0 3 0 0 0 29.08.2017Forum Retail Channels 360°: jak przygotować się na wyzwania handlu jutraForum Retail Channels 360° to wydarzenie w całości skupione na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i online oraz rozwijaniu modelu omnichannel. 18 i 19 października w Warszawie już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań.
0 2 0 0 0 29.08.2017II Forum Kids Products Marketing już za niespełna miesiąc27–28 września w Warszawie odbędzie się II edycja Forum Kids Products Marketing. Będzie ona poświęcona skutecznym kampaniom marketingowym skierowanym do dzieci i rodziców. W gronie praktyków, ekspertów, liderów rynku produktów dla dzieci i rodziców uczestnicy będą mieli okazję do wymiany doświadczeń i omówienia skutecznych kampanii marketingowych skierowanych właśnie do tej grupy docelowej.
0 4 0 0 0 29.08.2017Ponad 50 prelegentów podczas IX Data Commercialization SummitCoraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał danych i ich strategiczną rolę w rozwoju biznesu. Big data, data-driven marketing czy data-based strategies stają się integralną częścią praktyki biznesowej. Podczas Data Commercialization Summit 4 i 5 października w Warszawie uczestnicy będą mogli poznać liczne case studies, które omówią top managerowie reprezentujący najbardziej rozpoznawalne marki na rynku.
1 0 0 0 0 28.08.2017Kate Moss promuje jesienno-zimową kolekcję ReservedKolekcję jesień-zima 2017 polskiej marki odzieżowej Reserved promuje Kate Moss. To modelka znana m.in. z okładek „Vogue’a” i kampanii największych domów mody.
1 0 0 0 0 28.08.2017Żabka Polska i rajd pieszy śladami Mieszka IRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii telewizyjnej sieci Żabka Polska. To kontynuacja formatu, w ramach którego sprzedawcy pomagają klientom w najróżniejszych sprawach. Tym razem przy kasie pojawia się dwóch mężczyzn, którzy wybierają się w podróż śladami Mieszka I.
0 0 0 0 0 28.08.2017Producent inteligentnych rozwiązań do domu Fibaro wybrał agencję mediowąValue Media (Group One) zajmie się przygotowaniem strategii mediowej i zakupem mediów dla firmy Fibaro. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze Internetu oraz kampanię telewizyjną.
0 0 0 0 0 28.08.2017Oshee kupuje Kingę PienińskąFirma Oshee została nowym właścicielem marki naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Podpisała umowę zakupu 100% jej udziałów. Skutkuje to całościowym przejęciem marki wraz z zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem zatrudnionym w spółce.
0 0 0 0 0 28.08.2017„Mobile is spicy” – raport na temat rynku mobilnego agencji Spicy Mobile60% Polaków korzysta ze smartfonów, a nasz rynek mobilny należy do najdynamiczniej rozwijających się w Europie. 1/3 konsumpcji Internetu odbywa się na urządzeniach mobilnych. Stale rośnie także udział mobile w inwestycjach w reklamę online – pokazuje raport Spicy Mobile.
1 1 0 0 0 28.08.2017Inea zapewnia: „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy”„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy” – to wybrane hasła kampanii wizerunkowej marki Inea. Całość prowadzona jest pod wspólnym motywem: „Dobrzy ludzie od Internetu”.
0 1 0 0 0 28.08.2017Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia w reklamie nowy styl Ż28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter.