0 1 0 0 0 8.09.2017Przychody reklamowe stacji telewizyjnych z festiwali muzycznych. Polsat lideremWśród stacji telewizyjnych największe przychody reklamowe z transmisji festiwali muzycznych w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął Polsat. Zarobił na nich ponad 130 mln zł.
1 4 0 0 0 8.09.2017Weekend bez przeszkód – nowa kampania ING BŚWeekend bez przeszkód to motyw trwającej kampanii ING Banku Śląskiego skierowanej do młodych. Bohaterem działań reklamowych jest Stefan – mężczyzna, któremu w tygodniu „nic nie idzie”.
1 0 0 0 0 8.09.2017Marcin Prokop w kampanii marki BerlinkiRozpoczyna się najnowsza kampania marki Berlinki. W spocie telewizyjnym wystąpił Marcin Prokop. Tym razem reklama odwołuje się do męskich wybrednych gustów.
0 3 0 0 0 8.09.2017„Możesz mi nawrzucać” – Traficar zabawnymi cytatami na samochodach promuje Ikeę w KrakowieNa ulice Krakowa wyjechały we wrześniu pierwsze w Polsce samochody dostawcze do wynajęcia na minuty. Oprócz logo marki Traficar na pojazdach widnieją humorystyczne hasła, np. „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”.
1 2 0 0 0 8.09.2017„Jak jesteśmy młodzi, nie pytamy babć o przeszłość. A potem jest już za późno” – klip promujący Up To Date Festival„Za darmo” to nowy spot promujący Up To Date Festival – festiwal muzyki elektronicznej w Białymstoku. Od kilku lat spoty tego festiwalu budzą duże zainteresowanie, a niektóre zdobywają nagrody w konkursach reklamowych.
1 5 0 0 0 8.09.2017Ten Typ Mes w teledysku sponsorowanym przez markę piwa EBW ramach kampanii „Tymczasem EB” nakręcony został teledysk na żywo w technologii 360°. Marka piwa wsparła w ten sposób utwór Mesa „Tymczasem (Poczuć się dobrze)”.
0 0 0 0 0 7.09.2017FoodCare wybrał agencję PRRozstrzygnięty został przetarg FoodCare Group na obsługę PR. Komunikacją korporacyjną i produktową oraz media relations firmy zajmie się agencja BiS! Błasikiewicz i Sworowska.
0 1 0 0 0 7.09.2017Produkty pielęgnacyjne w reklamie wideo online – badanie GemiusaCo drugi polski internauta zetknął się z reklamą wideo online produktów z branży pielęgnacji i higieny. Wśród reklamowanych marek największy zasięg w Internecie zbudowały Philips, Nivea i Axe. Wydawcy o najszerszym dotarciu to YouTube, Facebook i serwisy Grupy Onet.pl.
0 3 0 0 0 7.09.2017Reserved otwiera salon w Londynie6 września LPP oficjalnie otworzyło pierwszy salon Reserved w Londynie. Sklep ma około 3 tys. m2 powierzchni i mieści się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. W kampanii wprowadzającej markę bierze udział modelka Kate Moss.
1 0 0 0 0 7.09.2017Kampania telewizyjna marki Vita-Minki firmy OSM PiątnicaOd 25 sierpnia trwa kampania telewizyjna marki jogurtów Vita-Minki z portfolio OSM Piątnica. Elementem spotu jest piosenka zespołu Fasolki sprzed lat. Działania potrwają do końca września.