1 0 0 0 0 25.04.2018„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” – kampania Narodowego Centrum Kultury i Grupy Lotos2 maja, w Dniu Flagi RP, startuje kampania zainicjowana przez Grupę Lotos wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Hasło działań brzmi: „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze”. Celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.
1 0 0 0 0 25.04.2018„Orły Harnasia” – piwna marka zagrzewa do kibicowania piłkarzomRozpoczęła się kampania telewizyjna marki Harnaś. Marka powołuje w niej reprezentację najlepszych kibiców – „Orłów Harnasia”. To część działań związanych ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej.
1 13 0 0 0 25.04.2018„Nie dokarmiaj Szczurzaków, bo z Tobą zamieszkają!”. Kampania Sosnowieckich Wodociągów„Gang Szczurzaków – stop szczurom w kanalizacji miejskiej” to kampania spółki Sosnowieckie Wodociągi oraz magistratu Sosnowca. Projekt jest odpowiedzią na problem rozmnażania się szczurów w kanalizacji miejskiej. Skierowany jest do mieszkańców, którzy wyrzucają do toalet resztki jedzenia.
0 0 0 0 0 25.04.2018Europejczycy i prace domowe – badanie na zlecenie P&GZdecydowanym liderem rankingu najmniej lubianych prac domowych jest prasowanie. Na tej liście znajduje się również pranie – pokazuje badanie przeprowadzone przez firmę Bilendi na zlecenie Procter & Gamble.
0 2 0 0 0 25.04.2018Zmiany w OS3W ostatnim roku agencja OS3 przechodziła gruntowną restrukturyzację. Celem jest dostosowanie się do cyfrowej rzeczywistości jutra, która już dziś zmienia biznes, marki i zachowania konsumentów.
0 0 0 0 0 25.04.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKup konto GetResponse i odbierz uznany w branży certyfikatTylko teraz, kupując konto GetResponse, otrzymasz bezpłatny dostęp do Programu Certyfikacyjnego o wartości 1200 zł.
0 4 0 0 0 24.04.2018Selectivv Mobile House i Screen Network nawiązują współpracęFirma Selectivv Mobile House podpisała umowę o współpracy ze Screen Network. Weszła ona w życie 16 kwietnia. Jej efektem będzie wspólna oferta firm w obszarze kampanii DOOH, wykorzystująca big data z kanału mobile.
0 2 0 0 0 24.04.2018Obi nawiązuje współpracę z TalentMediaSieć marketów budowlanych Obi nawiązała współpracę z TalentMedia. Platforma influencer marketingu zapewni wsparcie w zakresie strategii, kreacji i kompleksowej realizacji dwóch kanałów YouTube. Będzie odpowiadać także za pozostałe działania promocyjne w tym serwisie, m.in. przygotowanie trailera kanału „Wyremontowani” i wsparcie komunikacji produktowej.
0 0 0 0 0 24.04.2018Młodych skok na kasę. Wyniki badania IQSMłodzi coraz częściej wierzą, że w przyszłości znajdą dobrą pracę i poradzą sobie w życiu. Jako nastolatkowie uważają, że biedniejsi powinni liczyć na pomoc bogatych. Wraz z wiekiem ta opinia ustępuje jednak miejsca przekonaniu, że nie stać ich na to, by pomagać innym – pokazuje badanie IQS. „Świat młodych”.
0 0 0 0 0 24.04.2018Netia wybrała MediaCom do obsługi budżetu digital/performancePrzetarg na obsługę budżetu digital/performance firmy Netia wygrał MediaCom. Dom mediowy od lata 2017 r. obsługuje też kampanie ATL operatora.