2 1 0 0 0 12.06.2018Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Beata Pawlikowska i inni obalają „Kocie kity”Fundacja Sarigato w ramach akcji Karmimy Psiaki rozpoczęła kampanię na rzecz bezdomnych kotów. Organizatorzy chcą rozwiać fałszywe i szkodliwe przeświadczenia na temat tych zwierząt, by zwiększyć liczbę kocich adopcji na terenie całej Polski. W akcję włączyli się: Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska.
1 0 0 0 0 12.06.2018Jakub Błaszczykowski w spocie promującym loterię marki Lay’sOd 8 maja przez 10 tygodni na kibiców czekają nagrody od marki Lay’s. Najciekawszą z nich jest możliwość spotkania z Jakubem Błaszczykowskim. Raz w tygodniu dwie osoby mogą wylosować udział w tym wydarzeniu. O loterii informuje spot z udziałem piłkarza.
0 0 0 0 0 12.06.2018UPC Polska wybrało agencję kreatywnąGoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska na agencję kreatywną. Zadaniem zwycięzcy będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno w kampaniach ogólnokrajowych, jak i regionalnych. Firma zajmie się także adaptacją zagranicznych kampanii na nasz rynek.
0 2 0 0 0 12.06.2018Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.
0 1 0 0 0 12.06.2018Deloitte do 2020 r. partnerem Polskiego Związku Piłki NożnejFirma Deloitte i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużają współpracę do 2020 r. Wraz z wejściem umowy w życie firma nabyła prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego partnera PZPN.
0 4 0 0 0 12.06.2018Znane mamy w polskiej odsłonie kampanii Beko „Jedz jak mistrz”Znane mamy włączyły się w polską odsłonę kampanii „Jedz jak mistrz” marki Beko. Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy z Tasteway.pl zostali ambasadorami krajowej odsłony akcji. Podpowiadają, jak odżywiać mądrze własne dzieci.
0 1 0 0 0 12.06.2018Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz i Igor Zajda tworzą nową agencjęKarolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz (wcześniej Saatchi & Saatchi IS, VML Poland) oraz Igor Zajda (Grupa Żywiec) tworzą agencję holistyczną Przestrzeń. Zajmie się ona projektowaniem biznesu, marek i idei.
0 0 0 0 0 12.06.2018Stock Polska powierza Havas Engage Warsaw obsługę Żołądkowej Gorzkiej oraz Żołądkowej de LuxePrzetarg na obsługę producenta wódek czystych i alkoholi smakowych Stock Polska w marcu wygrała agencja Havas Engage Warsaw. Działania obejmują m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa oraz submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.
0 0 0 0 0 12.06.2018Warka Radler 0,0% wybrała agencję do obsługi w zakresie customer experienceWarka Radler 0,0% (Grupa Żywiec) rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie pobudzania i pogłębiania doświadczeń konsumenckich. Wygrała go SayHi.agency.
0 0 0 0 0 12.06.2018LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertąDo współpracujących ze sobą sieci partnerskich LifeTube i Gamellon dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Uzupełnią one ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.