0 2 0 0 0 24.11.2016WhitePress tworzy platformę influencer marketinguFirma WhitePress udostępnia platformę do współpracy z blogerami i vlogerami. Na starcie agencje i klienci otrzymują dostęp do ponad 750 zweryfikowanych i opisanych profili influencerów oraz system do komunikacji, raportowania i rozliczania.
0 1 0 0 0 24.11.2016Lidl wydaje drugą część „Kuchni polskiej”Powstała druga część książki Lidla „Kuchnia polska”. Jej tematem są tradycyjne przepisy na ciasta i desery, które na nowo opracował Paweł Małecki, mistrz cukierni marki. Promocja, w ramach której do zdobycia będzie blisko milion egzemplarzy, rozpocznie się 28 listopada.
1 1 0 0 0 24.11.2016„Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo)Marka Kotlin przypomina o sobie w kampanii telewizyjnej przygotowanej z okazji zbliżających się świąt. Akcji towarzyszy hasło: „Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze”.
0 1 0 0 0 24.11.2016Większość firm widzi potrzebę efektywniejszego kształtowania cen produktów. Raport KPMG InternationalPonad 60% przedsiębiorstw może zwiększyć zyski o co najmniej 5% dzięki efektywniejszemu kształtowaniu cen produktów (pricingowi). Zastosowanie nowych technologii, analityka danych klientów, kształtowanie ceny na podstawie subiektywnej wartości produktu – to szansa dla wielu firm, jak wynika z raportu KPMG International.
0 5 0 0 0 24.11.2016Podsiadło i Sokół w Szkocji poznają smak whisky Johnnie Walker Blenders’ BatchDawid Podsiadło i raper Sokół na zaproszenie marki Johnnie Walker udali się do jednej z najstarszych destylarni w Szkocji, by zgłębić tajniki powstawania whisky. To kolejna odsłona kampanii „Rób to, w co wierzysz”, wprowadzająca linię Blenders’ Batch i pierwszy produkt: Red Rye Finish.
0 1 0 0 0 24.11.2016Dyrektywa o e-prywatności a reklama online. List wydawców do Komisji EuropejskiejEuropejscy wydawcy zwrócili się do Komisji Europejskiej z sugestią zwrócenia uwagi na groźbę poważnego ograniczenia ich przychodów w wyniku wprowadzenia znowelizowanych przepisów w zakresie e-prywatności. Wydawcy z niepokojem odbierają zaproponowaną treść dyrektywy, która może prowadzić do kolejnych ograniczeń w przetwarzaniu danych o niskim ryzyku dla celów reklamowych oraz może zmusić ich do dostarczania treści za darmo.
0 1 0 0 0 24.11.2016„Zakupy świąteczne 2016” według Deloitte (infografika)Na prezenty, jedzenie oraz świąteczne spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać średnio 1121 zł, czyli o 5 proc. więcej niż wydała w ubiegłym roku. Najbardziej spodziewanym prezentem są w tym roku kosmetyki i perfumy, które zdetronizowały książki – dotychczasowego lidera w rankingu prezentów. To główne wnioski z 19. edycji badania „Zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.
0 5 0 0 0 24.11.2016Wierni, niewierni klienci banków – badanie ARC Rynek i OpiniaNajwięcej produktów bankowych mają klienci Citi Handlowego, najmniej Banku Pocztowego. Produktami najczęściej poszukiwanymi poza bankiem głównym są: konto oszczędnościowe, lokata, karta kredytowa i kredyt hipoteczny – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 23.11.2016Mall.pl nagradza za dobre uczynki (wideo)Sklep internetowy Mall.pl przygotował świąteczną akcję. Do osób podróżujących taksówką dosiadał się starszy mężczyzna. Ci, którzy zgodzili się go podwieźć, mogli liczyć na prezent.
0 1 0 0 0 23.11.2016Czy milenialsi to pokolenie Ubera? – badanie Kantar Millward BrownSzacuje się, że w Polsce do pokolenia Y zalicza się około 11 mln osób. Milenialsi różnią się od innych pokoleń – wolą wynajmować niż kupować, są mobilni, zaangażowani społecznie i politycznie oraz przedsiębiorczy. Co trzeci młody mieszkaniec dużego miasta korzysta lub korzystał z Ubera – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie tej firmy.