0 0 0 0 0 19.10.2017Stanowisko IAB Polska w sprawie głosowania dotyczącego ePrivacy19 października w Komisji LIBE Parlamentu Europejskiego odbyło się głosowanie dotyczące ePrivacy. Poprawki zostały przyjęte. Stanowisko w tej sprawie zaprezentowało IAB Polska. Organizacja wyraża ubolewanie z powodu wyniku głosowania.
0 2 0 0 0 19.10.2017Anwil w kalendarzu promuje Włocławek i talent swojego pracownikaDwanaście rysunków przedstawiających charakterystyczne budynki i krajobrazy Włocławka znalazło się na kartach kalendarza firmowego Anwilu na 2018 r. Szkice wyszły spod ręki Andrzeja Stefańskiego, włocławianina, od trzydziestu lat pracownika wydziału produkcji PCW w spółce.
0 1 0 0 0 19.10.2017Globalne marki wykorzystują sztuczną inteligencję w obsłudze klienta91 proc. firm o rozpoznawalnych na całym świecie markach wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, aby podnieść poziom zadowolenia klienta. Takie taktyki stosowane są przez 42 proc. badanych spółek ogółem – pokazuje badanie MIT Technology Review „Getting to Iconic”.
0 2 0 0 0 19.10.2017Polacy a sprzątanie – badanie ARC Rynek i OpiniaPolak sprząta zarówno dla siebie, jak i innych osób. Niespecjalnie to lubi, ale nie ma też z tym problemu. Lubi mieć czysto w domu, czuje się wówczas komfortowo. Co piąty badany twierdzi, że lubi sprzątać – pokazało badanie ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 19.10.2017Payback obsługiwany przez Multi CommunicationsPayback Polska rozpoczął współpracę z Multi Communications. Agencja zajmie się kontaktami z mediami oraz zarządzaniem profilem programu lojalnościowego na LinkedIn.
1 2 0 0 1 18.10.2017Superbohaterowie z „Ligi Sprawiedliwości” testują maszynki GilletteGillette nawiązał partnerstwo z wytwórnią Warner Bros. Pictures, producentem filmu „Liga Sprawiedliwości”. Marka maszynek do golenia zapowiada, że będzie rozwijać swój produkt tak, by spełniał on wymagania nawet najpotężniejszych superbohaterów.
1 0 0 0 0 18.10.2017Marka Bodyform pokazuje w reklamie realistyczną krew menstruacyjnąProducenci środków higienicznych dla kobiet w reklamach do zobrazowania krwi menstruacyjnej wykorzystują zwykle niebieski płyn. Marka Bodyform postanowiła wyjść poza ten schemat.
0 3 0 0 0 18.10.2017Nominacje do 24. Golden Drum18 października rozpoczęła się 24. edycja Festiwalu Kreatywności Golden Drum. W tym roku o nagrody walczy ponad 1000 prac, w tym projekty z Polski. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną 20 października.
1 0 0 0 0 18.10.2017Nowe logo i opakowania BoboVity w kampanii telewizyjnejRuszyła kampania BoboVity „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo oraz produkty w nowych opakowaniach.
0 3 0 0 0 18.10.2017Inwazja hemoroidów na billboardach PosterisanuPod koniec września wystartowała kampania OOH marki Posterisan należącej do firmy Kadefarm. W największych miastach Polski pojawiły się billboardy stylizowane na plakaty filmowe. Mają zachęcać do... odparcia inwazji hemoroidów.