3 0 0 18.02.2019Ikea uchyla drzwi do sypialni i nawiązuje współpracę ze stand-uperamiIkea rozpoczęła kampanię skupioną wokół sypialni. Stawia w niej na humor oraz autoironię i nawiązuje współpracę ze stand-uperami.
0 6 0 18.02.2019Czy można zrezygnować z plastiku? A może warto zastąpić go ekologicznymi zamiennikami? Dowiesz się na Targach Packaging InnovationsGdzie znaleźć alternatywę dla popularnych nieekologicznych produktów? Okazja do poznania odpowiedzi na te pytania pojawi się już 2 i 3 kwietnia podczas 11. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. W ramach strefy Ekopack zaprezentowane zostaną ekologiczne rozwiązania opakowaniowe. Eksperci wygłoszą zaś szereg wykładów dotyczących nowych regulacji i alternatywnych rozwiązań.
0 2 0 18.02.2019Dekoral zmienia logo i repozycjonuje markęMarka farb Dekoral zmieniła logo. To element nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku brandu i jego repozycjonowanie.
0 0 0 18.02.2019Red Bull Mobile wybiera agencję PlejRed Bull Mobile wybrał w przetargu agencję do obsługi 360 stopni. Autorem zwycięskiej idei parasolowej do komunikacji marki jest agencja Plej.
0 6 0 18.02.2019IGRZ podsumowuje reklamę OOH w Polsce w 2018 r.Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 r. Łączna wielkość estymowanej sprzedaży w trzech segmentach – tradycyjna reklama OOH, reklama tranzytowa i reklama DOOH – zamknęła się kwotą ponad 546,6 mln zł. Była wyższa aniżeli w 2017 r. o 4,9%*.
0 2 0 18.02.2019Veka Polska z muralem na 25-lecie działalności firmyFirma Veka Polska zajmująca się produkcją profili okiennych rozpoczęła działalność w naszym kraju w 1994 r. W tym roku świętuje 25-lecie istnienia. Z tej okazji przygotowała mural.
0 1 0 18.02.2019PepsiCo Polska powierza Digital Kingdom obsługę marek Mirinda i 7UpObsługą w Internecie marek Mirinda i 7Up z portfolio PepsiCo zajmie się Digital Kingdom. Agencja wygrała przetarg.
0 2 0 17.02.2019Firma Radosława Majdana zawarła ugodę z marką Chanel i zobowiązała się do zniszczenia reklam perfum Vabun for Lady No.5Należąca do byłego piłkarza Radosława Majdana firma Vabun, która zajmuje się produkcją perfum, zawarła ugodę z marką Chanel. Zobowiązała się do wycofania ze sklepów perfum Vabun for Lady No.5 oraz zniszczenia materiałów reklamowych i promocyjnych.
1 2 3 17.02.2019Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do powrotu na polski rynekFirma England.pl – nowy właściciel GG – zamierza powrócić z tym najpopularniejszym przed laty komunikatorem. Liczy na dawnych użytkowników, chce także przekonać do siebie młodzież i seniorów. W aplikacji pojawią się emotikony i GIF-y, a sam jej layout zostanie odświeżony. Powrotowi towarzyszy kampania w internecie.
0 3 0 15.02.2019Nike i Intersport przygotują podcasty dla biegaczyMarka Nike i sieć Intersport będą udostępniać motywacyjne podcasty dla biegaczy. Treści udostępnione zostaną w dwudziestu sześciu państwach. Będą zawierały porady Lee Granthama, zwanego coachem Lee. Ten influencer, trener i maratończyk już od jakiegoś czasu współpracuje z marką Intersport.