0 0 0 0 0 11.05.2018Można zgłaszać propozycje wystąpień na Kongres Badaczy (call for papers)Tegoroczny Kongres Badaczy odbędzie się 25 i 26 października. Do 29 maja można zgłaszać propozycje wystąpień. Hasło wydarzenia to „Impact factor – wiedza ma moc!”. Szczególnie promowane będą wystąpienia interdyscyplinarne, zgłaszane wspólnie przez osoby reprezentujące różne perspektywy.
1 1 0 0 0 11.05.2018Hołowczyc, Pezet i Izak w „Konfrontacji stylów męskich” H&MMarka H&M Polska rozpoczęła kampanię promującą kolekcję męską. Zaprosiła do niej mężczyzn spoza świata mody. Stanęli oni naprzeciw siebie na ringu KSW. W „Konfrontacji stylów męskich” udział wzięli m.in.: kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, raper Pezet i internetowy influencer Izak.
1 0 0 0 0 11.05.2018Pornhub parodiuje reklamy sportowej odzieżySerwis pornograficzny Pornhub przygotował kolekcję skarpetek z wizerunkami gwiazd porno. Promuje je spotem parodiującym reklamy odzieży sportowej.
1 3 0 0 1 11.05.2018Visa i Zlatan Ibrahimović na mistrzostwach świata FIFA 2018 będą walczyć z FOMOW kwietniu Visa ogłosiła, że twarzą jej kampanii związanej z mistrzostwami świata FIFA 2018 będzie Zlatan Ibrahimović. Teraz marka rozpoczęła globalną kampanię marketingową z udziałem piłkarza. Sportowiec będzie pomagał kibicom pokonać FOMO (Fear of Missing Out).
0 6 0 0 0 11.05.2018Skład jury i nowa kategoria 19. edycji konkursu Effie AwardsW 19. edycji konkursu Effie Awards pojawi się nowa kategoria – marketing & business solutions. Nagradzane będą w niej nowatorskie projekty marketingowe i biznesowe inicjowane przez liderów marketingu. Został już też zaprezentowany skład jury konkursu.
1 1 0 0 0 11.05.2018VII odsłona kampanii „SM – walcz o siebie”W maju rozpoczęła się VII edycja kampanii „SM – walcz o siebie”. Główny przekaz akcji na rok 2018 brzmi: „To Twój czas, Twoje życie!”.
1 1 0 0 0 11.05.2018Polregio z kampanią „Zmysł podróżowania”Marka Polregio wystartowała z kampanią „Zmysł podróżowania”. Promuje w niej weekendową ofertę. Przekonuje, że dzięki niej podróżujący mogą za nieduże pieniądze odkrywać wyjątkowe miejsca w Polsce.
4 0 0 0 0 11.05.2018„Dlatego jeździmy!” – kampania Škody dotycząca kolarstwaŠkoda od lat angażuje się w aktywności związane z rowerami. Jest m.in. sponsorem wyścigu Tour De France. Z początkiem maja marka rozpoczęła kampanię skupioną na tematyce jazdy na rowerze wśród kobiet.
1 0 0 0 0 11.05.2018Kampania Dafi na Dzień Matki„Czułych gestów potrzebujesz tak jak wody. Codziennie” – to hasło kampanii marki filtrów do wody Dafi. Spot, który emitowany będzie w telewizji w maju, nawiązuje do zbliżającego się Dnia Matki.
0 4 0 0 0 10.05.2018 Aktualizacja: 12:2016.05.2018Kto ogląda informacje? Badanie MullenLowe MediaHubWidownia poszczególnych programów informacyjnych jest zróżnicowana. Uśredniony profil miłośnika newsów można jednak przedstawić następująco: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, manager, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys. miesięcznie. Pod względem oglądalności królują „Fakty” (TVN) zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.