1 2 0 0 1 20.05.2015Zbigniew Grycan w spocie promującym lody (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Grycan – lody od pokoleń”. Od 15 maja m.in. w kinach i telewizji Zbigniew Grycan opowiada o tym, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
0 3 0 0 0 20.05.2015„Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” – wyniki badania (infografika)Jak kobiety i mężczyźni postrzegają poszczególne branże i ich komunikację marketingową? Jak przekłada się to na decyzje zakupowe? Na te m.in. pytania starają się odpowiedzieć twórcy raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach”. To wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i sieci reklamy kobiecej Glossy Media.
1 1 0 0 0 20.05.2015Grupa Żywiec promuje cydr Strongbow i Festiwal Jabłka (wideo)15 maja ruszyła emisja telewizyjnego spotu sponsorskiego cydru Strongbow (Grupa Żywiec). Marka informuje w nim o Festiwalu Jabłka, który odbędzie się pod koniec sierpnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.05.2015Whirlpool wybrał agencję PRMarka Whirlpool podpisała umowę z 38PR & Content Communication. Współpraca zakłada działania z zakresu PR produktowego dotyczącego wszystkich urządzeń AGD, m.in. z linii Supreme No Frost, Supreme Care oraz Absolute. Agencja będzie także promować Akademię Kulinarną marki.
1 1 0 0 0 20.05.2015Otomoto.pl rozpoczyna pierwszą kampanię po rebrandingu (wideo)Serwis Otomoto.pl po kwietniowym rebrandingu ruszył z kampanią reklamową, która ma zachęcać do poszukiwania samochodu na tej stronie WWW. Bohaterami spotów zostali właściciele różnych typów aut – m.in. sportowego, miejskiego, rodzinnego czy dostawczego.
2 1 0 0 0 20.05.2015Duet Nico & Vinz tworzy piosenkę dla marki Nestea (wideo)18 maja rozpoczęła się emisja spotu marki Nestea. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Na potrzeby działań duet Nico & Vinz stworzył utwór „Fresh Idea”.
2 2 0 0 0 20.05.2015„Pieluszka i pecik awarii duecik” – kampania ostrzegająca przed wrzucaniem śmieci do kanalizacji (wideo)W kwietniu w Poznaniu ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna „Nie śmieć w sieć”, organizowana przez firmę Aquanet – zaopatrującą stolicę Wielkopolski w wodę. Ma ona uświadomić mieszkańcom, że odpowiedzialność za stan sieci kanalizacyjnej ponoszą wszyscy jej użytkownicy.
0 1 0 0 0 20.05.2015Więcej partnerstwa – ZFPR ogłasza zasady organizowania przetargówZwiązek Firm Public Relations ogłosił zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji. Ma to ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w procesach przetargowych przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych.
0 1 0 0 0 20.05.2015Wygraj bezpłatną wejściówkę na konferencję Marketing Progress28 i 29 maja we Wrocławiu odbędzie się III edycja konferencji Marketing Progress. Organizator przeznaczył 4 bezpłatne wejściówki dla czytelników Marketingu przy Kawie. Aby mieć szansę na bezpłatne uczestnictwo, należy wziąć udział w konkursie.
0 2 0 0 0 19.05.2015Przez recenzję do serca kierowcy – case study kampanii Peugeot 308W kampanii promującej model 308 marka Peugeot postawiła na promocję obiektywnych treści na temat auta. Wzmacniany był zasięg redakcyjnych artykułów dotyczących pojazdu.