0 0 0 29.06.2018Inea i KKS Lech Poznań kończą współpracę30 czerwca 2018 r. dobiegnie końca umowa, na mocy której Inea została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu oraz sponsorem premium KKS Lecha Poznań. Współpraca nie będzie kontynuowana.
2 1 0 29.06.2018Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie”Z roku na rok zwiększa się sprzedaż leków, a co za tym idzie – ich spożycie. Leki dostępne bez recepty i suplementy diety stosuje 89 proc. dorosłych Polaków. Stowarzyszenie Równość na Fali rozpoczęło kampanię, która ma zwracać uwagę na niebezpieczeństwa związane z niekontrolowanym zażywaniem środków bez recepty.
0 0 1 29.06.2018Oświadczenie Polskiej Fundacji Narodowej w sprawie ugody z Fundacją NavigarePolska Fundacja Narodowa poinformowała, że 27 czerwca 2018 r. zawarła ugodę z Fundacją Navigare. Dotyczy ona zakończenia współpracy przy realizacji projektu „Polska 100”.
1 0 0 29.06.2018Reakcje na mecz Polska – Japonia: real-time marketing brandówUdział polskiej reprezentacji w mundialu dobiegł końca. Agencja Momentalna przygotowała zestawienie reakcji marek na wydarzenia przed, w trakcie i po meczu Polski z Japonią.
0 1 0 28.06.2018Internauci zaufali e-sklepom. Raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2018”Kim są polscy e-konsumenci? Które marki e-commerce są najlepiej przez nich rozpoznawane? Co wpływa na wiarygodność sklepu online? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w raporcie „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”.
0 2 0 28.06.2018Blogerzy w kulinarnych pojedynkach NettoSieć sklepów Netto rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii znanych blogerów. Ich kulinarne propozycje są oceniane przez internautów.
0 2 0 28.06.2018Bank Pekao szuka travelgramera. Wyśle go w podróż po EuropieZwiedzanie świata i dokonywanie płatności za pomocą karty wielowalutowej – to niektóre z obowiązków osoby, która zostanie zatrudniona jako travelgramer w Banku Pekao. Nietypowy pracownik zostanie wybrany w konkursie „Praca marzeń”.
0 4 0 28.06.2018„E-mail marketing w Polsce” – badanie ARC Rynek i OpiniaTrzech na czterech Polaków dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy. Co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu – pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Redlink.
0 0 0 28.06.2018Jak płacimy w Internecie? Badanie e-IzbyJakie są 3 najpopularniejsze metody płatności przy e-zakupach? To szybki przelew (33 proc. wskazań), przelew tradycyjny (32 proc.) oraz płatność kartą (31 proc.) – wynika z raportu e-Izby „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”. Co piaty e-kupujący wskazuje też, że korzysta z opcji płatności kartą przy odbiorze u kuriera.
0 0 0 28.06.2018Reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawcówFacebook uruchamia reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawców. Wprowadzenie tej funkcji ogłoszono podczas festiwalu Cannes Lions.