0 1 0 0 0 14.07.2017Grupa managerów z Kantar Millward Brown zakłada firmę badawcząZ początkiem lipca Mariusz Rzanny, Piotr Jakubowski, Agnieszka Wyczółkowska, Maciej Karwowski oraz Artur Sielicki zakończyli wieloletnią pracę w Kantar Millward Brown. Wspólnie założyli nową firmę badawczą – Difference.
0 1 0 0 0 14.07.2017W Europie rośnie popularność urządzeń z systemem iOS. Analiza GemiusaW trzynastu krajach z czternastu analizowanych przez Gemiusa zwiększył się odsetek odsłon stron WWW wykonywanych za pomocą urządzeń wyposażonych w system Apple’a. iOS jest najbardziej rozpowszechniony w Turcji. Jedna piąta odsłon wykonywana jest tam na urządzeniach z tym systemem.
0 3 0 0 0 14.07.2017Ströer uruchamia platformę do współpracy z mikroinfluenceramiRusza TagLife – platforma ułatwiająca współpracę marek z mikroinfluencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social media jednocześnie. Wprowadza ją na polski rynek Ströer Digital Media.
1 0 0 0 0 13.07.2017Kampania reklamowa limitowanej edycji ActiviiDanone wprowadził na polski rynek limitowaną edycję jogurtów Activia do picia. Nowe smaki – marakuja i acai oraz granat i cytryna – promowane są m.in. w telewizji.
2 0 0 0 0 13.07.2017Chłodniki Winiary promowane w telewizjiWystartowała kampania promująca chłodniki marki Winiary. Celem jest zbudowanie świadomości produktów z tej linii, w tym tegorocznych nowości o smaku jagodowym i wiśniowym.
1 2 0 0 0 13.07.2017Subway promuje kanapkę Tuńczyk JalapenoRozpoczęła się kampania reklamowa kanapki Tuńczyk Jalapeno sieci Subway. To połączenie smaków jest promowane m.in. za pomocą animowanego spotu.
3 3 0 0 0 13.07.2017„Młodzieżowy dział marketingu Fanty” tworzy musicalFanta z młodzieżowymi influencerami przygotowała reklamę w formie musicalu. Promuje w niej nowe warianty smakowe: Shokatę i Malinnę. W filmie występują m.in.: Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel, Adam Zdrójkowski, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Jeremi oraz Artur Sikorscy.
0 1 0 0 0 13.07.20174Frame z nową identyfikacją i strategią rozwojuAgencja reklamowa 4Frame zmieniła logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy znak ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju firmy, która wzmacnia kompetencje kreatywne oraz internetowe.
0 0 0 0 0 13.07.2017AkzoNobel powierza Cube Group obsługę marki NobilesProducent farb dekoracyjnych AkzoNobel rozszerza współpracę z Cube Group. Powierza agencji promocję online kolejnej marki farb – Nobiles.
1 5 0 0 0 13.07.2017„Misja Sierra Nevada” – kampania marki OuthornOuthorn, marka sportowa z portfolio spółki OTCF, w sierpniu rozpocznie kampanię wizerunkową „Misja Sierra Nevada”. Głównym celem będzie promocja kolekcji jesień-zima 2017.