0 0 0 23.08.2018„Zawsze możesz coś zrobić” – przypomina spot Warszawskich Dni RóżnorodnościDyskryminacja i uprzedzenia obecne są wszędzie. Nie zawsze potrafimy je rozpoznawać. Często nie wiemy, jak im przeciwdziałać ani jak zareagować, gdy staniemy się ich świadkami. Spot organizatorów Warszawskich Dni Różnorodności podpowiada, co robić.
0 0 0 23.08.2018McDonald’s zamierza pomóc młodym w starcie na rynku pracy22 sierpnia firma McDonald’s ogłosiła program „Szansa dla młodzieży” („Youth Opportunity”). Celem jest pomoc 2 mln młodych osób w wejściu na rynek pracy. W Europie firma i jej franczyzobiorcy zadeklarowali stworzenie do 2025 r. 43 tys. stanowisk na praktykach.
1 2 0 23.08.2018Dua Lipa w projekcie „The Pace: Season One” JaguaraMarka Jaguar i brytyjska wokalistka Dua Lipa nawiązały współpracę. Wspólnie rozpoczną ogólnoeuropejski projekt promujący gamę samochodów Pace.
0 1 0 23.08.2018Ukazała się książka „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”Nakładem wydawnictwa Znak ukazała się książka Agaty Jakóbczak „Transformersi – superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90.”. Autorka opisuje początki branży reklamowej jeszcze w okresie PRL i w latach 90., skupiając się na reklamie telewizyjnej. Książkę zaludniają barwne postaci, wypełniają anegdoty. Jest tu też próba refleksji nad skomplikowanymi początkami polskiej branży reklamowej.
0 0 0 22.08.2018CCC wybrało H2O Creative do globalnej obsługi w InternecieMarka CCC wybrała H2O Creative. Agencja będzie kompleksowo obsługiwać markę na wszystkich rynkach w obszarze komunikacji internetowej – social media. Obejmuje to współpracę ze środowiskiem e-influencerów, aktywacje konsumenckie oraz kampanie reklamowe. Dotychczas działania online dla marki prowadziły MullenLowe oraz OS3.
1 1 0 22.08.2018„Life isn’t black and white. Only coffee is” – kampania Tchibo Black ’N WhiteRuszyła kampania wizerunkowa marki Tchibo Black ’N White. Kierowana jest do osób młodych, otwartych na świat, ale też konfrontujących się codziennie z mnóstwem różnych komunikatów i decyzji do podjęcia. Hasło prowadzonych działań to: „Life isn’t black and white. Only coffee is”.
0 1 0 22.08.2018Słodziaki zastąpią Świeżaki w Biedronce27 sierpnia w sklepach sieci Biedronka ruszy akcja, w ramach której osoby robiące zakupy będą mogły otrzymać Słodziaki. To sześć maskotek: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia. Zastąpią one Gang Świeżaków.
0 1 0 22.08.2018Devil Energy Drink ma zapłacić 60 tys. zł za grafikę z hasłem „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”Stowarzyszenie Twoja Sprawa wygrało precedensową sprawę sądową dotyczącą reklamy napoju Devil Energy Drink. Jak informuje organizacja, wyrok jest prawomocny. Zobowiązuje reklamodawcę do zapłaty na cele społeczne blisko 60 tys. zł i do opublikowania przeprosin.
0 0 0 22.08.2018Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania, by zapobiegać dyskryminacjiReklamodawcy nie będą mogli dłużej ukrywać na Facebooku swoich reklam przed osobami zainteresowanymi takimi tematami, jak np. Pascha, ewangelicyzm, kultura rdzennych Amerykanów, kultura islamu czy buddyzm. Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania. Jak tłumaczy, mogły być one wykorzystywane do wykluczenia niektórych grup etnicznych czy wyznaniowych.
1 0 0 22.08.2018Pawełek budzi radość w kampanii marki E. WedelRuszyła kampania marki E. Wedel promująca batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” prowadzone będą w telewizji, na outdoorze, w prasie oraz Internecie. Ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJ-skim Princess Rap.