1 0 0 0 0 11.05.2018Kampania Dafi na Dzień Matki„Czułych gestów potrzebujesz tak jak wody. Codziennie” – to hasło kampanii marki filtrów do wody Dafi. Spot, który emitowany będzie w telewizji w maju, nawiązuje do zbliżającego się Dnia Matki.
0 4 0 0 0 10.05.2018 Aktualizacja: 12:2016.05.2018Kto ogląda informacje? Badanie MullenLowe MediaHubWidownia poszczególnych programów informacyjnych jest zróżnicowana. Uśredniony profil miłośnika newsów można jednak przedstawić następująco: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, manager, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys. miesięcznie. Pod względem oglądalności królują „Fakty” (TVN) zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.
0 0 0 0 0 10.05.2018Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska na Forum IAB 2018. Znamy agendęPrelekcje poświęcone interakcji człowieka z maszyną i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji Forum IAB. W agendzie wydarzenia znajdują się wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji: Kevina Warwicka, emerytowanego profesora uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania w Massachusetts Institute of Technology. Wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.
0 0 0 0 0 10.05.2018Adidas wstrzymał reklamy wideo na Facebooku. Niezadowalająca skuteczność?Adidas wstrzymał zakup reklam wideo na Facebooku. Zastanawia się nad ograniczeniem wydatków w serwisie ze względu na obawy, że kreacje nie docierają tam do internautów – podaje serwis Digiday, powołując się na trzy anonimowe źródła w agencjach.
0 2 0 0 0 10.05.2018Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2018Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacji marketingowej oraz public relations zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Agnieszka Klimczak, creative director JWT, będzie oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation. Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, oceni projekty w kategorii PR.
0 0 0 0 0 10.05.2018Polacy chętnie obejrzeliby mecze polskiej reprezentacji z Andrzejem Dudą i Kamilem Stochem. Badanie SW ResearchZa miesiąc rozpoczną się mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Agencja SW Research zapytała Polaków, z kim znanym najchętniej obejrzeliby mecze reprezentacji. Najwięcej osób wskazało prezydenta Andrzeja Dudę i skoczka narciarskiego Kamila Stocha.
1 3 0 0 0 10.05.2018Kia i Piotruś PanKia Motors rozpoczęła kampanię, w której nawiązuje do powieści „Piotruś Pan”. Spot to futurystyczna wizja konfliktu tytułowego bohatera z Kapitanem Hookiem. W tle pojawiają się samochody Kia i innowacje technologiczne wdrażane przez markę.
0 7 0 0 0 10.05.2018Polski Internet w kwietniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w kwietniu 2018 r. wyniosła ogółem 27,8 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 10.05.2018Marka Luksja zmienia agencję social media1 kwietnia marka Luksja powierzyła Tailor Made PR prowadzenie stałej komunikacji w social media. Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć na oficjalnym kanale brandu na Instagramie.
0 0 0 0 0 10.05.2018UOKiK przeciw Nord Stream 2Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw Gazpromowi i pięciu międzynarodowym podmiotom odpowiedzialnym za finansowanie gazociągu Nord Stream 2. Podejrzewa, że uczestnicy transakcji, mimo wycofania wniosku, wspólnie realizują projekt, finansując przedsięwzięcie.