0 1 0 0 0 26.07.2018Semilac z aplikacją rozpoznającą kolor lakieru na paznokciachMarka lakierów hybrydowych Semilac wprowadziła aplikację na telefony i tablety. Umożliwia ona m.in. wykrycie koloru lakieru na paznokciach.
0 0 0 0 0 26.07.2018Expander wybrał 10 Team do obsługi strategiczno-marketingowejPrzetarg na obsługę strategiczno-marketingową marki Expander wygrał 10 Team. Firmy będą współpracować ze sobą przez rok.
0 0 0 0 0 25.07.2018Ivanka Trump likwiduje swoją markę odzieży. Tłumaczy to obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojcaIvanka Trump, starsza córka prezydenta Stanów Zjednoczonych, poinformowała o zamknięciu swojej firmy z odzieżą i dodatkami. W oświadczeniu zaznaczyła, że ten ruch podyktowany jest obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojca.
2 0 0 0 0 25.07.2018Piwny balet w nowej telewizyjnej reklamie GuinnessaGuinness przygotował spot z udziałem grupy baletowej. Kreacja przypomina reklamę tej marki z 1999 r., zatytułowaną „Surfer”. Nowy film przeznaczony jest na rynki azjatyckie.
1 0 0 0 0 25.07.2018Katarzyna Bujakiewicz w spocie zapowiadającym książkę „Hashtag”18 lipca premierę miała książka Remigiusza Mroza zatytułowana „Hashtag”. Promuje ją spot, w którym Katarzyna Bujakiewicz wciela się w główną bohaterkę powieści – Tesę. To zaniedbana, ważąca 120 kg kobieta, która żyje bez celu i nie potrafi sobie poradzić z samą sobą.
0 0 0 0 0 25.07.2018Religijne osoby wydają mniej i rzadziej robią zakupy impulsoweIm bardziej religijny jest konsument, tym mniej wydaje na codzienne zakupy spożywcze – twierdzą badacze z „Harvard Business Review”. Redakcja sprawdziła, jak religia wpływa na niereligijne rytuały, takie jak zakupy.
0 0 0 0 0 25.07.2018Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do… kupowania. KER oddaliła skargiKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła dwie skargi, jakie wpłynęły na reklamy telewizyjne Lidla. Konsumenci tłumaczyli, że kreacje namawiają do kupowania. KER oddaliła skargi.
1 0 0 0 2 24.07.2018Facebook cenzuruje obrazy RubensaFacebook dba o to, by nie pojawiały się w nim nieodpowiednie treści, m.in. zdjęcia ukazujące nagość. Cenzorzy serwisu nie oszczędzają też jednak dzieł wielkich malarzy, w tym Rubensa. Flamandzka Izba Turystyczna wystosowała w tej sprawie ironiczny list do Marka Zuckerberga.
1 0 0 0 0 24.07.2018Joanna Jędrzejczyk promuje odżywki dla sportowców FormotivyJoanna Jędrzejczyk wystąpiła w reklamie marki Formotiva Pharma Nutrition (Aflofarm Farmacja Polska). Film przedstawia zawodniczkę podczas przygotowań do walki.
0 0 0 0 0 24.07.2018Mądry Polak na zakupach. Wyniki ankiety Payback Opinion PollKupujemy online, korzystamy z promocji i porównywarek cenowych, czytamy opinie użytkowników wybranych produktów. Jak wynika z badania Payback Opinion Poll, to recepta Polaków na tzw. smart shopping.