1 1 0 0 0 16.01.2018VML Poland z nagrodą w Adweek Arc AwardsKampania „The Missed Spaceflight” przygotowana przez VML Poland dla Samsunga została nagrodzona w konkursie Adweek Arc Awards. Doceniono ją w kategorii Best Use of VR.
0 12 0 0 0 16.01.2018Polskie gwiazdy sprawdzają Avon. Nowa strategia markiW 2018 r. Avon wprowadza nową strategię marki. Będzie zachęcał Polki do sprawdzenia kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów. Do ich wypróbowania zaproszono polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione produkty i będą polecać je w katalogu. W styczniu do obecnej ambasadorki Małgorzaty Kożuchowskiej dołącza Marta Żmuda-Trzebiatowska.
0 2 0 0 0 16.01.2018Zwierzęta starzeją się tak samo jak ludzie – ruszyła kampania „Nieludzka starość”Z początkiem stycznia wystartowała społeczno-edukacyjna kampania Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne. – „Nieludzka starość”. Porusza problem zwierząt w podeszłym wieku. W działania zaangażowała się tancerka Anna Głogowska. Celem akcji jest zmiana ludzkiej mentalności w podejściu do starszych czworonogów oraz edukacja w zakresie badań profilaktycznych.
0 0 0 0 0 16.01.2018Grupa Ströer powołuje zintegrowany hub sprzedażowyGrupa Ströer integruje swoje działy sprzedaży. Nowa struktura – Ströer Media – ma zapewnić optymalną synergię działań reklamowych realizowanych w kanałach OOH, internetowych oraz w warszawskim metrze. Dział zajmie się obsługą wszystkich klientów agencyjnych i bezpośrednich.
0 1 0 0 0 16.01.2018Nivea Men oficjalnym sponsorem Realu MadrytNivea Men oraz klub piłkarski Real Madryt rozpoczynają oficjalną współpracę. Przy tej okazji marka prezentuje też nową regenerującą linię kosmetyków dla mężczyzn.
0 2 0 0 0 16.01.2018Rusza Young Creatives Cannes 2018Rozpoczęły się zapisy do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 1 lutego.
0 0 0 0 1 16.01.2018UOKiK nałożył na Bank Millennium ponad 20 mln zł karyBank Millennium przekazywał klientom nieprawdziwe informacje o skutkach wpisu klauzul umownych do rejestru postanowień niedozwolonych – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Kara nałożona na firmę to ponad 20 mln zł.
0 1 0 0 0 15.01.2018Maciej Orłoś i Andrzej Wrona ambasadorami marki Lokaty ZiemskieMarka Lokaty Ziemskie przedłużyła współpracę z Maciejem Orłosiem. Do grona jej ambasadorów dołączył też siatkarz Andrzej Wrona. Będą oni reprezentowali brand we wszystkich wykorzystywanych przez niego kanałach komunikacji.
1 0 0 0 0 15.01.2018Kampania „Ciemniejsza strona planety Warka”15 stycznia ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. To kolejna odsłona konceptu „Planeta Warka”.
0 0 0 0 0 15.01.2018„Powiedz to na słodko!” – dzieci w kampanii Delecty na Dzień Babci i DziadkaDelecta przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!”. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.