0 2 0 0 0 9.01.2017Kryzys pod kontrolą – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.
0 1 0 0 0 9.01.2017Philips TV wybrał agencję PR do działań w EuropieFirma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do poprowadzenia zintegrowanej kampanii komunikacyjnej marki Philips TV w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Działania mają charakter ogólnoeuropejski.
0 4 0 0 0 9.01.2017Cisza w święta w social media – analiza IRCenterPolacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.
1 1 0 0 1 9.01.2017Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że „na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!”.
0 1 0 0 1 9.01.2017ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz BadawczychW ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) – zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LAB-u jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.
1 1 0 0 0 9.01.2017Škoda rozpoczyna kampanię wyprzedażową (wideo)Z początkiem stycznia ruszyła kampania reklamowa marki Škoda. Jej hasłem jest „Modelowa wyprzedaż 2016”.
0 3 0 0 2 9.01.2017Solgaz – ulubieniec Wykopu w ogniu krytykiPolski producent AGD, firma Solgaz od dawna cieszyła się sympatią użytkowników serwisu Wykop.pl. Ostatnio jednak zebrały się nad nią czarne chmury. Wszystko przez odpowiedź na jeden negatywny komentarz internauty.
1 1 0 0 0 8.01.2017„Łódź, k***”, czyli Cezary Pazura na FabrycznejŁódź promuje nowy dworzec Łódź Fabryczna sceną z filmu „Ajlawju” Marka Koterskiego. Adaś Miauczyński (w tej roli Cezary Pazura) powraca do rodzinnej Łodzi – jego pierwszy komentarz nie jest pochwalny. W spocie Pazura ponownie odwiedza Łódź. Ta sama wypowiedź nabiera odmiennego charakteru.
0 1 0 0 0 5.01.2017Frosta kontynuuje współpracę z dotychczasowym domem mediowymZenith ponownie wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Frosty. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 r.
1 1 0 0 1 5.01.2017„Break Free” – studencka reklama Adidasa (wideo)Studenci Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii w Ludwigsburgu przygotowali nieoficjalny spot marki Adidas. Opowiada on historię starszego mężczyzny, byłego maratończyka, zamkniętego w domu spokojnej starości. Pewnego dnia bohater odnajduje parę zniszczonych butów, które towarzyszyły mu przed laty w biegach.