0 1 0 0 0 6.06.2018Europejska reklama cyfrowa podwoiła wartość w ciągu 5 lat. Analiza IAB EuropeReklama online zanotowała w 2017 r. wzrost o 13,2% na rynku europejskim. Jej wartość wyniosła 48 mld euro – pokazuje badanie AdEx Benchmark, zrealizowane przez IHS Markit na zlecenie IAB Europe. W Polsce wartość reklamy online wyniosła 3,9 mld zł (938 mln euro), notując wzrost o 9%*.
0 0 0 0 0 5.06.2018Grupa Sare uruchomiła platformę reklamy wideo – VideoTarget.plRuszyła nowa platforma reklamy i wymiany wideo – VideoTarget.pl. Właścicielem sieci jest spółka MarketNews24 należąca do Grupy Kapitałowej Sare.
1 4 0 0 0 5.06.2018Studenci w kampanii rekrutacyjnej „Misja UJ”Studiowanie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie można z łatwością łączyć z rozwijaniem własnych pasji. Przekonuje o tym tegoroczna edycja kampanii promocyjno-rekrutacyjnej, pod hasłem „Misja UJ”. Wzięła w niej udział grupa studentów reprezentujących poszczególne organizacje studenckie.
2 2 0 0 0 5.06.2018Youtuberzy promują psie przekąski marki PurinaRuszyła kampania przekąsek dla psów Adventuros (Purina). W akcję zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle.
1 0 0 0 0 5.06.2018Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb BeckersRozpoczęła się kampania telewizyjna marki Beckers, promująca nową kolekcję farb – Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 5.06.2018Salmonella w ciastkach? Green Caffè Nero zmaga się z kryzysemPod koniec maja do warszawskich szpitali trafiło kilkanaście osób z podejrzeniem zakażenia bakteriami salmonelli. Do zatrucia najprawdopodobniej doszło w kawiarniach sieci Green Caffè Nero.
1 2 0 0 0 5.06.2018Podlizuchy Wedla w kampanii oferty dla dzieciRuszyła kampania marki E. Wedel, promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania prowadzone są w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. W reklamach obok chłopca i zebry pojawiają się Podlizuchy.
0 3 0 0 0 5.06.2018Polski odbiorca e-sportu: mity i fakty. Raport ARC Rynek i OpiniaPolski fan e-sportu to najczęściej osoba pełnoletnia, która ma stałe dochody. Chętnie wydaje pieniądze na ubrania, kosmetyki czy elektronikę. W zdecydowanej większości jest to nie tylko kibic, lecz również gracz, często mający wyższe wykształcenie i pracujący umysłowo. Jedną trzecią odbiorców e-sportu w Polsce, podobnie jak w innych krajach, stanowią kobiety – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego we współpracy z agencją Gameset.
0 1 0 0 0 5.06.2018Producenci filmów reklamowych najefektywniejsi w bezpośredniej współpracy z klientami. Badanie KPRKlub Producentów Reklamowych opublikował szczegółowy raport z badania działalności domów produkcyjnych w Polsce. Wyniki ukazują kluczowe trendy na rynku produkcji filmów reklamowych. Rośnie udział klientów, którzy zamawiają produkcję bezpośrednio u producentów. Wzrasta też efektywność tak organizowanych przetargów.
0 8 0 0 0 5.06.2018Deklaracje w sprawie konsorcjum do badań mediowych podczas konferencji IAA Polska25 maja odbyła się konferencja IAA Polska poświęcona polskiemu Joint Industry Committee dla badań mediowych. Wzięło w niej udział około 120 uczestników. To kolejny etap konsultacji zmian w standardzie badań mediów, który aktualnie obowiązuje w Polsce.