0 0 0 0 0 17.01.2018Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA16 stycznia Grupa Ferrero wraz ze spółkami powiązanymi ogłosiła zawarcie ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia amerykańskiej części Nestlé związanej z produkcją słodyczy. Cena transakcji wyniesie 2,8 mld dol. W 2016 r. obroty tej części Nestlé w Stanach Zjednoczonych wyniosły około 900 mln dol.
0 0 0 0 0 17.01.2018Audi wybrało Isobar Poland GroupPrzetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi wygrał Isobar Polska. Otwarte postępowanie rozstrzygnięto w grudniu 2017 r.
0 4 0 0 0 16.01.2018Gessler okopana, Urbański wypłynął, tańczące gwiazdy spadły, telewizje na plusie. Raport „Lokomotywy reklamowe”W 2017 r. w rankingu „Lokomotywy reklamowe” mocno zamieszał Hubert Urbański z powracającym formatem „Milionerzy”. Wyprzedziła go tylko wieloletnia liderka zestawienia – Magda Gessler. Jej „Kuchenne rewolucje” zarobiły blisko 200 mln zł. MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat gwiazd, na których stacje telewizyjne zarabiają najwięcej pieniędzy z reklam.
0 2 0 0 0 16.01.2018Drukarnia internetowa Chroma szuka „pracownika na tak”12 stycznia rusza globalna rekrutacja drukarni internetowej Chroma, która szuka kandydatów na stanowisko menedżera gwarancji jakości. To element kampanii marki.
0 0 0 0 0 16.01.2018Kiedy i w jakich okolicznościach sięgamy po alkohol? Raport SW ResearchGdzie i w czyim towarzystwie Polacy sięgają po alkohol? Jakie trunki piją w domu, a jakie na spotkaniach ze znajomymi? Czym kierują się, wybierając napoje procentowe? Agencja SW Research zrealizowała badanie, którego celem było poznanie zwyczajów zakupowych oraz sposobów konsumpcji alkoholu przez Polaków.
0 0 0 0 0 16.01.2018Firma bukmacherska STS wybrała dom mediowyBukmacher STS wybrał dom mediowy BPN z grupy IPG Mediabrands Poland. Firmy będą współpracować przy realizacji wybranych działań reklamowych.
1 1 0 0 0 16.01.2018VML Poland z nagrodą w Adweek Arc AwardsKampania „The Missed Spaceflight” przygotowana przez VML Poland dla Samsunga została nagrodzona w konkursie Adweek Arc Awards. Doceniono ją w kategorii Best Use of VR.
0 12 0 0 0 16.01.2018Polskie gwiazdy sprawdzają Avon. Nowa strategia markiW 2018 r. Avon wprowadza nową strategię marki. Będzie zachęcał Polki do sprawdzenia kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów. Do ich wypróbowania zaproszono polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione produkty i będą polecać je w katalogu. W styczniu do obecnej ambasadorki Małgorzaty Kożuchowskiej dołącza Marta Żmuda-Trzebiatowska.
0 2 0 0 0 16.01.2018Zwierzęta starzeją się tak samo jak ludzie – ruszyła kampania „Nieludzka starość”Z początkiem stycznia wystartowała społeczno-edukacyjna kampania Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne. – „Nieludzka starość”. Porusza problem zwierząt w podeszłym wieku. W działania zaangażowała się tancerka Anna Głogowska. Celem akcji jest zmiana ludzkiej mentalności w podejściu do starszych czworonogów oraz edukacja w zakresie badań profilaktycznych.
0 0 0 0 0 16.01.2018Grupa Ströer powołuje zintegrowany hub sprzedażowyGrupa Ströer integruje swoje działy sprzedaży. Nowa struktura – Ströer Media – ma zapewnić optymalną synergię działań reklamowych realizowanych w kanałach OOH, internetowych oraz w warszawskim metrze. Dział zajmie się obsługą wszystkich klientów agencyjnych i bezpośrednich.