugodę z Fundacją Navigare. Dotyczy ona zakończenia współpracy przy realizacji projektu „Polska 100”.
1 0 0 29.06.2018Reakcje na mecz Polska – Japonia: real-time marketing brandówUdział polskiej reprezentacji w mundialu dobiegł końca. Agencja Momentalna przygotowała zestawienie reakcji marek na wydarzenia przed, w trakcie i po meczu Polski z Japonią.
0 1 0 28.06.2018Internauci zaufali e-sklepom. Raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2018”Kim są polscy e-konsumenci? Które marki e-commerce są najlepiej przez nich rozpoznawane? Co wpływa na wiarygodność sklepu online? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w raporcie „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”.
0 2 0 28.06.2018Blogerzy w kulinarnych pojedynkach NettoSieć sklepów Netto rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii znanych blogerów. Ich kulinarne propozycje są oceniane przez internautów.
0 2 0 28.06.2018Bank Pekao szuka travelgramera. Wyśle go w podróż po EuropieZwiedzanie świata i dokonywanie płatności za pomocą karty wielowalutowej – to niektóre z obowiązków osoby, która zostanie zatrudniona jako travelgramer w Banku Pekao. Nietypowy pracownik zostanie wybrany w konkursie „Praca marzeń”.
0 4 0 28.06.2018„E-mail marketing w Polsce” – badanie ARC Rynek i OpiniaTrzech na czterech Polaków dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy. Co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu – pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Redlink.
0 0 0 28.06.2018Jak płacimy w Internecie? Badanie e-IzbyJakie są 3 najpopularniejsze metody płatności przy e-zakupach? To szybki przelew (33 proc. wskazań), przelew tradycyjny (32 proc.) oraz płatność kartą (31 proc.) – wynika z raportu e-Izby „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”. Co piaty e-kupujący wskazuje też, że korzysta z opcji płatności kartą przy odbiorze u kuriera.
0 0 0 28.06.2018Reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawcówFacebook uruchamia reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawców. Wprowadzenie tej funkcji ogłoszono podczas festiwalu Cannes Lions.
0 0 2 28.06.2018Ikea podpowiada, jak wykorzystać puste kartony po meblachCo można zrobić z kartonami, w których przywozimy ze sklepu meble i dodatki? Ikea zaprezentowała kreatywne sposoby ich wykorzystania.
0 2 0 28.06.2018Co najbardziej irytuje Polaków w ustawie o zakazie handlu w niedzielę? Badanie SW ResearchBlisko 3/4 respondentów dostrzega wady wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę – wynika z badania „Zakaz handlu w niedziele w kontekście zwyczajów i opinii konsumentów”, zrealizowanego dla ITBC Communication i Polskiej Rady Centrów Handlowych przez SW Research. Polaków najbardziej irytuje fakt odgórnej ingerencji w ich wolny wybór (35%) oraz bardzo duży ruch i kolejki w obiektach handlowych w dni bezpośrednio poprzedzające niehandlową niedzielę (35%).