0 7 0 0 0 8.08.2018Polski Internet w lipcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w lipcu 2018 r. wyniosła ogółem 26,9 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,6 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 8.08.2018TVP ogłasza przetarg na kampanię promującą projekt digitalizacji filmów i seriali7 sierpnia ruszył drugi przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP”. Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.
0 0 0 0 0 7.08.2018O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w KrakowiePotencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami do komunikacji interpersonalnej. W coraz większym stopniu stają się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów. Więcej będzie można dowiedzieć się o tym podczas Mobile Trends Conference.
0 1 0 0 0 7.08.2018The Strategists – dział Grupy Grandes Kochonos ds. strategii i new businessPowstało The Strategists. To nowa komórka w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość w procesach new business.
0 3 0 0 0 7.08.2018Ewa Chodakowska w internetowej kampanii kolekcji marki Adidas dla kobietAdidas rozpoczął promocję sportowych staników i leginsów z kolekcji Adidas Women. W jej ramach do podejmowania sportowych wyzwań będzie motywować w social media Ewa Chodakowska.
2 3 0 0 0 7.08.2018Więdłocha, Różczka, Pawlicki i Zakościelny w spocie kampanii „BohaterOn” dla powstańców warszawskichOd 1 sierpnia do 2 października, w symbolicznym czasie pamięci o Powstaniu Warszawskim, każdy może napisać kilka słów do uczestników walk o stolicę i wysłać bezpłatną kartkę w ramach akcji „BohaterOn – włącz historię!”. Ruszyła trzecia edycja tej kampanii. W tym roku promuje ją spot z udziałem Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy, Antoniego Pawlickiego, Macieja Zakościelnego oraz powstańców.
0 1 0 0 0 7.08.2018Przyjazne jak pies czy zmienne jak kameleon – jakie według Polaków powinno być konto bankowe? Badanie ARC Rynek i OpiniaKonto osobiste przyjazne jak pies, szybkie jak gepard, a może zmienne jak kameleon? O to, z jakim zwierzęciem kojarzy się Polakom rachunek osobisty, zapytał BZ WBK w badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 7.08.2018Monday i Lewis w Polsce nawiązały partnerstwo1 sierpnia agencja komunikacji Monday oficjalnie została firmą partnerską Lewis Global Communications, która podjęła decyzję o zamknięciu swojego polskiego oddziału.
0 2 0 0 0 7.08.2018Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak mistrz”Firma Beko mianowała Gerarda Piqué globalnym ambasadorem inicjatywy Beko „Jedz jak mistrz” („Eat Like a Pro”). Akcja ma na celu walkę z problemem otyłości u dzieci. W lutym 2018 r. marka ogłosiła przedłużenie współpracy z FC Barceloną.
0 0 0 0 0 7.08.2018Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w InternecieGrupa spółek Danone zakończyła wielomiesięczny proces przetargowy na obsługę marek koncernu w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social. Wygrała go agencja K2 Media.