0 0 0 0 0 6.08.2018Uchwała krajobrazowa w Nowym SączuRada Miasta Nowego Sącza 27 czerwca 2017 r. podjęła uchwałę krajobrazową. Właśnie mija okres przygotowawczy, w którym pierwsi z reklamodawców mieli dostosować się do nowych wymagań.
0 1 0 0 1 6.08.2018Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Raport firmy MeetricsPolska w II kwartale 2018 r. uplasowała się na ostatnim miejscu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online. Osiągnęła wynik viewability na poziomie 50 proc. Zamieniła się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią. To wnioski z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, dotyczącego widoczności reklam na poszczególnych rynkach Starego Kontynentu.
0 1 0 0 1 6.08.2018Ile i w jaki sposób Polacy płacą za e-zakupy? Badanie GemiusaNa zakupy online Polacy wydali więcej pieniędzy niż w zeszłym roku – wynika z raportu „e-Commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. Jeśli chodzi o ulubioną formę płatności e-konsumentów, wygrywają serwisy z szybkimi przelewami.
0 0 0 0 0 6.08.2018„Far Future” – raport Natalii HatalskiejNatalia Hatalska, badaczka trendów i założycielka Infuture Hatalska Foresight Institute, przygotowała kolejny raport. Publikacja zatytułowana „Far Future. Historia jutra” przedstawia wizje jedenastu obszarów naszego życia w odległej przyszłości.
0 0 0 0 0 6.08.2018Startuje Mixx Awards 2018Ruszyły zgłoszenia do 12. edycji Mixx Awards – konkursu IAB Polska na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem Internetu. Ogłoszenie zwycięzców w 16 kategoriach nastąpi pod koniec listopada.
0 3 0 0 1 6.08.2018Czym się różni branża reklamowa od ogółu populacji? – pierwszy raport AdNation w PolsceJak pracownicy branży reklamowej postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji? Jak jest on odbierany przez resztę społeczeństwa? Sprawdzono to w międzynarodowym projekcie badawczym AdNation. W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził to badanie w Polsce.
0 1 0 0 0 6.08.201810. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”7 i 8 listopada w Warszawie odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. To dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i reklamą, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
2 1 0 0 0 6.08.2018Monika Brodka promuje serial „Rojst” autorską wersją przeboju „Wszystko, czego dziś chcę”Showmax w ramach promocji nowego serialu kryminalnego „Rojst” zaprosił do współpracy Monikę Brodkę. Przygotowała ona cover piosenki Izabeli Trojanowskiej „Wszystko, czego dziś chcę”.
0 1 0 0 0 6.08.2018Serwis Musical.ly stał się częścią platformy społecznościowej TikTok [komentarz]Chiński serwis Musical.ly, służący do prezentacji 15-sekundowych fragmentów muzycznych z własnym wideo, przestał istnieć samodzielnie. Został włączony w platformę społecznościową TikTok, należącą do chińskiej firmy Bytedance Technology. Firma kupiła go w grudniu 2017 r. za miliard dol., a teraz dokonała integracji z własnym systemem.
0 1 0 0 0 3.08.2018Semilac i DeeZee łączą siły we wspólnej kampanii skierowanej do kobietSklep internetowy z damskim obuwiem DeeZee.pl i producent lakierów hybrydowych Semilac nawiązują współpracę. Stworzą zintegrowaną kampanię internetową skierowaną do kobiet. Cross-promocja ma pozwolić na umocnienie pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.