0 3 0 0 0 24.06.2016Ambasadorką marki 4F zostaje aktorka – Karolina GorczycaKarolina Gorczyca, aktorka znana m.in. z filmów „Korowód”, „Miłość na wybiegu” oraz seriali takich jak „Czas honoru” czy „Singielka”, będzie promować produkty marki 4F. Weźmie też udział w kampanii wizerunkowej brandu, zachęcającej Polaków do aktywności sportowej.
2 1 0 0 0 24.06.2016Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.
0 1 0 0 0 23.06.2016Cztery agencje w ramach Publicis Media w PolsceStarcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449/Starlink to 4 agencje mediowe, które będą działały na polskim rynku w ramach Publicis Media. Nasz kraj jest jednym z dwudziestu największych lokalnych rynków holdingu, na których obecnie realizowana jest transformacja.
1 1 0 0 0 23.06.2016Firma Fakro promuje się w telewizji (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Fakro. Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać spoty okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych.
0 1 0 0 0 23.06.2016L’Oréal Paris utrzymuje pozycję lidera wśród marek kosmetycznych w rankingu BrandZNajcenniejszą kosmetyczną marką świata w rankingu BrandZ Top 100 pozostaje L’Oréal Paris. Wyniki opublikowały firmy WPP i Millward Brown. Wartość lidera zestawienia wzrosła o 1%, do poziomu 23,5 mld dol.
0 3 0 0 0 23.06.2016Gdzie jest tanio, wygodnie i bezpiecznie? Opinie o biurach podróży w social media – badanie IMMTuż przed rozpoczęciem kalendarzowego lata w Internecie gorącym tematem stała się turystyka wyjazdowa. Tylko za pośrednictwem portali i serwisów społecznościowych wzmianki o biurach podróży mogły zostać wyświetlone nawet 14,8 mln razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W dyskusji najczęściej przewijały się marki: Itaka, Neckermann oraz Rainbow.
0 1 0 0 0 23.06.2016„Grasz czy grasz?” – kampania Lecha dla fanów piłki i muzyki6 czerwca wystartowała akcja marki Lech skierowana do fanów muzyki oraz piłki nożnej. Jest ona promowana na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 23.06.2016Ranking agencji PR 2015 według fee income. Podium bez zmianPo raz czwarty Związek Firm Public Relations przygotował ranking agencji public relations według fee income. Ponownie liderem zestawienia została firma Partner of Promotion z wynikiem 19,5 mln zł. Na podium znalazły się jeszcze MSLGroup i Grayling Poland.
0 1 0 0 0 23.06.2016E-sklepy to opłacalny biznes, twierdzą właściciele – badanie PBS87% właścicieli e-sklepów w Polsce ocenia ich prowadzenie jako opłacalne. Co drugi zapytany traktuje e-biznes jako jedyne źródło dochodu. Takie wyniki zebrano w badaniu przeprowadzonym przez PBS na zlecenie Eniro Polska.
0 1 0 0 0 23.06.2016Szef versus lider – to samo czy coś innegoW języku biznesu coraz częściej mówi się o szefach i liderach, a także o tym, jaka jest definicja przewodzenia i bycia przywódcą. Słowo „szef” zaczyna nabierać pejoratywnego znaczenia. Szef przejawia zachowania negatywne, hamujące, swoją pozycję buduje na strachu. Lider natomiast rozwija, prowadzi, motywuje i spaja. Na co więc warto zwrócić wagę, aby być prawdziwym liderem?Informacja promocyjna