1 0 0 0 0 27.02.2018„Kupuj z głową” – zachęca w kampanii telewizyjnej serwis Otomoto.plRozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna serwisu z ogłoszeniami Otomoto.pl. Działania pod hasłem „Kupuj z głową” zachęcają do rozważnego kupowania używanych samochodów.
0 0 0 0 0 27.02.2018Nowa kampania reklamowa Volvo XC40Nowa kampania reklamowa wspierająca premierę modelu XC40 rozpocznie się na początku marca. Samochód można nabyć m.in. w usłudze abonamentowej.
0 6 0 0 0 27.02.20188,8 mld zł na reklamy w Polsce w 2017 r. Najbardziej wzrosły wydatki na internet i TV, spadły na prasęW 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł. Oznacza to wzrost o 2,3 proc. względem roku poprzedniego. Zgodnie z prognozami dynamika wydatków w czwartym kwartale istotnie przyspieszyła, a inwestycje reklamodawców wzrosły aż o 5,5 proc.
0 1 0 0 1 27.02.2018Słaba oglądalność olimpiady w Pjongczang. Polacy nie interesują się sportem jako takim, lecz jedynie „kibicują naszym”Oglądalność igrzysk olimpijskich jest bezpośrednio powiązana z sukcesami polskich sportowców. Ubogie pod względem liczby medali igrzyska w Pjongczang śledziło ponad 60% widzów mniej niż dużo lepsze dla nas sportowo zawody w Soczi 4 lata temu. Pokazuje to analiza Havas Sports & Entertainment.
0 0 0 0 0 26.02.2018Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Ben & Jerry’sUnilever ponownie powierzył obsługę marki lodów Ben & Jerry’s agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Oznacza to kontynuację współpracy z 2017 r.
0 1 0 0 0 26.02.2018Niemal połowa Polaków nadal będzie robiła zakupy w niedzielęNiedziela to dla większości Polaków dzień handlowy. Mimo nowej ustawy o zakazie handlu 45% badanych zamierza nadal robić niedzielne zakupy. Przeniosą je przede wszystkim do małych sieciowych sklepów spożywczych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 26.02.2018Kontynuacja kampanii „Szczecin rekrutuje“Ruszyła druga edycja kampanii „Szczecin rekrutuje”. Celem jest promocja szczecińskich miejsc pracy. Tym razem działania są skierowane do mieszkańców województwa zachodniopomorskiego i województw Polski wschodniej.
1 2 0 0 0 26.02.2018Tomasz Bagiński reżyserem, Kayah wokalistką. Nowy spot „Czarna Polana” marki Żubrówka Czarna26 lutego na facebookowym profilu marki Żubrówka Czarna pojawił się spot w reżyserii Tomasza Bagińskiego. Film opowiada historię miłości, pasji i współpracy człowieka z naturą.
1 1 0 0 0 26.02.2018Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazowąNa sesji 22 lutego Rada Miasta Gdańska przyjęła uchwałę krajobrazową. Dzieli ona miasto na 8 stref, w których dopuszczalne będą różne formy reklamy zewnętrznej.
1 5 0 0 2 26.02.2018„Nie jestem robotem” – Centrum Praw Kobiet wykorzystuje CAPTCHA w akcji społecznejCentrum Praw Kobiet z okazji Europejskiego Dnia Ofiar Przestępstw (22 lutego) przygotowało akcję społeczną w Internecie. Wykorzystuje ona mechanizm CAPTCHA jako element kreacji.