0 2 0 0 0 8.05.2018Srebrne wilki na zakupach. Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+ pokazują dane ShoperaPlatforma Shoper odnotowała 76-procentowy wzrost liczby seniorów obecnych w e-sklepach. Przełożyło się to na większą liczbę i wartość transakcji.
0 0 0 0 0 8.05.2018AMS z reklamami na ekranach bankomatówAMS będzie emitować reklamy na ekranach ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.
0 1 0 0 0 8.05.2018Semilac uruchamia platformę, za pomocą której można zgłaszać pomysły na innowacje7 maja Nesperta, właściciel marki Semilac, uruchomiła specjalną platformę online. Umożliwia ona klientom i pracownikom zgłaszanie pomysłów na nowy produkt czy usługę bądź innych kreatywnych rozwiązań, które pozwolą rozwijać ofertę i dostosowywać ją do oczekiwań konsumentów. W tym celu powołano też w firmie specjalną radę innowacji.
0 3 0 0 0 8.05.2018Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia40% Polaków przyznaje, że nie słyszało o regulacji o ochronie danych osobowych – RODO. Co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych. Połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 0 0 0 0 8.05.2018Wampiry lecą po pożyczkę gotówkową. Kolejna odsłona kampanii Eurobanku7 maja do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z udziałem brand heroes – wampirów Felixa, Vlada i Maćka. Reklama promuje pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania.
1 2 0 0 0 8.05.2018„Mundial sam się nie wygra” – przekonuje Zdzisław Kręcina w kampanii LV BetLV Bet Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą działań przygotowanych z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji został były działacz piłkarski Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez firmę współpracy z nowym ambasadorem ma być początkiem niestandardowych działań marketingowych.
0 1 0 0 0 8.05.2018I kwartał 2018 r. z nieznaczną poprawą widoczności reklam display w PolscePo słabym IV kwartale 2017 r. wskaźniki viewability reklam display na polskim rynku delikatnie odbił w górę. W ostatnim kwartale 2017 r. średnie viewability wyniosło w Polsce 50 proc. Obecnie (I kwartał 2018 r.) wzrosło do 52 proc. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa: 62 proc. Dokładnie tyle samo wynosiła kwartał wcześniej. To wyniki „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.
0 1 0 0 0 8.05.2018Polska Fundacja Narodowa kończy współpracę z Mateuszem KusznierewiczemPolska Fundacja Narodowa poinformowała o zakończeniu współpracy z Fundacją Navigare i Mateuszem Kusznierewiczem przy projekcie „Polska 100”. Ma to być skutek utraty zaufania do sportowca i związanej z nim fundacji. Pomysłodawcy akcji twierdzą z kolei, że to PFN nie wywiązała się z umowy.
2 0 0 0 0 8.05.2018Kampania reklamowa Programu Polska BezgotówkowaFundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową. Informuje w niej przedsiębiorców i konsumentów o korzyściach wynikających z Programu Polska Bezgotówkowa.
1 4 0 0 0 7.05.2018Adam Nawałka w kampanii promującej nowość w portfolio 4MoveNa początku maja ruszyła ogólnopolska kampania napojów 4Move z trenerem Adamem Nawałką w roli ambasadora. Działania pod hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” promują nowość w portfolio marki – linię Professional Isotonic Drink.