0 3 0 0 2 9.11.2016Lidl kończy promocję, w ramach której można było otrzymać zwrot pieniędzy za niesatysfakcjonujący zakup8 listopada Lidl zakończył promocję „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Powód? Klienci wykorzystywali ją, masowo przywożąc do sklepu puste opakowania i żądając zwrotu pieniędzy.
1 1 0 0 0 8.11.2016Hoop Cola zachęca do wysłania gwiazdki bliskim, za którymi tęsknimy (wideo)7 listopada marka Hoop Cola rozpoczęła kampanię „Prześlij gwiazdkę”. Działania prowadzone będą do świąt Bożego Narodzenia. Oś opowieści przedstawionej w spocie stanowi tradycja wspólnego wypatrywania pierwszej gwiazdki, której pojawienie się jest znakiem do rozpoczęcia kolacji wigilijnej.
2 1 0 0 0 8.11.2016Wojciech Mann i Marcel Borowiec w kampanii Saturna (audio, wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn. 8 listopada wystartowała odsłona radiowa, a dzień później rozpocznie się telewizyjna. W spotach zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta.
1 1 0 0 0 8.11.2016„Miniratka łączy na święta” w kampanii PKO BP (wideo)PKO Bank Polski rozpoczął świąteczną kampanię „Miniratka łączy na święta”. Promuje pożyczkę gotówkową oraz możliwość uzyskania dodatkowych środków do 25% konsolidowanej kwoty.
1 1 0 0 0 8.11.2016Szafy Ikei bez potworów (wideo)Co zrobić, gdy w naszej szafie znajduje się przejście do równoległego wymiaru, przez które przedostają się potwory kradnące rzeczy? Pójść do Ikei po nowy mebel – proponuje Grupa Filmowa Darwin.
1 3 0 0 0 8.11.2016Marka NC+ wyśpiewała ofertę w szczecińskiej filharmonii (wideo)W gmachu Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie chór wspomagany przez solistę wyśpiewał ofertę, którą platforma NC+ przygotowała dla klientów z okazji zbliżających się świąt. Koncert prowadzony jest przez dwóch dyrygentów: Krzysztofa Stelmaszyka oraz Rafała Cieszyńskiego – aktorów znanych już z reklam platformy.
0 1 0 0 0 8.11.2016„Polak w drodze – wydatki kierowców” – wyniki badania (infografika)Co czwarty kierowca w Polsce wydaje na paliwo ponad 500 zł miesięcznie, a prawie 46 proc. przeznacza na ten cel nie więcej niż 300 zł. Zdecydowana większość przejeżdża rocznie dystans do 20 tys. km – pokazało badanie przygotowane przez IBRiS dla Santander Consumer Banku.
0 1 0 0 0 7.11.2016Mixx Awards 2016: jury wskazało kampanie, które mają szanse na nagrodyOdbyło się ostatnie posiedzenie jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. Do tegorocznej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których do konkursu zakwalifikowano 218 prac. Wśród najczęściej nominowanych są kampanie Allegro, H&M i Orange.
1 1 0 0 0 7.11.2016Powraca kampania „Tyskiego najlepszego!” (wideo)„Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód” – tego m.in. można życzyć za pośrednictwem etykiet na butelkach piwa marki Tyskie. W sumie przygotowano 23 warianty życzeń.
1 0 0 0 0 7.11.2016Ojczyźnie można oddać serce, ale także wątrobę, trzustkę albo nerkę – spot Dawcy.pl„Ojczyzna to inni ludzie” – ta myśl łączy bohaterów spotu, który z okazji 11 listopada przygotowano w ramach kampanii Dawca.pl na rzecz świadomego dawstwa narządów. W filmie wystąpili Polacy, których na co dzień więcej dzieli niż łączy. To m.in. Anna Grodzka, Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah.