0 0 0 0 0 11.12.2017PKN Orlen wybrał agencję kreatywnąPKN Orlen zakończył postępowanie przetargowe na agencję kreatywną, która stworzy nową platformę komunikacji wizerunkowej firmy. Najlepiej dopasowana do potrzeb marki okazała się propozycja agencji Publicis.
0 4 0 0 0 11.12.2017Osoby z wysokimi zarobkami częściej kupują prasę – pokazuje badanie PBC290 tys. Polaków osiąga miesięczne dochody powyżej 14 tys. zł. Co drugi badany z tej grupy wydaje miesięcznie na ubrania ponad 2 tys. zł, a co trzeci rocznie 50 tys. zł na wyjazdy turystyczne. Raport Polskich Badań Czytelnictwa pokazuje, że wraz z zawartością portfela oraz aktywnością konsumencką rośnie też czytelnictwo prasy.
6 0 0 0 0 11.12.2017YouTube Rewind – najpopularniejsze filmy w PolsceYouTube opublikował doroczny ranking najpopularniejszych filmów. W Polsce w 2017 r. najchętniej wyświetlanym wideo został teledysk do piosenki „Miłość w Zakopanem” Sławomira. Na podium są też Kabaret Czwarta Fala i kanał Ucho prezesa.
0 7 0 0 0 11.12.2017Polski Internet w listopadzie. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w listopadzie 2017 r. wyniosła ogółem 27,7 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,2 mln. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,5 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 0 0 0 0 11.12.2017Małgorzata i Radosław Majdanowie, Katarzyna Bonda i inni w kampanii Szlachetnej PaczkiSzlachetna Paczka rozpoczęła nową kampanię: „Za dobre rzeczy się płaci”. Twórcy działań przekonują, że oprócz zrobienia paczki dla potrzebujących należy też wpłacać pieniądze na Szlachetną Paczkę.
0 0 0 0 0 8.12.2017Dobre chwile zamknięte w butelkach IkeiIkea Canada w świątecznym spocie odchodzi od popularnych bożonarodzeniowych motywów. W spocie zatytułowanym „Bottled” opowiada historię samotnej matki.
0 0 0 0 0 8.12.2017YouTube podnosi ceny reklam, zwiększa liczbę moderatorów i blokuje Amazonowi dostęp do serwisuYouTube zamierza podnieść ceny reklam w ofercie premium. Podwyżka ma sięgnąć nawet 20% – podaje „Business Insider”. Nie jest to jedyna zmiana, która ma wkrótce nastąpić w serwisie.
3 0 0 0 0 8.12.2017Volkswagen Group Polska i Jan Peszek promują „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”Ruszyła ogólnopolska kampania Volkswagen Group Polska. W akcji „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek” wziął udział aktor Jan Peszek. Celem jest zwiększenie świadomości kierowców na temat ubezpieczeń komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 8.12.2017Małgorzata Kożuchowska jak Piotr Skrzynecki w świątecznej kampanii centrum handlowego BonarkaKrakowska Bonarka City Center w świątecznej kampanii znów wykorzystuje lokalne motywy. Tym razem czerpie inspirację ze środowiska Piwnicy pod Baranami i postaci Piotra Skrzyneckiego.
0 2 0 0 0 8.12.2017McHappy Day w Polsce. McDonald’s przekaże złotówkę ze sprzedaży frytek na rzecz chorych dzieciW weekend 8–10 grudnia we wszystkich polskich lokalach McDonald’s rusza charytatywna akcja McHappy Day. Służy ona pozyskaniu środków na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Ta zajmuje się profilaktyką zdrowotną dzieci, a zwłaszcza inicjatywami wspierającymi rodziny w czasie długotrwałego pobytu dziecka w szpitalu.