0 0 0 11.02.2019Huawei próbuje poprawić swój wizerunek. Chce otworzyć centrum cyberbezpieczeństwaPolski oddział Huawei zapowiedział, że jest gotowy do ściślejszej współpracy z rządem – donosi „Gazeta Wyborcza”. Firma może otworzyć w Polsce centrum cyberbezpieczeństwa. Produkty byłyby w nim analizowane pod kątem tego, że są bezpieczne i nie mają nic wspólnego z chińskim wywiadem.
5 0 0 11.02.2019MasterCard przedstawia dźwiękową tożsamość markiMasterCard wprowadza dźwiękową identyfikację marki. Ma to otwierać nowy rozdział w historii brandu.
1 0 1 11.02.2019Walentynkowa odsłona kampanii Banku Millennium8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki gotówkowej, którą proponuje Bank Millennium. Tym razem spot przenosi widza na wrocławski Most Tumski. Wyjaśnia pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek symbolizujących nieprzemijalność uczucia. W reklamie ponownie wystąpił Radosław Kotarski.
0 0 0 11.02.2019Ikea testuje wypożyczanie mebliIkea w Szwajcarii rozpoczęła pilotażowy program wypożyczania mebli. Na razie można wypróbować meble biurowe. Wkrótce dostępne mają być też kuchenne.
0 1 0 11.02.2019McDonald’s czy Bio Family Supermarket? Reklama OOH w KonstancinieW podwarszawskim Konstancinie tuż przy reklamie kierującej do pobliskiego lokalu McDonald’s pojawił się billboard sieci Bio Family Supermarket. Proponuje podróżnym zmianę kierunku.
0 1 0 11.02.2019Na walentynki zamierzamy wydać średnio 90 zł. Barometr ProvidentaWyniki cyklicznego badania „Barometr Providenta” wskazują, że w tym roku walentynki zamierza obchodzić 39 proc. Polaków. Najpopularniejszymi prezentami dla drugiej połówki będą kwiaty i słodycze. Chętnie spędzimy też ten wieczór na romantycznej kolacji. Średnio na święto zakochanych wydamy 90 zł. Jednocześnie połowa z nas deklaruje, że 14 lutego jest zwykłym dniem.
1 0 4 8.02.2019Cleo i Mercedes „toczą wóz w upał i mróz”7 lutego odbyła się premiera nowego singla Cleo. Piosenka nosi tytuł „Wrrra”, a jej głównym bohaterem jest złoty mercedes.
2 1 3 8.02.2019Kampania „Stop manipulacji, nie kupuj na prezentacji”Ruszyła kampania „Stop manipulacji, nie kupuj na prezentacji” Stowarzyszenia Manko i FAST. Kierowana jest głównie do seniorów. Ma ich przestrzegać przed manipulacją podczas różnego rodzaju pokazów sprzedażowych.
0 1 0 8.02.2019Pluszowe Angry Birds za zakupy – kampania PoloMarketu6 lutego w sieci sklepów PoloMarket w całej Polsce ruszyła kampania lojalnościowa. Za zrobione zakupy do klientów trafią pluszaki Angry Birds. Na kolekcję składają się maskotki: Chuck, Red, Bomba, Świnia w hełmie, Bubbles i Stella.
0 0 0 8.02.2019Facebook rozszerzy sekcję „Dlaczego to widzę?”Z początkiem marca Facebook ma rozbudować możliwość sprawdzenia, dlaczego marki kierują do użytkowników konkretne reklamy. Internauci zyskają dostęp do nowej zakładki Custom Audiences, klikając w przycisk „Dlaczego to widzę?” przy reklamie.