0 1 0 0 0 8.05.2018Polska Fundacja Narodowa kończy współpracę z Mateuszem KusznierewiczemPolska Fundacja Narodowa poinformowała o zakończeniu współpracy z Fundacją Navigare i Mateuszem Kusznierewiczem przy projekcie „Polska 100”. Ma to być skutek utraty zaufania do sportowca i związanej z nim fundacji. Pomysłodawcy akcji twierdzą z kolei, że to PFN nie wywiązała się z umowy.
2 0 0 0 0 8.05.2018Kampania reklamowa Programu Polska BezgotówkowaFundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową. Informuje w niej przedsiębiorców i konsumentów o korzyściach wynikających z Programu Polska Bezgotówkowa.
1 4 0 0 0 7.05.2018Adam Nawałka w kampanii promującej nowość w portfolio 4MoveNa początku maja ruszyła ogólnopolska kampania napojów 4Move z trenerem Adamem Nawałką w roli ambasadora. Działania pod hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” promują nowość w portfolio marki – linię Professional Isotonic Drink.
0 0 0 0 0 7.05.2018Nestlé będzie sprzedawać produkty Starbucksa poza kawiarniamiNestlé i Starbucks podpisały umowę, na mocy której szwajcarski koncern spożywczy zyskał prawa do sprzedaży produktów sieci kawiarni. Kontrakt opiewa na 7,15 mld dol.
1 0 0 0 0 7.05.2018Biało-czerwoni kibice na Planecie Warka gotowi na mistrzostwa świata w piłce nożnejBiało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej piłkarskiej imprezy świata na Planecie Warka da się wyczuć atmosferę sportowego święta. Potwierdza to nowy spot. Od 1 maja emitowany jest on w stacjach telewizyjnych. W reklamie ponownie oglądać można Adama Nawałkę.
0 0 0 0 0 7.05.2018Gatta rozpoczyna współpracę z agencją WebTalkGatta w marcu rozpoczęła współpracę z WebTalk. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w social media.
0 1 0 0 0 7.05.2018Paryż niezmiennie najatrakcyjniejszym miastem na świecie. Badanie GfKWyniki najnowszej fali badania Anholt-GfK „City Brands IndexSM” (CBISM) pokazują, że Paryż nadal utrzymuje pozycję lidera. Po raz czwarty od rozpoczęcia badania otrzymał najwyższą ocenę spośród 50 analizowanych miast. Warszawa w kolejnym badaniu notuje wzrost – od 2013 r., w którym zajmowała 43. miejsce, stale poprawia lokatę. Obecnie zajmuje 36. miejsce.
2 1 0 0 0 7.05.2018PKP Intercity z nową platformą komunikacyjnąPKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. W jej ramach 1 maja rozpoczęto wizerunkową kampanię reklamową.
1 0 0 0 0 7.05.2018„Say hi to smart life” – kampania marki Somfy7 maja w największych stacjach telewizyjnych oraz Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa systemów automatyki domowej Somfy. Jej hasło brzmi „Say hi to smart life”. Działania towarzyszą premierze produktu Somfy One oraz promują rozwiązania Smart Home.
0 0 0 0 0 30.04.2018Badanie odbioru reklam alkoholi przez młodych ludzi. Czy ograniczenia prawne działają?Reklamy alkoholu, nawet jeśli są zgodne z prawem, mogą szczególnie mocno działać na młodych ludzi. Wykazały to nowe australijskie badania przeprowadzone przez specjalistów z Curtin University’s National Drug Research Institute.