Espresso - Strona 1090 z 5574 - Marketing przy Kawie

Espresso

3 października 2018

  • 0
  • 5
  • 1
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.

2 października 2018

  • 0
  • 1
  • 0
2.10.2018

Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’a

Zainteresowanie motoryzacją wśród polskich internautów systematycznie rośnie. W 2017 r. użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google 12% więcej zapytań związanych z tą branżą niż w roku poprzednim. Wzrost pochodzi głównie z urządzeń mobilnych. Użytkownicy najczęściej rozglądają się za pojazdami bądź częściami konkretnych marek. Największe względne zainteresowanie wykazują mieszkańcy Pomorza, Mazowsza i Małopolski.

Poprzednie Następne