0 0 0 0 0 16.11.2017Połączenie Vistula Group i spółki Bytom – drugi etap postępowania UOKiKUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie połączenia dwóch przedsiębiorców działających na rynku odzieżowym: Vistula Group i spółki Bytom. Niezbędne jest przeprowadzenie analiz rynkowych.
0 2 0 0 0 16.11.2017Cannes Lions Imagination Day 2017 już 20 listopada – będzie streamingO kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy. Odbędzie się tam 7. edycja konferencji Imagination Day. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
2 0 0 0 0 15.11.2017 Aktualizacja: 15:0020-11-2017Aviva z programem społeczno-edukacyjnym „Wiem, czym oddycham”Firma ubezpieczeniowo-finansowa Aviva przygotowała antysmogową kampanię „Wiem, czym oddycham”. Inicjatywa wystartowała 14 listopada – w Dniu Czystego Powietrza. Jej celem jest zwiększenie społecznej świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak temu przeciwdziałać.
0 0 0 0 0 15.11.2017Queisser Pharma powierza obsługę mediową ZenithowiQueisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wybrał firmę Zenith.
3 0 0 0 0 15.11.2017„Dotrzymaliśmy słowa” – spoty PiS na dwulecie rządówW październiku 2017 r. mijają dwa lata od zwycięstwa PiS w wyborach parlamentarnych. Z tej okazji partia przygotowała trzy spoty, w których eksponuje swoje sukcesy.
2 0 0 0 0 15.11.2017Influencerzy w kampanii Idea Banku „Jestem firmą”Bycie popularnym vlogerem czy blogerem jest jednoznaczne z byciem przedsiębiorcą. Idea Bank, który już wcześniej angażował w swoje kampanie przedsiębiorców, teraz podkreśla, że każdy influencer również może powiedzieć o sobie: „jestem firmą”. Tak brzmi przesłanie działań, które od 13 listopada można śledzić w serwisach społecznościowych.
0 4 0 0 0 15.11.2017Blogerzy promują tablet Huawei jako towarzysza podróżyHuawei w kampanii „IAM3” zachęca do odkrywania świata z tabletem MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch popularnych blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w plecaku. Podzielą się wrażeniami z wypraw i opowiedzą, jak urządzenie ułatwia im podróżowanie.
1 0 0 0 0 15.11.2017PKO BP wyemituje życzenia konsumentów w TVP1Rozpoczęła się kampania PKO BP „Miniratka na spełnienie życzeń”. Towarzyszy temu akcja składania życzeń bliskim. Wybrane materiały zostaną wyemitowane w TVP1.
1 0 0 0 0 15.11.2017Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na święta”13 listopada rozpoczęła się kampania Milki „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Marka czekolady po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Boże Narodzenie.
0 0 0 0 0 15.11.2017Podsumowanie dyskusji Klubu Agencji EventowychDumping, kryteria wyboru ofert, opłaty za udział w przetargach, wady i korzyści umów ramowych. To tematy okrągłego stołu zorganizowanego 9 listopada przez Klub Agencji Eventowych.