1 0 0 0 0 25.07.2018Katarzyna Bujakiewicz w spocie zapowiadającym książkę „Hashtag”18 lipca premierę miała książka Remigiusza Mroza zatytułowana „Hashtag”. Promuje ją spot, w którym Katarzyna Bujakiewicz wciela się w główną bohaterkę powieści – Tesę. To zaniedbana, ważąca 120 kg kobieta, która żyje bez celu i nie potrafi sobie poradzić z samą sobą.
0 0 0 0 0 25.07.2018Religijne osoby wydają mniej i rzadziej robią zakupy impulsoweIm bardziej religijny jest konsument, tym mniej wydaje na codzienne zakupy spożywcze – twierdzą badacze z „Harvard Business Review”. Redakcja sprawdziła, jak religia wpływa na niereligijne rytuały, takie jak zakupy.
0 0 0 0 0 25.07.2018Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do… kupowania. KER oddaliła skargiKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła dwie skargi, jakie wpłynęły na reklamy telewizyjne Lidla. Konsumenci tłumaczyli, że kreacje namawiają do kupowania. KER oddaliła skargi.
1 0 0 0 2 24.07.2018Facebook cenzuruje obrazy RubensaFacebook dba o to, by nie pojawiały się w nim nieodpowiednie treści, m.in. zdjęcia ukazujące nagość. Cenzorzy serwisu nie oszczędzają też jednak dzieł wielkich malarzy, w tym Rubensa. Flamandzka Izba Turystyczna wystosowała w tej sprawie ironiczny list do Marka Zuckerberga.
1 0 0 0 0 24.07.2018Joanna Jędrzejczyk promuje odżywki dla sportowców FormotivyJoanna Jędrzejczyk wystąpiła w reklamie marki Formotiva Pharma Nutrition (Aflofarm Farmacja Polska). Film przedstawia zawodniczkę podczas przygotowań do walki.
0 0 0 0 0 24.07.2018Mądry Polak na zakupach. Wyniki ankiety Payback Opinion PollKupujemy online, korzystamy z promocji i porównywarek cenowych, czytamy opinie użytkowników wybranych produktów. Jak wynika z badania Payback Opinion Poll, to recepta Polaków na tzw. smart shopping.
0 1 0 0 0 24.07.2018Marcin Kobylecki uruchamia studio kreatywne TengentMarcin Kobylecki, były szef kreatywny oraz członek zarządu Platige Image, otworzył studio kreatywne Tengent. Zajmuje się ono projektami branded content. Jego kluczowym partnerem jest studio postprodukcyjne Juice. Misja nowego podmiotu to opowiadanie historii językiem popkultury z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, a także inwestycje kapitałowe w tego typu projekty.
0 0 0 0 0 24.07.2018PayU rozszerza współpracę z GoldenSubmarineOperator płatności internetowych PayU rozszerza współpracę z GoldenSubmarine. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Obecne działania zaplanowano do marca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia współpracy.
0 3 0 0 0 24.07.2018Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizjiTelewizja utrzymuje silną pozycję na rynkach CEE. Czas jej oglądania wśród młodych widzów stopniał nieznacznie w pierwszym półroczu – w Polsce o 5 proc. Efekt SVoD znacznie mocniej odbija się na rynkach Europy Zachodniej, szczególnie Skandynawii. Rekord spadków bije Norwegia – pokazuje analiza firmy Wavemaker.
0 0 0 0 0 23.07.2018Międzynarodowe marki zwiększają wydatki na influencerów, oczekują jednak przejrzystościMiędzynarodowe marki w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy zamierzają zwiększyć wydatki na influencer marketing. Badanie World Federation of Advertisers pokazuje, że 65% brandów zamierza przeznaczać na ten cel więcej. Stanie się tak jednak tylko wtedy, gdy spełnione zostaną standardy dotyczące przejrzystości.