0 0 0 0 0 28.06.2018Jak płacimy w Internecie? Badanie e-IzbyJakie są 3 najpopularniejsze metody płatności przy e-zakupach? To szybki przelew (33 proc. wskazań), przelew tradycyjny (32 proc.) oraz płatność kartą (31 proc.) – wynika z raportu e-Izby „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”. Co piaty e-kupujący wskazuje też, że korzysta z opcji płatności kartą przy odbiorze u kuriera.
0 0 0 0 0 28.06.2018Reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawcówFacebook uruchamia reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawców. Wprowadzenie tej funkcji ogłoszono podczas festiwalu Cannes Lions.
0 0 0 0 2 28.06.2018Ikea podpowiada, jak wykorzystać puste kartony po meblachCo można zrobić z kartonami, w których przywozimy ze sklepu meble i dodatki? Ikea zaprezentowała kreatywne sposoby ich wykorzystania.
0 2 0 0 0 28.06.2018Co najbardziej irytuje Polaków w ustawie o zakazie handlu w niedzielę? Badanie SW ResearchBlisko 3/4 respondentów dostrzega wady wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę – wynika z badania „Zakaz handlu w niedziele w kontekście zwyczajów i opinii konsumentów”, zrealizowanego dla ITBC Communication i Polskiej Rady Centrów Handlowych przez SW Research. Polaków najbardziej irytuje fakt odgórnej ingerencji w ich wolny wybór (35%) oraz bardzo duży ruch i kolejki w obiektach handlowych w dni bezpośrednio poprzedzające niehandlową niedzielę (35%).
3 0 0 0 0 28.06.2018Powrót Męskiego Grania. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2018Męskie Granie powraca do zestawienia YouTube Ads Leaderboard i od razu plasuje się na pierwszym miejscu rankingu. Druga pozycja to reklama portalu Budujmase.pl. Podium zamyka Kuchnia Lidla z przepisem na zielone falafele.
0 0 0 0 0 27.06.2018Carlsberg przygotował na mistrzostwa świata w Rosji kawior o smaku piwaDuńska marka piwa Carlsberg przygotowała na mistrzostwa świata kawior o smaku piwa. Liczy na rozgłos, mimo że nie jest oficjalnym sponsorem imprezy.
0 0 0 0 0 27.06.2018Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wybrał firmy, które zrealizują kampanię na temat zdrowego odżywianiaPrzetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat „Programu dla szkół” realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wygrały: Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media. Głównym celem akcji jest promocja programu wśród rodziców i dzieci oraz edukacja na temat zdrowego odżywiania i kształtowania zdrowych nawyków.
0 4 0 0 0 27.06.2018Facebook Trends w maju 2018 – obowiązki czy rozrywka?Maj to miesiąc matur. Nie dziwi więc duże zainteresowanie tym tematem – zarówno samych maturzystów, jak i osób, które cieszą się, że to majowe szaleństwo mają już za sobą. Niewątpliwie przełożyło się to na duże zaangażowanie w minionym miesiącu pod materiałami na kanale Matura to bzdura – pokazuje Facebook Trends Sotrendera.
2 0 0 0 0 27.06.2018Kampania wizerunkowa marki CashBillOperator płatności internetowych CashBill rozpoczął kampanię wizerunkową. Jej hasło to: „Następnym razem wybierz CashBill”.
0 3 0 0 0 27.06.2018Produkty reklamowe Google’a z nowymi nazwami: Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad ManagerGoogle nadał uproszczone nazwy swoim produktom reklamowym i towarzyszącym im rozwiązaniom. Zaprezentował Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Managera.