1 0 0 0 0 18.04.2018Spot Polskiej Fundacji Narodowej z okazji 75. rocznicy powstania w getcie warszawskim19 kwietnia 1943 r. wybuchło powstanie w getcie warszawskim. Z okazji 75. rocznicy tych wydarzeń Polska Fundacja Narodowa przygotowała dwuminutowy film.
0 0 0 0 0 18.04.2018H&M ogłasza współpracę z MoschinoSzwedzka marka odzieżowa H&M ogłosiła nawiązanie współpracy z Jeremym Scottem. To dyrektor kreatywny domu mody Moschino.
1 1 0 0 0 18.04.2018Animowana krowa i piosenka Reni Jusis promują kakao firmy KrügerRozpoczęła się kampania nowego kakao instant firmy Krüger – Miss Muuufi. W jej ramach nagrano teledysk z animowaną krową i hitem lat 90. – piosenką Reni Jusis „Zakręcona”.
0 4 0 0 0 18.04.2018Najwięcej odsłon w Sieci pochodzi z dużych miast. Analiza GemiusaIm większe miasto, tym większa liczba odsłon w Sieci wykonywanych przez użytkowników – pokazuje analiza Gemiusa. Firma sprawdziła, jak Polacy korzystali z Internetu w marcu 2018 r.
0 1 0 0 0 18.04.2018Zlatan Ibrahimović twarzą Visy w kampanii związanej z mistrzostwami świata FIFA 2018Visa ogłosiła, że twarzą jej globalnej kampanii marketingowej związanej z mistrzostwami świata FIFA 2018 w Rosji został piłkarz Zlatan Ibrahimović. Wspólne działania rozpoczną się w maju. Można je będzie śledzić na instagramowym profilu sportowca i stronie WWW Visy.
0 0 0 0 0 18.04.2018Zbyszko partnerem polskiej koszykówkiFirma Zbyszko, właściciel marki napojów Veroni Active, została partnerem polskiej koszykówki. Będzie wspierała reprezentację Polski koszykarzy i koszykarek oraz Energa Basket Ligę i Energa Basket Ligę Kobiet.
0 0 0 0 0 17.04.2018Telewizja Polska wybrała Value Media do obsługi działań mediowychTelewizja Polska rozstrzygnęła publiczny przetarg. Wybrała Value Media (Group One) do przygotowania i realizacji strategii wszystkich swoich działań mediowych.
0 0 0 0 0 17.04.2018Facebook z narzędziem pozwalającym przewidywać przyszłe zachowanie użytkownikaNie ucichła jeszcze afera związana z Cambridge Analyticą, a już Facebook spotkał się z kolejną falą krytyki. Tym razem dotyczy ona ukrywania przez serwis produktu reklamowego, który pozwala przewidzieć przyszłe zachowania użytkowników i kierować do nich reklamy, aby zmienili decyzje.
0 0 0 0 0 17.04.2018LG Electronics Polska wybiera Agencję WarszawaLG Electronics Polska powierza całość działań komunikacyjnych Agencji Warszawa. Agencja wygrała obsługę marki w przetargu. Jednocześnie firma wybrała do współpracy dom mediowy Mets oraz nową agencję PR – Monday.
1 1 0 0 0 17.04.2018Katarzyna Sokołowska w kampanii NeoNail16 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa lakierów hybrydowych NeoNail. Jej hasło to „+10 do kobiecości”. W spocie telewizyjnym wystąpiła ambasadorka marki – reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska. Towarzyszy jej projektant Dawid Woliński, który zaprojektował autorską kolekcję lakierów hybrydowych.