0 10 0 0 0 6.10.2017W Danii powstał ogromny dom Lego28 września w duńskim Billund – mieście, w którym narodziło się Lego – otwarto ogromny dom marki. Składa się on z 21 modułowych elementów i przypomina budowlę z klocków.
1 1 0 0 0 6.10.2017Kredyt Tu i Teraz promowany w spocie PlusBankuOd 5 października trwa kampania reklamowa najpopularniejszego produktu w ofercie PlusBanku. Spot telewizyjny kredytu Tu i Teraz rozpoczyna pięciomiesięczną kampanię banku w mediach ogólnopolskich.
0 0 0 0 0 6.10.2017Grupa PKO Bank Polski z agencją brandingową CzteryczwarteRozstrzygnięto przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego i spółek Grupy kapitałowej banku w zakresie identyfikacji wizualnej. Wygrała go agencja Czteryczwarte Brand Design.
0 0 0 0 0 6.10.2017Warunkowa zgoda na koncentrację PGE i EDF PolskaUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PGE kontroli nad EDF Polska. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem sprzedaży na giełdzie większości energii produkowanej przez przejmowaną spółkę. Dzięki temu koncentracja nie spowoduje zagrożenia dla konkurencji.
0 0 0 0 2 6.10.2017Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych – Uczelnia Łazarskiego zaprasza!Rekrutacja na wybrane studia podyplomowe trwa jeszcze do 14 października. To odpowiedź na duże zainteresowanie słuchaczy poszczególnymi programami. Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza m.in. na takie kierunki, jak Architekt marki, Projektowanie innowacji czy E-marketing w praktyce.
0 7 0 0 0 5.10.2017Wizerunek Recepa Erdogana promował Wydział Orientalistyczny UW. Po interwencji rzecznika uczelni akcję wstrzymano3 października na dziedzińcu kampusu Uniwersytetu Warszawskiego stanęła ciężarówka oklejona reklamą tureckiej herbaty. Na samochodzie zamontowano też ekran, na którym wyświetlano na przemian flagę Polski i Turcji oraz wizerunki prezydentów Recepa Erdogana i Andrzeja Dudy. Tak promował się Wydział Orientalistyczny UW.
1 2 0 0 0 5.10.2017Małopolska z kampanią zachęcającą do szczepienia dzieciSzczepienia ochronne są bezpieczną i udokumentowaną naukowo metodą zapobiegania chorobom zakaźnym o wysokim stopniu zaraźliwości, powodującym groźne powikłania, włącznie ze zgonem. Przekonują o tym twórcy kampanii „Za!szczep swoje dziecko”. Województwo Małopolskie rozpoczęło kampanię, która ma przypominać rodzicom o konieczności szczepienia dzieci.
1 0 0 0 0 5.10.2017Martyna Wojciechowska w kampanii G-Pharmy przypomina o podstawach bezpiecznej turystykiTylko połowa Polaków wyjeżdżających do krajów tropikalnych trafia do ośrodków medycyny podróży*. Tymczasem odpowiednia ochrona zdrowia jest jedną z podstaw bezpiecznej turystyki. Z myślą o osobach rozpoczynających przygodę z egzotyką firma G-Pharma przygotowała kampanię edukacyjną „Medycyna na krańcach świata”. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 5.10.2017Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście według badania ARC Rynek i OpiniaPolak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 zł. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając lokal, kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polacy o jedzeniu na mieście”.
0 0 0 0 0 5.10.2017Obsługa klienta w branży moto przez Messengera. Raport agencji WhiteBitsKonsumenci jako kanał kontaktu z markami coraz częściej wybierają Facebook Messengera. Tą drogą zgłaszają problemy, ale też zadają pytania o produkt czy ofertę. Jak do kwestii obsługi klienta w tym komunikatorze podchodzą najpopularniejsze marki motoryzacyjne? Sprawdziła to agencja WhiteBits,