0 0 0 7.05.2019Clear Channel Outdoor Holdings zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia1 maja 2019 r. Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH) rozpoczął działalność jako nowa, niezależna firma. Zakończył się proces prawnej separacji i rozdzielenia z iHeartMedia. Na czele nowego zarządu CCOH stanął worldwide CEO, William Eccleshare.
6 0 1 7.05.2019Radziwiłowicz, Machalica, Wellman i Damięcki zachęcają do świadomego głosowania w eurowyborach26 maja odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. Z tej okazji Fundacja im. Stefana Batorego oraz partnerskie organizacje pozarządowe zachęcają do przygotowania się do świadomego głosowania. W kampanię zaangażowali się m.in. Jerzy Radziwiłowicz, Piotr Machalica, Dorota Wellman i Mateusz Damięcki.
1 0 0 7.05.2019„Wybierz smak swojego buntu!” – ETi rusza z kolejną odsłoną kampanii batoników WantedMarka ETi Wanted wprowadza na polski rynek nowy baton. Towarzyszy temu kampania promocyjna. Kontynuuje ona ideę pozytywnego buntu wyrażanego przez postać goryla, który tym razem szykuje się na spotkanie z ukochaną.
1 0 0 7.05.2019Sceny narodzin w spocie Parlamentu Europejskiego zachęcającym do głosowania w eurowyborachOd 23 do 26 maja będą odbywać się eurowybory. Z tej okazji Parlament Europejski przygotował ogólnoeuropejski spot, którego narratorem jest rodzące się dziecko.
2 1 0 6.05.2019Wystartowała kampania „Mix-it” Mirindy z udziałem MargaretMarka napojów Mirinda (PepsiCo) rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych. Jej głównym elementem jest podwójny teledysk do utworu „Tempo” stworzony dzięki współpracy z Margaret. Dodatkowo prowadzone są działania natywne w kanałach artystki w social media.
0 3 1 6.05.2019Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie ReservedMarka odzieżowa Reserved połączyła siły z artystką Renatą Krawczyk. Efektem tej współpracy był live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na Instastories marki i artystki. Obserwatorzy zadecydowali o finalnym kształcie ilustracji.
1 6 0 6.05.2019Johnson’s zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność”W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Wybierz łagodność” marki Johnson’s. Jej tematem jest łagodność jako naczelna wartość zarówno w pielęgnacji skóry niemowląt i stosowanych kosmetykach, jak i w budowaniu relacji oraz komunikacji z dzieckiem.
0 0 1 6.05.2019Torebki Michaela Korsa w Lidlu?13 maja w ofercie Lidla mają pojawić się torebki marki Michael Kors – podaje portal Wiadomości Handlowe. Mają być one dostępne jedynie w sklepie internetowym.
0 1 0 6.05.2019Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł. Badanie IAB Polska/PwC AdExW 2018 r. wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 13%. W rezultacie padł kolejny rekord wartości, a wydatki na Internet osiągnęły 4,5 mld zł.
0 0 0 6.05.2019Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.Rezygnacja z tacek dla wybranych produktów, zwrotne opakowania zbiorcze, zmniejszenie liczby siatek przypadających na każde zakupy, wzrost udziału toreb papierowych oraz zamówienia zero waste. To działania, które zobowiązał się wprowadzić supermarket internetowy Frisco.pl. Firma chce w ten sposób do końca 2020 r. ograniczyć zużycie plastiku o połowę.