0 0 0 0 0 29.08.2018Facebook dodaje Pixel do grup, umożliwiając śledzenie zaangażowania społecznościFacebook wprowadza dostęp do narzędzia Pixel w grupach. Ma to umożliwić reklamodawcom śledzenie zachowań użytkowników. Ruch ten jest zgodny z zapowiadanym przez firmę Zuckerberga skupieniem się na społecznościach.
0 0 0 0 0 29.08.2018Sprite nawiązał współpracę z Galaktus PRSprite i Galaktus PR nawiązały współpracę. Umowa obejmuje działania w zakresie media relations, wsparcie wydarzeń specjalnych i konferencji.
0 1 0 0 0 29.08.2018Ukazała się książka „Zarządzanie milenialsami” Chipa Espinozy i Micka UkleiRoszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na inaczej myślące pokolenie. A ono może nigdy nie nadejść.
0 1 0 0 0 29.08.2018Ukazała się książka „Milenialsi zarządzają” Chipa Espinozy i Joela SchwarzbartaMilenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać.
0 0 0 0 0 28.08.2018Kolejna edycja „Poliż e-commerce” już 12 września12 września o 18:00 w krakowskim klubie Hevre odbędzie się druga edycja wydarzenia z cyklu „Poliż e-commerce”. Tym razem mowa będzie o tym, jak wykorzystać potencjał rynku i branży sprzedaży internetowej.
0 0 0 0 0 28.08.2018„Obszary reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie” – konferencja naukowa w październiku22 października odbędzie się konferencja naukowa „Obszary reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie”. Organizuje ją Politechnika Koszalińska.
0 0 0 0 0 28.08.2018Grupa R22 inwestuje w software houseVercom, spółka z grupy technologicznej R22 oferująca usługi w obszarze omnichannel communication, inwestuje w Appchance. To działający na rynkach międzynarodowych software house. Vercom podpisał umowę inwestycyjną, na mocy której w tym roku za kwotę 1,15 mln zł obejmie 23 proc. udziałów.
0 0 0 0 0 28.08.2018II faza postępowania w sprawie przejęcia Cinema 3D przez MultikinoUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Multikino kontroli nad Cinema 3D. W tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
1 1 0 0 0 28.08.2018„Wielkie potrzeby małych brzuszków” w spocie marki Bebiko JuniorRuszyła druga odsłona kampanii „Wielkie potrzeby małych brzuszków” marki Bebiko Junior. W ramach aktywności edukacyjnych na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia marka przygotowała nowy spot.
1 0 0 0 0 28.08.2018Go Sport z kampanią wizerunkową na polskim rynkuWystartowała wizerunkowa platforma komunikacji marki Go Sport. Stanowi kontynuację dotychczasowych działań pod hasłem „Żyjmy sportem!”.