1 0 0 0 0 30.05.2018„Najlepsze jest blisko” – kampania marki Cukier KrólewskiW połowie kwietnia wystartowała kampania Cukru Królewskiego, pod hasłem „Najlepsze jest blisko”. Motywem przewodnim jest bliskość, która wpływa na jakość życia. Działania będą też realizowane na rynku niemieckim, francuskim i belgijskim.
0 1 0 0 0 30.05.2018Amazon wskakuje na podium najcenniejszych marek świata w rankingu BrandZ. Microsoft spada. Liderem znów GoogleNajcenniejszą marką świata w rankingu BrandZ Top 100 opublikowanym przez WPP oraz Kantar Millward Brown kolejny rok z rzędu jest Google. Drugie miejsce utrzymał Apple. Amazon i Microsoft zamieniły się pozycjami. Największy wzrost wartości marek obecnych w rankingu zawdzięczamy technologii, treściom oraz kreatywności.
0 2 0 0 0 30.05.2018Małopolski Festiwal Innowacji już w przyszłym tygodniu7 dni, 9 miast, ponad 30 partnerów, dziesiątki różnych wydarzeń, setki innowacyjnych rozwiązań, tysiące światłych umysłów – tak w liczbach przedstawia się Małopolski Festiwal Innowacji. Już po raz ósmy promuje najnowocześniejsze rozwiązania i technologie, które powstały na tym terenie. Prezentuje również ich twórców. Festiwal trwa od 4 do 10 czerwca.
0 0 0 0 0 29.05.2018Nest Bank wybiera Blue 449Nest Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wygrała go agencja Blue 449.
3 0 0 0 0 29.05.2018W kwietniu na YouTube królowały spoty wygodnych rozwiązań. „YouTube Ads Leaderboard”Największą popularność na YouTube w kwietniu zyskały reklamy rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych. Druga pozycja to Solgaz i wynalazek, który umożliwia gotowanie na gazie, ale bez płomieni. Podium zamyka Traficar i auto na minuty.
0 0 0 0 0 29.05.2018Visa zawiesza kampanię z Morganem Freemanem na skutek stawianych mu zarzutówVisa ogłosiła, że zawiesza działania marketingowe z udziałem Morgana Freemana. Ma to związek z reportażem CNN, w którym aktorowi zarzucono seksistowskie zachowania.
0 0 0 0 0 29.05.2018Allianz wybrał agencję do obsługi onlinePrzetarg na obsługę mediową marki ubezpieczeniowej Allianz wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Przedmiotem postępowania było przygotowanie propozycji działań w Internecie, w tym także opracowanie strategii i zakup mediów. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.
1 0 0 0 0 29.05.2018Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnychFirma Availo działająca w formule prawo direct wprowadza na rynek nową markę oraz linię usługową. Proponuje usługę świadczoną zdalnie – przez telefon lub e-mail. Wejściu na rynek HaloPrawo.pl towarzyszy kampania z udziałem Grzegorza Halamy.
0 0 0 0 0 29.05.201828% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy ZenithPowszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.
1 0 0 0 0 29.05.2018STS rusza z kampanią na mundialBukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.