0 2 0 0 0 8.08.2017Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki ShoperNajwiększa część ruchu w sklepach internetowych pochodzi z wejść z wyszukiwarki – wynika z raportu platformy Shoper. Dużą rolę odgrywają też wejścia bezpośrednie i kanały social media. Najlepszą konwersję dają kampanie display i e-mail. Nowych użytkowników przynoszą natomiast sklepom płatne wyniki wyszukiwania.
0 0 0 0 0 8.08.2017Widoczność reklam według „Viewability Benchmark Report” firmy MeetricsŚrednia widoczność reklam display (viewability) dla wszystkich badanych rynków europejskich wyniosła 57 proc. Oznacza to wzrost kwartalny o 2 p.p. (z 55 proc. w I kwartale). Średni czas kontaktu z reklamą dla wszystkich badanych rynków również wzrósł. Wyniósł 25,5 sekundy wobec 23,7 sekundy w I kwartale – pokazuje „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.
0 0 0 0 0 8.08.2017Grupa Cloud Technologies przejmuje sieć reklamową OANSpółka Cloud Technologies przejmuje OAN (Online Advertising Network). To sieć reklamowa specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.
0 2 0 0 0 8.08.2017Twitter Trends lipiec 2017. Gorące polityczne latoTemperatura na Twitterze w lipcu sięgała zenitu. Przede wszystkim w polityce – pokazuje Twitter Trends Sotrendera.
0 0 0 0 0 8.08.2017Marka Lay’s Maxx obsługiwana przez K2 w siedmiu krajachPrzetarg na obsługę reklamową marki Lay’s Maxx na siedmiu europejskich rynkach wygrała agencja K2. Zakres współpracy obejmie zaprojektowanie opakowań oraz przygotowanie reklam telewizyjnych.
0 1 0 0 0 8.08.2017Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachW ciągu ostatniego roku o 17 p.p. wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Wzrost ten obserwowany jest głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców i na wsiach. W znacznym stopniu jest on zasługą programu lojalnościowego Moja Biedronka. Ten w kilka miesięcy po premierze stał się numerem jeden wśród programów obecnych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 8.08.2017Popularność Twittera spada w weekendy – pokazuje analiza GemiusaW lipcu stronę Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. Rekordowym dniem w ubiegłym miesiącu był 25 lipca. Serwis odwiedziło wtedy 2,6 proc. użytkowników Sieci.
0 0 0 0 0 7.08.2017Linux Polska z agencją do obsługi media relationsLinux Polska rozpoczął współpracę z agencją Lightscape. Prowadzi ona działania marki z zakresu media relations.
0 0 0 0 0 7.08.2017Polifoska będzie promowana w kampanii „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”Opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizacja dwóch kampanii promujących markę nawozów Polifoska. Tego zadania dotyczył przetarg rozstrzygnięty przez Grupę Azoty Zakłady Chemiczne Police. Wygrała go agencja S4. Działania prowadzone będą jesienią 2017 oraz wiosną 2018 r. Ich hasło to: „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”.
0 10 0 0 0 7.08.2017Konkurs na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty. Wkrótce start 10. Festiwalu Art MovesW Toruniu po raz dziesiąty odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves. W tym roku imprezie przyświeca hasło „Zaangażowanie i odpowiedzialność”. Wyłoniono już laureatów konkursu. Oficjalne otwarcie festiwalu zaplanowano na 8 września.