0 5 1 3.10.2018Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji AbananaPolscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.
0 0 0 3.10.2018Tefal wybrał Cape Morris do obsługi w social mediaMarka Tefal rozstrzygnęła przetarg na obsługę wszystkich grup produktowych w social media. Wygrała go agencja Cape Morris. Zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługą marki.
3 2 0 3.10.2018Paramount Channel HD pokazuje w kampanii, jak się robi filmy1 października ruszyła kampania wizerunkowa „Filmy. Magia” promująca stację Paramount Channel HD. Osią działań są trzy spoty, które odsłaniają kulisy powstawania produkcji filmowych.
4 0 0 2.10.2018Łomża z kolejną odsłoną platformy „Kto powiedział, że”Marka Łomża (Browar Van Pur) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Kto powiedział, że”. Przekonuje w niej, że warto robić rzeczy przekraczające schematy.
0 0 0 2.10.2018Nespresso wybrało Big Picture do prowadzenia działań z zakresu influencer relationsMarka Nespresso wybrała w przetargu Big Picture. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją kompleksowej strategii komunikacji z udziałem influencerów.
1 1 0 2.10.2018„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowychRozpoczęła się kampania reklamowa marki Paola. W jej ramach powstał spot, który przywołuje wspomnienia i smaki lata.
2 0 0 2.10.2018Kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica: serki Twój SmakOd października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.
1 2 0 2.10.2018Robert De Niro i e-Niro w reklamie elektrycznego crossovera marki Kia2 października Kia Motors rozpoczęła ogólnoeuropejską teaserową kampanię nowego elektrycznego crossovera – e-Niro. Udział w niej wziął aktor Robert De Niro, dwukrotny zdobywca Oscara.
0 1 0 2.10.2018Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’aZainteresowanie motoryzacją wśród polskich internautów systematycznie rośnie. W 2017 r. użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google 12% więcej zapytań związanych z tą branżą niż w roku poprzednim. Wzrost pochodzi głównie z urządzeń mobilnych. Użytkownicy najczęściej rozglądają się za pojazdami bądź częściami konkretnych marek. Największe względne zainteresowanie wykazują mieszkańcy Pomorza, Mazowsza i Małopolski.
1 3 0 2.10.2018„Więcej na radość z życia” – pracownicy Lidla w kampanii marki pracodawcySynergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł sieci Lidl Polska na kampanię employer brandingową. Sieć podkreśla, że zapewnia pracownikom wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy kartę Multisport. Dzięki temu także pracownicy Lidla mają „Więcej na radość z życia”.