0 0 0 0 0 19.06.2018Nadchodzi szósta Aula Polska Kraków4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.
1 0 0 0 0 19.06.201843-minutowy film o prostytutce wygrywa Grand Prix Cannes Lions„Corazón” przygotowany dla nowojorskiego Montefiore Health System to 43-minutowy film opowiadający o prostytutce, która otrzymała nowe serce. Przedstawia historię, która wydarzyła się naprawdę. Ten film promujący dawstwo organów zdobył Grand Prix festiwalu Cannes Lions w kategorii health and wellness.
0 0 0 0 0 19.06.2018Unilever chce walczyć z kupowaniem followersów w mediach społecznościowychUnilever, drugi co do wielkości reklamodawca świata zerwie z internetowymi influencerami, którzy kupują followersów. Koncern chce w ten sposób walczyć o transparentność działań reklamowych.
0 0 0 0 0 19.06.2018Senior na zakupach porównuje i dokładnie sprawdza promocje z gazetek68% osób po 55. roku życia przynosi gazetki promocyjne bezpośrednio ze sklepu do domu. 17% zabiera je ze skrzynek pocztowych, 11% z klatek schodowych, a 3% z wycieraczek. Ponad 70% ankietowanych analizuje publikację dłużej niż 10 minut. 51% konsumentów po przeczytaniu chowa ją do torby na zakupy, a 34% wyrzuca do kosza – pokazuje badanie Hiper-com Poland i Blix.
5 0 0 0 0 19.06.2018Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki CheetosNaruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, Smav i Zuzanna Borucka to pięcioro influencerów, którzy zostali twarzami kampanii chrupek Cheetos. Celem nawiązania współpracy jest promocja konkursu marki.
0 0 0 0 0 19.06.2018YieldRiser rozpoczyna ekspansję zagranicznąFirma YieldRiser, zajmująca się optymalizowaniem przychodów z reklamy online, rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
0 1 0 0 0 19.06.2018TalentMedia uruchamia zautomatyzowaną platformę, która ma połączyć marki i twórców na YouTubeSieć partnerska TalentMedia uruchomiła automatyczną platformę, która połączy marki i influencerów wideo online. Umożliwi firmom, agencjom oraz domom mediowym samodzielne planowanie kampanii z udziałem mikroinfluencerów i twórców niszowych. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.
0 1 0 0 0 19.06.2018FOB publikuje Ranking Odpowiedzialnych FirmOgłoszona została lista firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce – Ranking Odpowiedzialnych Firm. Ostateczną klasyfikację Forum Odpowiedzialnego Biznesu podało 15 czerwca.
1 1 0 0 0 19.06.2018Dwugłowy sprzedawca i psie sztuczki w reklamie MirindyMirinda wprowadza nowe smaki na lato: czerwona pomarańcza oraz mandarynka. Towarzyszy temu kampania, w której ponownie zobaczyć można dwugłowego sprzedawcę. Tym razem u jego boku pojawia się pies.
0 0 0 0 0 19.06.2018Orange Polska i mBank kończą współpracę w ramach Orange Finanse31 grudnia 2018 r. zakończy się projekt Orange Finanse. Taką decyzję podjęły Orange Polska i mBank. Klienci będą nadal mogli korzystać ze swoich kont oraz wszystkich dotychczasowych usług.