0 2 0 24.09.2018Tank i Black Rabbit tworzą Tank GroupTank wspólnie z Black Rabbit powołują do życia Tank Group. Zajmą się produkcją reklam telewizyjnych oraz wideo.
1 0 0 24.09.2018Robert Gryn rapujeRobert Gryn, założyciel firmy Codewise i jeden z najbogatszych Polaków według „Forbesa”, zadebiutował jako raper. W utworze „Lecimy” opowiada o drodze do sukcesu, rozwoju i motywacji.
0 0 0 24.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStudia podyplomowe w WSE – sprawdź kierunki marketingowe!Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej to doskonała możliwość pogłębienia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia nowych kompetencji. Dzięki nim staniesz się atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy.
0 1 0 21.09.2018Brushbox przeprasza za reklamę z hasłem „wypluwasz czy połykasz”Brytyjska firma Brushbox oferująca subskrypcje dostaw szczoteczek do zębów przeprasza za kampanię, w której wykorzystywała hasło „wypluwasz czy połykasz”. Działania skierowane do studentów Uniwersytetu Sussex odbiorcy określili jako seksistowskie.
0 0 1 21.09.2018Potrzeba nowych miar zaangażowania odbiorców reklam wideo. Wyniki badaniaNatura reklam wideo wciąż się zmienia. Z tego względu brakuje narzędzi pozwalających dokładnie określić, jak komunikaty docierają do konsumentów – wynika z artykułu zamieszczonego w „Journal of Advertising Research”.
0 0 0 21.09.2018Przetarg Intermarché wygrał DDB & TribalSieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. Uczestniczyły w nim cztery agencje: Brain, DDB & Tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam.
0 0 0 21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStartuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional MarketingW bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.
1 0 0 21.09.2018Świetna francuska reklama Intersportu. Tradycyjny miłosny storytelling z zaskakującym zakończeniemFrancuski spot sieci sklepów Intersport to historia młodej, samotnej kobiety, która tęskni za miłością. W oko wpada jej jeden z biegaczy, których mija codziennie rano w drodze do pracy. Kobieta rozpoczyna treningi biegowe z grupą.
0 0 0 20.09.2018Nominacje do 19. edycji SAR Effie Awards PolandDo tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. 18 września odbyły się obrady ponad 100-osobowego jury, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
0 0 0 20.09.2018Segmentacja współczesnych Polek. Badanie IQSJakie są współczesne kobiety? Jak się realizują? Co je napędza, a co działa niczym hamulec? Obrazu współczesnych Polek w ramach projektu „Women Power” poszukiwały agencja badawcza IQS i wydawnictwo Ringier Axel Springer.