0 7 0 0 6 17.08.2018„PiS wziął miliony” – billboardy opozycji w całej PolsceW całej Polsce pojawiły się plakaty ukazujące Jarosława Kaczyńskiego oraz hasło: „PiS wziął miliony”. To element kampanii koalicyjnego komitetu wyborczego Platforma Nowoczesna Koalicja Obywatelska.
0 0 0 0 0 17.08.2018Youtuber sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiejNaukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała lubelska akademicka drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach drugoligowych. Sponsorem zespołu został kanał YouTube „Uwaga! Naukowy Bełkot”.
0 0 0 0 0 17.08.2018Liam Neeson w spocie Polskiej Fundacji Narodowej mówi o Bitwie WarszawskiejZ okazji 98. rocznicy Bitwy Warszawskiej Polska Fundacja Narodowa przygotowała krótki film. Wystąpił w nim znany aktor Liam Neeson.
1 1 0 0 0 17.08.2018„Youngsters” – kampania CCC adresowana do młodych17 sierpnia ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów obuwniczych CCC. Będzie realizowana na pięciu europejskich rynkach. Kierowana jest do młodszej grupy odbiorców.
0 0 0 0 1 17.08.2018LOT ogłasza konkurs na plakat z okazji 90-lecia markiW 2019 r. LOT będzie obchodzić 90. urodziny. Z tej okazji przewoźnik rozpoczął konkurs na jubileuszowy plakat.
0 1 0 0 0 17.08.2018Małgorzata Rozenek-Majdan ambasadorką AvonuKolejną ambasadorką marki Avon została Małgorzata Rozenek-Majdan. Pojawi się na okładce katalogu kosmetyków we wrześniu i tym samym dołączy do obecnej ambasadorki – Małgorzaty Kożuchowskiej.
0 0 0 0 0 16.08.2018Kopalnia Soli „Wieliczka” wybrała agencję reklamowąKopalnia Soli „Wieliczka” i agencja Dziadek do orzechów rozpoczynają współpracę. Agencja stworzy strategię komunikacji obiektu.
1 0 0 0 0 16.08.2018Harley-Davidson przygotował film relaksacyjny z dźwiękami silnikaMarka Harley-Davidson rozpoczęła akcję zatytułowaną „Harley Guided Meditation”. W jej ramach powstał dwuminutowy film relaksacyjny.
0 0 0 0 0 16.08.2018Prawie 2 mln zł kary dla firmy telekomunikacyjnej NaszaUOKiK ukarał kolejną spółkę telekomunikacyjną, która zdobywała klientów, podszywając się pod dotychczasowego operatora. Stosowała także niedozwolone klauzule. Firma Nasza obiecywała obniżkę abonamentu do 30 zł i nielimitowane rozmowy. Tymczasem miesięczne rachunki były nawet 2–3 razy wyższe. W sumie nałożone na firmę kary wyniosły ponad 1,8 mln zł.
0 0 0 0 0 16.08.2018PZ Cussons powierza Tailor Made PR obsługę dwóch marekFirma PZ Cussons poszerzyła współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji marek Carex i Original Source na Facebooku i Instagramie.