0 0 0 0 0 5.12.2017List otwarty PTBRiO w sprawie naruszania kanonów metodologicznych w badaniach dotyczących sfery publicznejPTBRiO wystosowało list otwarty do badaczy, członków towarzystwa oraz odbiorców badań rynku i opinii. Wyraża w nim zaniepokojenie związane z naruszaniem kanonów metodologicznych w badaniach dotyczących sfery publicznej. Przypomina, że dobrej jakości badania są obiektywne, neutralne i odpowiedzialne.
0 4 0 0 0 5.12.2017Dziecięce e-listy do świętego Mikołaja – raport IMM i Duckie DeckGrudzień to zdecydowanie najintensywniejszy sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez IMM. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na świąteczne upominki? Kogo najchętniej obdarowują? Jakie podarki wybiorą dla dzieci?
0 1 0 0 0 5.12.2017TogetherAudience – nowa marka Grupy TogetherDataTogetherData tworzy specjalistyczną markę skierowaną do klientów z branży reklamowej. Na czele TogetherAudience staną Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel. Nowy podmiot oferuje indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii na podstawie analizy danych off- i online, a także szyte na miarę kampanie marketingowe.
1 0 0 0 0 5.12.2017Winiary i aktorzy komediowi w miniserialu „Tu się gotuje!”Marka Winiary przygotowała fabularny miniserial łączący elementy kulinarnego show i komedii. Od 2 grudnia można oglądać go na antenie TVN. W pierwszym odcinku wystąpił m.in. Mikołaj Cieślak, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju.
0 0 0 0 0 5.12.2017Smartfon staje się portfelem. Korzystamy z niego przy e-zakupach. Raport e-IzbySzybki przelew przez serwis płatności, tzw. pay-by-link, jest najpopularniejszym sposobem płacenia w Internecie. Na tę formę decyduje się 47% ankietowanych Polaków. W przyszłości powalczyć z nią mogą płatności mobilne. W tegorocznej edycji badania Izby Gospodarki Elektronicznej dotyczącego płatności cyfrowych awansowały one z 6. na 2. pozycję (33 proc.).
0 0 0 0 0 5.12.2017GfK i Selectivv nawiązują współpracęInstytut badawczy GfK podpisał umowę współpracy z Selectivv Mobile House. Porozumienie ma otwierać drogę do tworzenia nowych produktów badawczych. Będą one łączyć wybrane metodologie i doświadczenie GfK z zasobami informacyjnymi firmy Selectivv.
0 6 0 0 0 4.12.2017Książka Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń” już dostępna1 grudnia miała miejsce premiera najnowszej książki Igora Gałązkiewicza, „Projektowanie doświadczeń”. To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.
0 6 0 0 0 4.12.2017Zbliża się 10. jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations10. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się 17 i 18 kwietnia 2018 r. w Expo XXI Warszawa. Rośnie zapotrzebowanie e-commerce oraz branży przemysłowej i spożywczej na opakowania logistyczne. W tym roku zostanie więc powiększona strefa Logispack. Szczególną uwagę organizatorzy zwrócą na kwestie związane z technologią.
0 1 0 0 0 4.12.2017Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9%Wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 2%. Suma wydatków na reklamę zamknie się w kwocie 7,043 mld zł netto − wynika z prognoz agencji mediowej Zenith. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką. Spodziewany jest wzrost o 1,9%. Na koniec roku osiągnie on wartość 7,177 mld zł netto.
1 0 0 0 0 4.12.2017Motoryzacyjne love story w kampanii gdańskiej firmy AS-PlGdańska firma AS-Pl z branży rozruszników i alternatorów zaprezentowała historię miłości Alternatora i jego kolegi Rozrusznika do samochodu. Perypetie bohaterów przeplatane są retrospekcjami z lat 80. i 90. XX w.