0 2 0 28.01.2019Przez lodówkę do serca. Randkowy serwis SamsungaSamsung w Szwecji uruchomił serwis Refridgerdating. To portal randkowy, na którym można znaleźć partnera dzięki zawartości lodówki.
1 1 0 28.01.2019Anna Lewandowska w reklamie Kingi PienińskiejWystartowała kampania reklamowa wody mineralnej Kinga Pienińska. Wzięła w niej udział ambasadorka marki – Anna Lewandowska.
0 0 0 28.01.2019Desperados ponownie wybrał K2Grupa Żywiec zakończyła postępowanie przetargowe dotyczące internetowej obsługi marki piwa o smaku tequili Desperados. Po szczegółowym przeanalizowaniu ofert kilku agencji podjęto decyzję o kontynuowaniu współpracy z K2. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.
0 1 0 28.01.2019H&M wybrał Cut the Mustard do prowadzenia kanałów social media na pięciu rynkachMarka H&M rozstrzygnęła przetarg na obsługę kanałów social media na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej. Wygrała go agencja Cut the Mustard.
0 0 0 28.01.2019Facebook chce połączyć WhatsAppa, Messengera i InstagramaMark Zuckerberg planuje integrację infrastruktury technicznej WhatsAppa, Messengera i Instagrama. Celem ma być podniesienie bezpieczeństwa – wynika z informacji, do których dotarł „The New York Times”.
0 0 0 25.01.2019Femvertising tematem spotkania Crash Mondays w lutym4 lutego w krakowskim klubie Hevre odbędzie się 24. edycja Crash Mondays. Najbliższe spotkanie zostanie poświęcone femvertisingowi.
0 2 0 25.01.2019Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami i sklep z erotycznymi gadżetami z akcją „Na pieska”Z okazji zbliżających się walentynek szczeciński oddział Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami wraz ze sklepem Pibu Shop sprzedającym erotyczne gadżety uruchomiło akcję „Na pieska”. Chce w ten sposób pomagać zwierzętom.
1 1 0 25.01.2019Jak cyberatak wyglądałby w rzeczywistym świecie? Spot ubezpieczyciela i producenta rowerówFirma ubezpieczeniowa Hiscox i producent rowerów Brompton zademonstrowali, jak mógłby wyglądać cyberatak w realnym świecie. Symulacja takiego zdarzenia została przedstawiona w krótkim filmie.
0 1 0 25.01.2019Amazon najbardziej wartościową marką według Brand FinanceNajcenniejszą marką w rankingu firmy Brand Finance został Amazon wart 187,9 mld dol. Drugie miejsce zajął Apple (153,6 mld dol.), a trzecie Google (142,7 mld dol.). Firmy utrzymały miejsca sprzed roku.
2 5 0 25.01.2019Gwiazdy śpiewają i tańczą w spocie Grupy TVN i Discovery promującym wiosenną ramówkęTVN rozpoczął kampanię promującą tegoroczną wiosenną ramówkę. W spocie gwiazdy śpiewają i tańczą.