0 0 0 0 0 9.01.2018Platforma NC+ rozpoczyna współpracę z Havas WarsawPrzetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej dla NC+, rozpisany w listopadzie 2017 r., wygrała agencja Havas Warsaw. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia.
0 1 0 0 0 9.01.2018H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa”Na stronie WWW marki H&M do niedawna zobaczyć można było zdjęcie promujące dziecięcą bluzę z napisem „Coolest monkey in the jungle” („Najfajniejsza małpa w dżungli”). Miał ją na sobie czarnoskóry chłopiec, co oburzyło znaczną część internautów. Firma przeprosiła wszystkie urażone osoby.
0 17 0 0 0 9.01.2018Nowa identyfikacja wizualna KoszalinaKoszalin zaprezentował swoją nową identyfikację wizualną. Przez ostatnie 9 lat miasto promowane było hasłem „Koszalin pełnia życia”.
0 0 0 0 0 9.01.2018CEDC wybrało agencję do wprowadzenia na rynek nowej marki wódkiSpółka CEDC wybrała agencję, która zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej marki wódki premium. Przetarg wygrała agencja Heart & Brain.
2 0 0 0 0 9.01.2018Koci fitness w kampanii Kasy Stefczyka8 stycznia ruszyła kampania Kasy Stefczyka „Możemy odchudzić Twoje raty!”. Tym razem marka przekonuje, że może pomóc realizować noworoczne postanowienia.
1 0 0 0 0 9.01.2018Wiking w telewizyjnym spocie poleca Fiordę8 stycznia ruszyła kampania telewizyjna suplementu diety Fiorda (Phytopharm Klęka) na podrażnione gardło i krtań. W spocie telewizyjnym pastylki do ssania poleca Wiking, brand hero marki.
0 1 0 0 0 8.01.2018Twórcy Natura Cold Press w kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile dla firmZałożyciele firmy Natura Cold Press wystąpili w kampanii reklamowej T-Mobile. W reklamach można zobaczyć Kingę Gałuszkiewicz, dyrektor kreatywną przedsiębiorstwa i Daniela Gąszewskiego, kierownika produkcji.
0 0 0 0 0 8.01.2018Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy SyzygyAgencja Syzygy Warsaw należąca do grupy Syzygy, koncentrując się na kompetencjach internetowych, przypieczętowała współpracę z międzynarodowymi oddziałami grupy. Stała się ich głównym dostarczycielem usług w zakresie technologii, a przede wszystkim budowy, wdrożeń i utrzymania platform internetowych.
0 2 0 0 0 8.01.2018Sopot z kampanią informującą o uchwale krajobrazowejW Sopocie trwają ostatnie prace nad uchwałą krajobrazową. Będzie ona m.in. porządkowała zasady i warunki umieszczania w przestrzeni miejskiej elementów małej architektury, ogrodzeń czy reklam. Kreacje outdoorowe informujące o planowanych zmianach pojawiły się w wybranych punktach miasta.
0 0 0 0 0 8.01.2018Lotte Wedel wybrał Walk do obsługi public relationsPrzetarg na obsługę Lotte Wedel w zakresie public relations wygrał Walk PR. Podpisana została umowa na czas nieokreślony. Agencja będzie świadczyć strategiczne usługi doradcze i realizacyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR.