1 2 0 0 0 23.01.2018Agencja Dziadek do Orzechów w ramach kampanii wizerunkowej wydała książkę dla dzieciAgencja reklamowa Dziadek do Orzechów rozpoczęła kampanię wizerunkową. Przekonuje w niej, że warto sięgać poza horyzont i realizować marzenia. Wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci, zatytułowanej „Fotel Dziadka”. Działania wystartowały w Dzień Dziadka.
0 1 0 0 0 23.01.2018Labcon i Grupa Abstra łączą siłyLabcon (należący do Group One) i Grupa Abstra nawiązują strategiczne partnerstwo. Jest ono nakierowane na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.
0 2 0 0 0 23.01.2018Piłka nożna znów z finansowym rekordemPiłka nożna znowu bije finansowy rekord. Przychody klubów z czołowej dwudziestki wyniosły 7,9 mld euro – pokazuje 21. edycja raportu „Football Money League”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Manchester United drugi rok z rzędu stanął na czele klubów o największych przychodach.
1 0 0 0 0 23.01.2018Samoobsługowy sklep Amazona otwarty dla klientówW Seattle rozpoczął działalność Amazon Go. To sklep spożywczy bez kas. Płaci się w nim poprzez aplikację.
6 0 0 0 0 23.01.2018Spot Męskiego Grania podbił polski YouTube w 2017 r.YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 r. Pierwsze miejsce krajowego rocznego zestawienia zdobył spot, który aż trzy razy trafiał do miesięcznych rankingów i zwyciężył w dwóch z nich. To klip ogólnopolskiej trasy koncertowej Męskie Granie – „Nieboskłon”.
3 2 0 0 0 22.01.2018Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w kampanii marki X-komJak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia pomaga im w realizacji codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach kampanii marki X-kom – Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki.
1 0 0 0 0 22.01.2018„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki OkocimRuszyła kampania telewizyjna piwa Okocim. To kontynuacja działań rozpoczętych w 2017 r.
1 4 0 0 2 22.01.2018 Aktualizacja: 15:2522.01.2018Hotel w Dublinie zbanował influencerówBrytyjska internetowa influencerka Elle Darby zaproponowała współpracę hotelowi w Dublinie. Chciała spędzić w nim kilka nocy w zamian za promowanie obiektu na swoich profilach w mediach społecznościowych. Właściciel nie wyraził na to zgody. Po napastliwych komentarzach innych internetowych twórców zabronił wstępu do hotelu wszystkim influencerom.
0 0 0 0 0 22.01.2018Grudzień z przepisami online. Analiza GemiusaSerwisy internetowe, które poruszają tematy związane z kuchnią i gotowaniem, w grudniu 2017 r. cieszyły się dużą popularnością wśród polskich internautów. To zjawisko było zauważalne zwłaszcza wśród kobiet. Okazało się, że podczas kulinarnych poszukiwań użytkownicy Sieci częściej sięgali po urządzenia mobilne niż komputery osobiste i laptopy – pokazuje analiza Gemiusa.
0 0 0 0 0 22.01.2018Facebook zamierza rozwijać kompetencje cyfrowe EuropejczykówFacebook ogłosił uruchomienie programu „Community Boost EU”. Przewiduje on rozwijanie kompetencji cyfrowych i wyposażanie mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy. Do 2020 r. firma planuje przeszkolenie miliona osób, w tym przedsiębiorców. W 2018 r. w Polsce, Hiszpanii oraz Włoszech Facebook otworzy ośrodki, które przyczynią się do realizacji tego celu.