0 1 0 18.12.2018Continental obsługiwany kreatywnie przez PlejMarka opon Continental rozstrzygnęła przetarg, w który wybrała agencję Plej. Będzie ona wspierała brand koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360 stopni.
0 0 0 18.12.2018Sieć klubów fitness Orangetheory wprowadza tymczasowe siłownie w hotelachSieć klubów fitness Orangetheory testuje tymczasowe siłownie w hotelach. Chce w ten sposób dotrzeć do nowego segmentu potencjalnych klientów – podróżnych.
0 0 1 18.12.2018„Uwolnij wannę na święta” – zachęca Lidl w kampanii promującej karpia w płatachSieć Lidl zachęca klientów do kupowania karpia w płatach. Przekonuje do tego hasłem: „Uwolnij wannę na święta”.
0 0 0 18.12.2018Lotte Wedel wybrał agencję mediową ZenithFirma Lotte Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Zenith. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2019 r.
0 0 0 18.12.2018Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie DeloittePolacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie. A może raczej zyskała grupa, która czekała z zakupami niemal do pierwszej gwiazdki? Wszystko zależy od kategorii produktów. Takie wyniki przyniosła kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowana przez ekspertów firmy doradczej Deloitte,
0 7 0 18.12.2018Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale nie bez choinki i Kevina. Badanie StarcomuW kwestii świąt Bożego Narodzenia Polacy są tradycjonalistami, choć niekoniecznie jest to tradycjonalizm religijny. Jest w nim miejsce na pasterkę, ale najważniejsze są rodzina i świąteczne zwyczaje, w tym oglądanie filmów o Kevinie. Nadmierny konsumpcjonizm nam raczej nie grozi. Taki obraz polskich świąt wyłania się z badania „HX Study” agencji mediowej Starcom.
0 1 0 18.12.2018Można zgłaszać prace do konkursu Strefa StudentaStrefa Studenta to konkurs w ramach Targów Packaging Innovations. Kierowany jest do młodych projektantów. Prace konkursowe można zgłaszać do 25 lutego 2019 r.
1 0 0 17.12.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPoznaj zachowania finansowe Polaków – nowy raport „MoneyTrack” MAISON&PARTNERS do końca roku w promocjiW styczniu 2019 r. ukaże się nowa edycja badania „MoneyTrack” agencji badawczej MAISON&PARTNERS. Raport traktuje o postawach i zachowaniach finansowych Polaków. Tylko do końca roku obowiązuje promocja dla Early Birds – można zamówić go w niższej cenie.
1 6 0 17.12.2018„Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku” – kampania Fundacji PociechaDo 21 grudnia Fundacja Pociecha prowadzi kampanię „Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku”. Akcja zwraca uwagę na potrzeby dzieci borykających się np. z niewydolnością rodziców czy problemem alkoholowym w rodzinie. W okresie okołonoworocznym dzieci te, jak większość ich rówieśników, oczekują na swój wymarzony prezent.
2 0 0 17.12.2018„Rozłącz, aby połączyć” – Ikea i jej świąteczny eksperyment z udziałem rodzinIkea España przygotowała świąteczny spot, w którym zachęca do odłożenia urządzeń mobilnych i skupienia się na relacjach z bliskimi. W krótkim filmie prezentuje eksperyment z udziałem rodzin.