0 0 0 0 0 14.09.2018Konkurs Złote Spinacze z rekordową liczbą zgłoszeńW ubiegłym tygodniu minął termin nadsyłania zgłoszeń do Złotych Spinaczy 2018. Do konkursu napłynęły 292 zgłoszenia w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz 3 specjalnych. Liczba zgłoszeń wzrosła o 10% w porównaniu do roku ubiegłego.
1 0 0 0 0 14.09.2018Orange promuje ofertę światłowodową7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę światłowodową.
0 2 0 0 0 13.09.2018Tchibo Cafissimo z kampanią z okazji 10-lecia w PolsceMarka Tchibo Cafissimo jest obecna w Polsce od dziesięciu lat. Z tej okazji realizuje kampanię wizerunkowo-sprzedażową.
0 8 0 0 0 13.09.20187 września w Toruniu wystartowała 11. edycja Międzynarodowego Festiwalu Art MovesRozpoczął się 11. Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves. W tym roku hasło imprezy brzmi: „Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy?”. W ramach festiwalu w przestrzeni miejskiej Torunia można zobaczyć prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych twórców.
0 0 0 0 3 13.09.2018Sąd skazał na karę więzienia mężczyznę, który sprzedawał fałszywe opinie na TripAdvisorzeWłoski sąd skazał na 9 miesięcy pozbawienia wolności właściciela firmy Promo Salento. Mężczyzna został oskarżony o sprzedawanie fałszywych recenzji na platformie TripAdvisor setkom włoskich firm z branży hotelarskiej. Ma również zapłacić 8 tys. euro.
1 1 0 0 0 13.09.2018„Dziecięca radość pochodzi z Ghany” – kampania czekolad gorzkich marki E. WedelW telewizji pojawił się nowy spot z udziałem wedlowskich bohaterów. Tym razem chłopiec i zebra zawędrowali do Ghany. Działania promują nową linię czekolad gorzkich marki E. Wedel.
0 0 0 0 0 13.09.2018Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rokNależąca do Kompanii Piwowarskiej marka Lech bez przetargu przedłużyła współpracę z agencją Cut The Mustard na 2019 r. Firmy współpracują od września 2017 r.
4 0 0 0 0 13.09.2018Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i AppleSpot „The Talk” przygotowany dla Procter & Gamble przez BBDO zdobył nagrodę Emmy dla najlepszej reklamy. Pokonał m.in. filmy Amazona czy Apple’a.
0 0 0 0 0 13.09.2018YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideoPonad 70% czasu, w jakim użytkownicy z całego świata oglądają wideo na YouTube, przypada na smartfony. Mobilni internauci mogą oglądać filmy w formacie kwadratowym, w orientacji poziomej, jak i pionowej. Odtwarzacz automatycznie dostosuje się do wymiarów. Teraz w serwisie dostępne są także wertykalne reklamy wideo (vertical video ads) w TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje.
0 4 0 0 0 13.09.2018Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.