0 0 0 0 0 2.02.2018MAN Truck & Bus Polska z agencją w social mediaFirma MAN Truck & Bus Polska powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social media Click Community. Agencja opracuje strategię obecności marki w mediach społecznościowych oraz koncepcję kreatywną. Zajmie się też prowadzeniem profili w serwisach Facebook i LinkedIn.
0 1 0 0 1 1.02.2018Ukazała się książka „Kierunek Freelance – sukces na własnych zasadach”24 stycznia miała miejsce premiera nowej książki z serii Samo Sedno – „Kierunek freelance” Ewy Brzozowskiej. Autorka, doświadczona freelancerka inspiruje do szukania pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami biznesowymi.
1 3 0 0 0 1.02.2018Kampania promująca wejście na rynek sieci komórkowej w aplikacjiNa rynek weszła marka Folx. To operator działający na zasadzie subskrypcji. Jego debiutowi towarzyszy kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 1.02.2018EasyJet prosi konsumentów o pisanie wierszy na papierowych torebkachTanie linie lotnicze EasyJet zachęcają pasażerów do pisania miłosnych wierszy na papierowych torebkach umieszczanych w samolotach. To element walentynkowej akcji marki.
1 0 0 0 0 1.02.2018„Cała Polska wygrywa z Harnasiem”. Marka promuje loterię1 lutego ruszyła 12. loteria kapslowa piwa Harnaś. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
1 6 0 0 0 1.02.2018Netflix będzie zachęcał do zmiany powłoki cielesnej. Promocja serialu2 lutego odbędzie się premiera serialu Netflixa „Altered Carbon”. Opowiada on o świecie przyszłości, w którym można kupić sobie nieśmiertelność. W ramach promocji produkcji w Warszawie otwarty zostanie specjalny pawilon.
1 0 0 0 0 1.02.2018UPC oferuje „więcej niż światłowód” w kampanii „Happy Home”Z początkiem lutego marka UPC rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej „Happy Home”. Promuje Internet wykorzystujący światłowód, premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie.
2 0 0 0 0 1.02.2018Gwiazdy TVN promują wiosenną ramówkę stacjiTVN opublikował nowy spot wizerunkowy. Promuje on ramówkę na wiosnę 2018.
0 1 0 0 1 1.02.2018YouTube w Polsce – podsumowanie 2017 r. według SotrenderaJak wyglądał ubiegły rok na YouTube? Jak zawsze było dużo youtuberskich konfliktów, imprezowej muzyki i mnóstwo opublikowanych treści. Sotrender przygotował infografikę, która pokazuje, kogo dotyczył najbardziej spektakularny wzrost, komu przybyło najwięcej subskrybentów i czyje wideo oglądano najchętniej.
0 5 0 0 0 31.01.2018Aldi zmienia wszystkie sklepy w PolsceSieć dyskontów Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie Aniko. Ma on ułatwić klientom zakupy. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię marki na polskim rynku.