0 4 0 26.04.2019Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 201924 kwietnia ogłoszono zwycięzców Young Creatives Cannes 2019. Konkurs skierowany był do młodych pracowników branży kreatywnej i marketingowej.
0 1 0 26.04.2019Beko sponsorem mistrzostw Europy w „League of Legends”Marka Beko została oficjalnym partnerem i sponsorem mistrzostw Europy w grze „League of Legends”. Poprzez nową współpracę producent urządzeń gospodarstwa domowego chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak mistrz” szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.
0 3 0 26.04.2019Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotykówWedług statystyk co 15 minut na świecie rodzi się dziecko uzależnione od narkotyków. Ten przerażający fakt stał się punktem wyjścia kampanii organizacji Urgent Love Initiative. W jej ramach powstały produkty dla noworodków i niemowląt symbolizujące uzależnienie.
0 0 0 26.04.2019„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki ElektronicznejWłaściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 26.04.2019„Let’s Redd’s” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna markiRedd’s (Kompania Piwowarska) uruchomił nową platformę komunikacyjną. W spocie marka piwa smakowego prezentuje różne kobiety i różne sposoby czerpania radości z życia.
0 2 0 26.04.2019Stuu, Veronica Bielik i Wojciech Szaniawski tworzą agencję influencer marketinguPolscy influencerzy – Stuart Burton i Veronica Bielik – razem z Wojciechem Szaniawskim, właścicielem kilku agencji marketingowych, utworzyli Spotlight Agency. Firma zajmie się managementem najpopularniejszych twórców internetowych i artystów oraz kreacją kampanii marketingowych.
0 1 0 25.04.2019CCC ogłasza „Bitwę na style”Sklepy z obuwiem CCC rozpoczęły kampanię społecznościową „Bitwa na style”. Zaproszono do niej 14 lifestyle’owych influencerek. Marka deklaruje, że kryteria ich doboru to treści wysokiej jakości, wyróżniająca się osobowość oraz podejście do życia spójne z motto brandu – „Idę po więcej”.
3 1 0 25.04.2019Szymon Majewski jako ogrodnik promuje abonament w PlusiePlus wprowadził do oferty nowy abonament z trzema usługami premium: HBO Go, Liga Mistrzów UEFA w Ipli lub Tidal. W spotach Szymon Majewski wciela się w ogrodnika.
0 0 0 25.04.2019Arla Foods wybrała agencję social media dla marek Lurpak i ApetinaDziałania w mediach społecznościowych dla marek Apetina (sery) i Lurpak (masła i miksy) należących do Arla Foods poprowadzi agencja Isobar Polska. Współpraca rozpoczęła się 1 kwietnia.
0 2 0 25.04.2019Philip Morris oferuje zniżki na ubezpieczenie osobom, które rzucą palenieFirma tytoniowa Philip Morris International w Wielkiej Brytanii będzie sprzedawać ubezpieczenia na życie. Uruchomi w tym celu spółkę zależną Reviti. Wprowadzi zniżki ubezpieczeniowe dla osób, które zdecydują się rzucić palenie.